Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Asianator BerichtGeplaatst: 03 Nov 2008 22:49    Onderwerp: XBOX 360 vragen Reageren met citaat

Het doel van dit topic is met de titel al bekend. Heb je een vraag? Stel deze hier!

Ik zal maar meteen beginnen:
- Als je binnenkort een XBOX 360-spel installeert, heb je dan de disc nog nodig? Lijkt me wel, maar ik ben niet 100% zeker.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 03 Nov 2008 22:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja ik ben er vrijwel zeker van dat het zo zal zijn. Dus gaan huren en dan altijd hebben zit er niet in
Terug naar boven
Cor BerichtGeplaatst: 03 Nov 2008 23:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

http://www.gamed.nl/view/47036

"Gamed: wij beantwoorden uw vragen nog voor u ze hebt."
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 03 Nov 2008 23:48    Onderwerp: Reageren met citaat

vraag 2: Wanneer gaat microsoft weer hondsbrutaal de 360 killen om de volgende console op de markt te smijten?

het is niet voor niets dat ik met console gaming gestopt ben sinds vorige generatie.
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 04 Nov 2008 18:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat jij "killen" noemt, noem ik liever gewoon een goede zaak hoor. Anders krijg je zoiets met ps2-ps3 (no offence) die uitkomt maar eigenlijk op die moment helemaal niet echt zo veel goede games had. Nieuw console uit, dan laten we de oude gewoon vallen. Des te beter voor mensen die wel een X360 gekocht hadden.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 04 Nov 2008 18:20    Onderwerp: Reageren met citaat

nee dat is inderdaad een goede zaak, vooral voor de mensen die begin 2005 een xbox hadden gekocht, microsoft heeft de xbox1 echt laten vallen als een baksteen toen de 360 in beeld kwam. en ja dat neem ik ze kwalijk. kijk playstation dan die had zelfs in 2007 nog een topper waar je u tegen zegt (god of war2). ik had nog langer door willen gaan met de xbox 1 maar dat kon dus niet, maw vertrouwen kwijt in xbox.
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 04 Nov 2008 19:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Geloof me Microsoft maakt niet dezelfde fout, ze hebben honderden misschien wel duizende klachten gehad en het zorgde voor de slechte ach Microsoft met hun ... Xbox 360 met die rode ring imago.

Hoop wel dat de nieuwe console van Microsoft of later komt of dat de 360 langer ondersteund blijft.
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 04 Nov 2008 20:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Nieuw is altijd leuk
Terug naar boven
RaYsoms BerichtGeplaatst: 06 Nov 2008 16:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Snap het niet, x360 is gekomen in 2005. Dat is al aardig "oud". Kijk naar bijvoorbeeld een pc daar moet je gewoon om de zoveel tijd upgraden of gewoon een nieuwe pc aanschaffen om bij te blijven. Dat iedereen altijd zo moeilijk loopt te doen over een nieuwe console. Vooruitgang is goed. Ik zou het leuk vinden als er binnenkort een nieuwe console op de markt word gebracht. Als je naar nieuwe games kijkt die dan toevallig ook op de pc verschijnen dan zie je (met een goede pc) echt wel verschil in graphics. Vind dat een levensduur van 4-5 jaar voor een console zeker wel acceptabel is. Denk echt dat deze mentaliteit in NL populair is, zal vast ook de reden zijn waarom er pas in 2008 kanalen overgestapt zijn op breedbeeld om maar een punt aan te halen. En die paar 100euro's wat je kwijt bent voor een console... leg elk jaar iets van 100euro opzij, is een avondje of in een jaar tijd niet uitgaan voor de meeste, en na 4-5 jaar kun je dan zonder te sparen een nieuwe console halen.
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 06 Nov 2008 17:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zou het niet erg vinden dat er om de 4 jaar een nieuwe generatie is. Een beetje vakantiewerk en het komt allemaal goed
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 06 Nov 2008 17:50    Onderwerp: Reageren met citaat

5 jaar vind ik toch wel een minimum. Die 3,5 jaar van de Xbox(in Europa) was echt te weinig.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 06 Nov 2008 22:52    Onderwerp: Reageren met citaat

im2duvi schreef:
5 jaar vind ik toch wel een minimum. Die 3,5 jaar van de Xbox(in Europa) was echt te weinig.

Ondanks dat zijn er toch erg veel toppers van de originele XBOX.
Games die nu nog steeds leuk zijn... en die je nog steeds kunt kopen als je de juiste adressen weet

Wel jammer dat ze "Tork" niet hebben uitgebracht hier toen...
Die game heb ik een paar weken terug voor het eerst gespeeld en die is leuk!
Terug naar boven
Magnum Delta BerichtGeplaatst: 06 Nov 2008 22:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vraag me af hoe Sony het zal doen met hun 10 jaar visie. Als de graphics nu al op hun top zitten. MS zal dan vernieuwen, maar Sony niet?
Of zouden ze net als nu de PS4 tesamen met de PS3 verkopen en zo hun visie bedoelen?
Terug naar boven
Nibor BerichtGeplaatst: 09 Nov 2008 15:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik weet niet waar jij je info vandaan hebt maar de ps3 is nog lang niet aan zijn top hoor.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 09 Nov 2008 15:46    Onderwerp: Reageren met citaat

360 evenmin...zie het verschil tussen Gears 1 en Gears 2, is enorm.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nibor BerichtGeplaatst: 09 Nov 2008 16:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Daarom, om nu al te zeggen dat een console aan zijn top zit vind ik wat voorbarig.
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 09 Nov 2008 16:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:
360 evenmin...zie het verschil tussen Gears 1 en Gears 2, is enorm.

Roderick, jij zou toch moeten weten dat dit geen goed argument is. Het verschil in kwaliteit laat zien hoeveel men de afgelopen tijd erop vooruit is gegaan, niet hoeveel men er vanaf nu nog op vooruit kan gaan.
Terug naar boven
Cubic X BerichtGeplaatst: 09 Nov 2008 16:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Laten we realistisch blijven en zeggen dat de Xbox 360 zijn langste tijd heeft gehad. Denk nog +/- 18 maanden en dan staat de Xbox 3 voor de deur
Terug naar boven
Nibor BerichtGeplaatst: 09 Nov 2008 16:35    Onderwerp: Reageren met citaat

met zoveel aanstormende titels kan ik je geen gelijk geven, het zou dom zijn van MS om nu al met een xbox 3 aan te komen.
De community is zo groot voor de 360 en er valt nog zoveel te verbeteren en uit te breiden dat het haast niet kan.
Terug naar boven
Cubic X BerichtGeplaatst: 09 Nov 2008 16:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Nibor schreef:
met zoveel aanstormende titels kan ik je geen gelijk geven, het zou dom zijn van MS om nu al met een xbox 3 aan te komen.
De community is zo groot voor de 360 en er valt nog zoveel te verbeteren en uit te breiden dat het haast niet kan.

Ik heb het ook niet over dat ze de Xbox 360 laten vallen, maar over 18 maanden is de Xbox 3 er gewoon. De 360 wordt nog wel 24 tot 30 maanden ondersteund
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: