Auteur |
Bericht |
|
Rene Groen |
Geplaatst: 08 Feb 2007 18:22 Onderwerp: Def Jam: Icon
| |
Eindredacteur

|
De Def Jam serie draag ik een warm hart toe, met leuke delen op de current-gen consoles. Ik had hoge verwachtingen voor de next-gen versie, waarvan vandaag de demo op Xbox Live te vinden is. Het hele aangekondigde DJ concept vond ik al aardig nep, toch ging ik met frisse moed de demo in.
Wat blijkt echter: ik ben helemaal niet zo enthousiast na het spelen van de demo. Het lijkt een vroege build te zijn (de laatste filmpjes zijn sneller) en ook de knoppen vond ik nog wat onwennig. Auto's drie ineens in drie delen splitsen, alsmede het aanwakkeren van vuur door een DJ spin in de lucht te maken doen mij nu al terugverlangen naar Def Jam zoals het was: rammen op rare plaatsen met rare dingen als rare mensen.
Wat is jullie mening na het spelen van de demo? |
|
Terug naar boven |
|
|
Hugo |
Geplaatst: 12 Feb 2007 17:35 Onderwerp:
| |

|
Ik heb gemengde gevoelens over dit spel. Aan de ene kant vind ik die achtergronden maar vaag en zijn er niet genoeg combinaties. Aan de andere kant vind ik het hip-hop sweertje te vet voor woorden en kan ik nu al niet stoppen met het spelen van de demo. De moves die erin zitten zijn namelijk best wel bruut. Dat DJ gebeuren is inderdaad wel nep Ik wacht maar op een paar reviews, want ik hoop echt dat hij toch nog vet word. Peace. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|