Auteur |
Bericht |
|
rolf |
Geplaatst: 24 Dec 2008 21:26 Onderwerp: Samsung T260HD digtale tv tuner
| |
|
euj... ik heb vandaag me nieuwe Samsung T260 HD met ingebouwde digitale tuner binnen gekregen, ik heb al me analoge zenders geinstalleerd maar, als ik switch naar Digitale TV kan hij geen zenders vinden als ik ga zoeken...
iemand enig idee? |
|
Terug naar boven |
|
|
Neerhof |
Geplaatst: 24 Dec 2008 21:28 Onderwerp:
| |
|
Probeer er eens een flinke tik aan te geven. Misschien helpt dat. |
|
Terug naar boven |
|
|
rolf |
Geplaatst: 24 Dec 2008 21:31 Onderwerp:
| |
|
|
Terug naar boven |
|
|
Bruno Jacobs |
Geplaatst: 24 Dec 2008 21:42 Onderwerp:
| |
Eigenaar

|
rolf schreef: | nope, niks hoor |
In die T260HD zit een DVB-T tuner, je moet hier dus ook een DVB-T signaal instoppen. Het probleem zit hem denk ik in het achtervoegsel -T. Deze staat namelijk voor Terrestrial, in Nederland is dit (als enige?) Digitenne.
Als jij bijvoorbeeld Ziggo hebt geeft deze een DVB-C (de C van Cable) signaal door, dit signaal gaat dus niet werken op een DVB-T tuner (die in de T260HD zit).
Ik hoop dat het verhaal een beetje duidelijk is, waar het op neerkomt is dat het zonder Digitenne signaal (of ander gelijksoortig Terrestrial signaal) niet gaat werken op je T260HD.
Als je wel digitale TV via Digitenne hebt kan je bovenstaand verhaal als niet geschreven beschouwen. |
|
Terug naar boven |
|
|
rolf |
Geplaatst: 24 Dec 2008 22:04 Onderwerp:
| |
|
jezes, wie stopt er nou zon ontvanger in een tv-.- maar hoe kan het nou dat het een ander signaal is, als het singnaal door een digitenne kastje word omgezet...
EDIT:
ik heb al wat gevonden... er zit nl een ''Common Interface''slot in me tv, daar moet ik een module in drukken, en daar weer een smartcard in drukken...
EDIT:
nee, toch niet het blijft bij het probleem met dat terrestrial shit... fuck it dan maar...kijk wel analoog. maar ik blijf het raar vinden dat ze er een DVB-T in stoppen, DVB-C word toch veel meer gebruikt... |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 26 Dec 2008 13:27 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
rolf schreef: | nee, toch niet het blijft bij het probleem met dat terrestrial shit... fuck it dan maar...kijk wel analoog. maar ik blijf het raar vinden dat ze er een DVB-T in stoppen, DVB-C word toch veel meer gebruikt... | DVB-T wordt meer gebruikt, DVB-C is puur Nederlands zo druk |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|