Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Wie moet er volgens jou president worden?
Barack Obama - de zwartste kandidaat
0%
 0%  [ 0 ]
John McCain - de oudste kandidaat
100%
 100%  [ 1 ]
SARAH PALIN - de losgeslagen niet-kandidaat!
0%
 0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 1

Auteur Bericht   
GekooktEi BerichtGeplaatst: 02 Nov 2008 08:56    Onderwerp: [Poll] Decision '08 Reageren met citaat
Grammar Führer

Het viel me nogal op dat hier in de site nog geen topic is over de presidentsverkiezingen (en als ik 'm heb gemist merk ik dat wel met een lock en een doorverwijzing ), dus ik dacht, laat ik die eens aanmaken. Post hier lekker je mening, of je voor Obama en McCain bent - ik maak er ook wel meteen een Poll bij. Let tha discussion begin .

Verder wou ik vragen, wie heeft er de The Daily Show-aflevering gezien laatst met het interview met Barack Obama waardoor Comedy Central op dat moment miljoenen kijkers had gescoord? Ik wel, was geniaal .

Zelf ben ik voor Obama, trouwens.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 02 Nov 2008 09:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Als ik je nou vertel dat US Elections Verkiezingen (in de) United States betekent, en je dan zelfs nog eens een keertje kijkt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: