Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
FloriX BerichtGeplaatst: 01 Nov 2008 09:34    Onderwerp: De grootste idioot op Gamed Reageren met citaat

Laatst postte zo'n gast dus dit:

Citaat:
Gast (85.147.167.xxx) op 31-10-2008 om 18:14
Allemaal al gespeeld. Sorry jongens, ik heb een omgebouwde xbox. IK WIL HIER NIET MEE PATSEN!!!!!!! IK WIL GEWOON DUIDELIJK MAKEN DAT DIT SPEL LAUW IS EN DAT JE HEM MOET KOPEN ALS IE UIT IS DAT DOE IK OOOK! ALS JE ME NIET GELOOFT: MIJ TAG IS RIJORST KIJK MAAR OP ME GAMERTAG. MIJN FAVORIETE IS DAY ONE MAP. zo duidelijk. Op een ander forum werd ik gelijk geband namelijk en ik wil niet dat mensen denken dat ik een of andere mongool ben die alleen spellen download. aub

Dus ik denk, laat ik ff met die gast fokken. En plaatste het volgende bericht:

Citaat:
FloriX op 31-10-2008 om 19:55 [Niv: 148 / Exp: 7401] Reactie wijzigen
Gast (85.147.167.xxx) op 31-10-2008 om 18:14

Mooi zo, heb het mailtje naar MS als verzonden. Binnenkort ben jij van Live gebanned

nOOb

Dit was dus een grapje, heb niet echt een mail verzonden, maar ik WIST dat ie ging reageren. En guess what? Krijg ik vandaag deze mail:

Een ding is zeker, ik ga nu echt een mail naar MS sturen, en ik ga echt die gozer laten bannen.

Overigens mailde ik terug:

"Mooi zo, ik heb nu je Emailadres, naam en deel van je IP. Kweste van tijd voordat ik je adresgegevens achterhaal"
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Orian BerichtGeplaatst: 01 Nov 2008 09:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoewel je volledig gelijk hebt om er nu echt een te sturen, zou je imo toch wel het fatsoen kunnen opbrengen om zijn email te verwijderen/onleesbaar te maken (evenals de jouwe). Iedereen kan hem nu alle spam (laten) sturen die die wil, niet helemaal de bedoeling lijkt me.

Laatst aangepast door Orian op 01 Nov 2008 09:58; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
pizzarulez BerichtGeplaatst: 01 Nov 2008 09:55    Onderwerp: Reageren met citaat

ZzZ... altijd weer schelden met het K-woord....(ik schreef eht net op en kreeg ****** dus doe ik het maar zo ) anywayz... is wel dieptriest...

Toen ik die topic zag dacht ik: gaat zeker over mij

Maare anywayz... sneue gast... Ik hoop dat ie geband word.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 01 Nov 2008 09:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ik sluit dit, het is begrijpelijk wat je doet, maar je vult nu een forum waar het niet hoort.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: