Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
Lawliet BerichtGeplaatst: 03 Aug 2010 17:52    Onderwerp: Firstlook 2010 Reageren met citaat

Op zaterdag 2 en zondag 3 oktober komt Firstlook weer! Het is weer bij de zelfde locatie als vorig jaar de Westergasfabriek in Amsterdam (10 min van me huis ). Wie gaat er mee? Ik denk van wel aangezien ik wss niet naar gamescom kan gaan.

Standhouders:

* Activision
* Disney Interactive
* Electronic Arts
* Free Record Shop
* Microsoft
* Namco Bandai
* Nintendo
* Sega
* Sony PlayStation
* THQ
* Ubisoft

Website:
http://www.firstlookevent.nl/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Token BerichtGeplaatst: 03 Aug 2010 17:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Ben misschien van de partij maar ik vond westergasfabriek een beetje een faal vorig jaar.. We zullen zien
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 03 Aug 2010 23:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Het is op een weekend, dus ik kan misschien wel.
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 04 Aug 2010 12:32    Onderwerp: Re: Firstlook 2010 Reageren met citaat

Denk dat ik dit jaar wel eens van de partij ben.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 07 Aug 2010 00:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:

Ik wil wel gaan, maar ik ben nog niet zeker of ik als press ga. Zou ik eventueel bij iemand die in Amsterdam woont en ook naar de Firstlook gaat mogen overnachten?
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 07 Aug 2010 00:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Christian Vuye schreef:

Ik wil wel gaan, maar ik ben nog niet zeker of ik als press ga. Zou ik eventueel bij iemand die in Amsterdam woont en ook naar de Firstlook gaat mogen overnachten?

En wij gaan na de reclame verder met de pedopraktijken van Benno L.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 07 Aug 2010 01:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Trueskill schreef:
Christian Vuye schreef:
Christian Vuye schreef:

En wij gaan na de reclame verder met de pedopraktijken van Benno L.

DDDDDDDDDDDDDDDDuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudeeeee.... xD!

Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 08 Sep 2010 13:30    Onderwerp: Reageren met citaat

En dit zijn de tot nu aangekondigde games die er zullen zijn:

BlackBean Games (Brizamila)

* WRC

Capcom (Brizamila)

* Dead Rising 2
* Marvel vs Capcom 3

Electronic Arts

* Dead Space 2
* Dragon Age 2
* Medal of Honor
* MMA
* Need for Speed Hot Pursuit

Namco Bandai

* Fallout New Vegas
* Enslaved

Sega

* Vanquish
* Shogun Total War 2 (PC)

Sony PlayStation

* Gran Turismo 5
* Killzone 3
* Move Sport Champions

Ubisoft

* Assassins Creed Brotherhood
* Shaun White Skateboarding
* Just Dance 2
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 16 Sep 2010 22:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Duke Nukem is ook van de partij!

Citaat:
Ja, je leest het goed, het best bewaarde geheim van de afgelopen 12 jaar, Duke Nukem Forever, komt naar Firstlook. De Duke wil Mokum, een stad waarin hij qua voorkeuren en smaak perfect past , graag laten zien dat hij nog steeds alive and kicking is en dat al die andere zogenaamd stoere gamekarakters nog niet eens zijn veters mogen strikken.

Een ding is nu al zeker, Amsterdam zal na 2 en 3 oktober nooit meer hetzelfde zijn…

http://www.firstlookevent.nl/
Terug naar boven
AMK281 BerichtGeplaatst: 17 Sep 2010 17:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Kaartje besteld.
Nou nog ff kijken hoe ik daar kom
Terug naar boven
Jonezy BerichtGeplaatst: 17 Sep 2010 18:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben er zaterdag ook.
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 17 Sep 2010 18:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Yup , ik ben er zaterdag dus ook. Hopenlijk is Rock Band 3 speelbaar
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 17 Sep 2010 22:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Zaterdag
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 21 Sep 2010 19:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Epic Mickey en LittleBigPlanet 2 zullen ook aanwezig zijn. Speelbaar dus!
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 21 Sep 2010 22:08    Onderwerp: Reageren met citaat

ik volgde het niet zo echt.
maar duke nukem gaat amsterdam onveilig maken
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 22 Sep 2010 15:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ga er zelf niet naar toe, is niks voor mij

Maar als iemand er toch is, kan die dan eens Shogun 2 is gaan bekijken? Het ziet er fantastisch uit.
Terug naar boven
Sayonara BerichtGeplaatst: 22 Sep 2010 18:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Duke Nukem
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 02 Okt 2010 20:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Firstlook 2010 was leuk, maar te weinig goodies. De babes?

Anyway, tijd om te vertellen welke games ik heb gespeeld!

Marvel vs Capcom 3
De mensen die nog zeggen dat de game lelijk is moeten hun mond wassen met een stuk zeep en glasscherven. Ik vond de game prachtig en straalde sfeer uit. De gameplay is wel je typische over de top Capcom fighter. Just the way I like it. Heb vooral gespeeld met Dante en Deadpool. Dit gaat een geweldige game worden!

