Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 18 Dec 2008 21:00    Onderwerp: Ik heb julie hulp nodig! Reageren met citaat

heey iedereen ik ben van plan een router te kopen en ik zag toevallig eentje maar ik heb er niet echt verstand van kan iemand me misschien zeggen of die een goede is?

typ bij www.marktplaats.nl
bij zoek in:Asus Breedband Router RX3041 met 4-port switch

vertel me of dit een goede is en als ik online ben op msn ps3 en zit te internetten op de pc tegelijk of niet één van de 2 trager zal gaan omdat die de internet moet delen.

alvast bedankt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 18 Dec 2008 21:17    Onderwerp: Reageren met citaat

koop gewoon een router bij de lokale computershop, die zijn er vanaf 25 euro
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 18 Dec 2008 21:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Sjoerd van der Meer schreef:

ik heb rondgekeken en in mijn stad heb je alleen dure
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 18 Dec 2008 21:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Sjoerd van der Meer schreef:

Ja kredietcrisis he, tegenwoordig op alles bezuinigen.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 18 Dec 2008 21:23    Onderwerp: Re: Ik heb julie hulp nodig! Reageren met citaat
Eindredacteur

no-ps3-no-living schreef:
vertel me of dit een goede is en als ik online ben op msn ps3 en zit te internetten op de pc tegelijk of niet één van de 2 trager zal gaan omdat die de internet moet delen.
Ongeacht welke router je koopt, je zal altijd vertraging hebben als je voluit zou gaan op beide. Je hebt nog altijd dezelfde internetlijn.
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 18 Dec 2008 21:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat is je budget dan? Een goeie router heb ik in de stad (Nijmegen) voor 15 euro. Incl draadloos.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 19 Dec 2008 08:57    Onderwerp: Re: Ik heb julie hulp nodig! Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
no-ps3-no-living schreef:
Ongeacht welke router je koopt, je zal altijd vertraging hebben als je voluit zou gaan op beide. Je hebt nog altijd dezelfde internetlijn.

zal je zeg maar de vertraging echt merken of is het maar een beetje?
Terug naar boven
Taw0n BerichtGeplaatst: 15 Jan 2009 15:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb je een router nodig voor wireless?
Terug naar boven
Nash BerichtGeplaatst: 15 Jan 2009 16:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Vertraging zul je alleen merken als je zit te downloaden (dus ook streams oid) ervan uitgaande dat je een breedband verbinding hebt.

Een goede router kun je idd voor +- 20e al kopen. Ik zou zeggen ga eens een keertje langs bij Mediamarkt of Saturn (of een soortgelijke winkel)
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: