Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
da bom BerichtGeplaatst: 06 Nov 2008 14:31    Onderwerp: kaart spellen Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 179

iemand?

kwist niet waar ik et moest posten maar kwas nog benoeit of er kaartspellen werden gespeeld door mensen hier zoals magic yugioh LoTR enz
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
shikamaru BerichtGeplaatst: 06 Nov 2008 15:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Nov 2006
Berichten: 118

nop xD niet meer groep 8 basis school was denk ik de laatste keer XD... dat is nu 5 jaar terug al bijna XD vond het wel vroeger altijd heel leuk nu heb ik alleen Leukere dingen te doen bv gitaar spelen/gamen met vrienden en gwn leuke dingen met vrienden doen ivp yugioh spelen xD... magic heb ik nooit gespeeld wel van gehoord maar LoTR kaart spel?? wist ik niet van...... w8t ik heb het 1 keer gezien ergens volgens mij xD maar het interesseerde me toen allang niet meer
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Devilly BerichtGeplaatst: 06 Nov 2008 15:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2484

De enige kaarten die ik ooit echt heb verzameld waren Pokémon kaarten (en DBZ kaarten, maar die waren van de soort waarmee je geen spellen kon spelen). Die had ik ook alleen maar, omdat ze er super vet uitzagen. Ik had ook geen Energy-kaarten (zo heten die dingen toch?), waardoor ik sowieso al in de eerste beurt zou hebben verloren. Magic heb ik weleens bij een vriend gespeeld en het is best leuk, maar ik geef mijn geld nu liever aan iets anders uit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cor BerichtGeplaatst: 06 Nov 2008 15:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 2039

Staaaapels Magic gedaan toen ik nog op het VWO zat. Mooie methode om tussenuren door te brengen (en die waren er veel, die laatste jaren van het VWO). Tegenwoordig spreek ik heel sporadisch nog wel eens af voor een potje, maar heb al jaren geen nieuwe kaarten meer gekocht.

Hoewel.. ik en een paar anderen hadden wel het idee opgepakt om in de kerstvakantie een dag af te spreken om nieuwe kaarten te kopen en daar ter plekke decks van te bouwen, kijken hoe ver we komen met de nieuwe series.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
da bom BerichtGeplaatst: 06 Nov 2008 16:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 179

@shikamaru

het was een tijdje in iedereen speelde het toen.


@Cor

idd leuk voor tussenuurtjes, maar ik speel het ook om de zoveel tijd ik pas wat aan hier en daar en ga met een groepje paar potjes spelen eens de de 2 weken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Neerhof BerichtGeplaatst: 06 Nov 2008 17:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2297

Ik speelde vroeger altijd pesten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 06 Nov 2008 17:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Ik speel alleen poker, hell yeah . Heel soms potje Blackjack, maar dat vind ik minder leuk omdat dat bijna alleen kans is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 06 Nov 2008 19:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Vroeger Pokemon. Zo veel guldens gingen daar in. Yu-Gi-Oh is leuk maar koop het niet. Speel het op de PSP.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bart BerichtGeplaatst: 13 Nov 2008 14:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Okt 2006
Berichten: 141

poker ja, verder wel pokemonkaarten gespaard maar nooit het spel gespeeld
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group