Epic Mickey
Is het een hype? Ja. Wordt het de hype waard? Ja zeker! Heb lekker met alle rust de hele demo kunnen spelen en ik vond het geweldig! Ik maakte me eerst zorgen om de gameplay, maar ik kan weer met een gerust hart ophalen dat ze het niet verneukt hebben. De game zag er prachtig uit, de levels zijn groot en verkennen mag. De gameplay was ook prima. De paint gameplay werkt geweldig en tegen vijanden vechten heb je ook een paar combat moves. Mark my words want dit wordt de topper van 2010 als je het mij vraagt.

Duke Nukem Forever
Ik was eindelijk aan de beurt aan me handen begonnen te trillen van blijdschap. Het speelt als je gewoonlijke FPS, maar met Duke Nukem zijn memorabele quotes blijft het leuk. Ik vond de game geweldig uitzien en had oog voor detail zoals dat je kan schrijven op een bord. Of alle kranen van de Wc's opendraaiden. Het heeft een tijdje geduurd, maar Duke Nukem komt er aan!

Donkey Kong Country Returns
Donkey Kong Country komt terug is het zeker. Het is een heerlijke platform titel met een paar vernieuwingen. De game moet je gewoon in co-op spelen want dan pas kan je lachen. De gameplay vond ik goed gedaan en ben blij dat het geen single Wii-Mote game wordt. Retro Studios did it again.

Golden Sun Dark Dawn
Golden Sun, maar dan in 3D. De gene die de eerste twee GBA games hebben gespeeld zullen zich gelijk thuis voelen. De gameplay blijft trouw, maar de nieuwe touch screen gameplay vond ik geweldig.

Wii Party
Heb het voor 3 minuten gespeeld en dan was ik er al klaar mee. Mini games op de Wii. Valt daar nog iets interessants op te zeggen?

Killzone 3 in 3D
Eindelijk mijn eerste game in 3D. Ik heb nog nooit Killzone gespeeld dus was een beetje n00b. De graphics waren geweldig, maar de echte show steler was het 3D gebeuren. Het gaf toch een paar geweldige effecten zoals dat ik iemand ging omleggen met een mes. Ik zie 3D gamen wel zitten. Als het goedkoper wordt...

Little Big Planet 2
Geweldige game! De nieuwe power ups waren geweldig en de level design was van hoog niveau. Jammer dat de game uitgesteld is want dit had misschien de GTYO binnen kunnen slepen.

Assassins Creed Brotherhood
Ik heb de multiplayer gespeeld en het was echt lachen. De gameplay is mij betreft als deel II, maar dan meer uitgebreid.

Dead Space 2
Ik vond de demo teleurstellend. Had liever de demo gespeeld van de E3 want dat was echt interessant. Met dit had ik weer de zelfde, saaie problemen als het eerste deel. De monsters uit de kast schrik momenten schrikken me al lang niet meer. Gameplay wise weinig verandert.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 02 Okt 2010 20:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Thanks voor de hands-on, maar ondanks dat er vele positieve previews en jou hand-on van Epic Mickey zijn blijf ik gewoon nog sceptisch, weet niet waarom.

Ik had trouwens wel een wat meer uitgebreidere hand-on van LBP2 verwacht, of kon je alleen maar een paar levels doorspelen in plaats van zelf wat neer te zetten?
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 02 Okt 2010 21:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik begrijp je mening met Epic Mickey. Ik was ook eerst sceptisch, maar als je het eenmaal zelf speelt moet ik zeggen dat de gamegeweldig is.

En over LBP2. Ik heb maar twee levels kunnen spelen. Een level dat je allemaal kleine robots moet brengen naar het einde van de level. De laatste level die ik speelde gebruikte je de nieuwe grappling hook. De gameplay voelt het zelfde als deel 1 aan, maar dan wat fijner. De game was wel veel mooier en had veel meer detail. Ik droeg bijvoorbeeld een kostuum die een soort neon draaikolk licht gaf. Echt geweldig hoe dat er uit zag! LittleBigPlanet 2 wordt echt geweldig! Alles wat je van het eerste deel geweldig vond wordt viervoudig verbeterd. Grappling hook FTW!
Terug naar boven
Jonezy BerichtGeplaatst: 02 Okt 2010 23:01    Onderwerp: Reageren met citaat

IK HEB ALS EERSTE IN EUROPA OM 10 OVER 12 VANOCHTEND DUKE NUKEM FOREVER GESPEELD. Het was geweldig. Het was epic. Ik ben zelfs nog geinterviewd voor een amerikaanse duke site. Dat was ook gelijk het hoogtepunt van m'n dag, en het geweldige duke t-shirt maakt alles goed. Als je zoiets geweldigs 's ochtends meemaakt, kan er niets meer over heen, al was de rest van de dag ook geweldig. Hail to the king baby.
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 02 Okt 2010 23:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Tering wat was het vet vandaag XD , heb iets van 4 shirts weten te scoren en nog een boel andere crap. En natuurlijk op de foto geweest met die fable 3 chick en andere BOOTHBABES FTW oh en ezio was awesome :'D
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 03 Okt 2010 00:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja die Fable babes waren lekker.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 03 Okt 2010 00:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:

Pics or GTFO.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 03 Okt 2010 00:18    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
Lawliet schreef:

Pics or GTFO.

Een van de dames (vind de andere mooier)

Meer:
http://ps3clan.nl/2010/10/firstlook-2010-boothbabes/
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

Ga naar: