Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Is Fallout 3 geworden wat je ervan had verwacht?
Ja! Wat een vette game!
78%
 78%  [ 62 ]
Bwah, niet slecht maar het kon veel beter.
15%
 15%  [ 12 ]
Neen. Ik vond het niet interessant/leuk.
3%
 3%  [ 3 ]
Argh! Oblivion all over again!
2%
 2%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 79

Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 13, 14, 15  Volgende  
Akatora BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 20:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Mei 2009
Berichten: 443

Christian Vuye schreef:
AmazingShikoku schreef:
Remy Lanslots schreef:
Fallout 3: Game of the Year Edition vereist op de PS3 bijna 7GB van je HDD!
Dan toch maar de 360-versie aanschaffen?


Was ook de enige reden waarom ik hem voor de 360 heb aangeschaft, en ik denk vele van mijn collega xbox 360 en ps3 bezitters ook.

Enige reden ? De Xbox 360 graphics van Fallout 3 zijn zoveel beter als die op de PS3. Dit is niet om een of andere fanboy oorlog te starten, maar gewoon een feit. Zelfs toegegeven door Bethesda


Inderdaad, de PS3 versie werkt geeneens met de standaard PS3 kabel die je meegeleverd krijgt. :O
Allerlei PS3 Fanboys gingen toen huilen op de Forums van Bethesda, maar met een betere kabel hadden ze het probleem voor een groot deel ook kunnen oplossen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 20:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Jan 2008
Berichten: 546

Christian Vuye schreef:
AmazingShikoku schreef:
Remy Lanslots schreef:
Fallout 3: Game of the Year Edition vereist op de PS3 bijna 7GB van je HDD!
Dan toch maar de 360-versie aanschaffen?


Was ook de enige reden waarom ik hem voor de 360 heb aangeschaft, en ik denk vele van mijn collega xbox 360 en ps3 bezitters ook.

Enige reden ? De Xbox 360 graphics van Fallout 3 zijn zoveel beter als die op de PS3. Dit is niet om een of andere fanboy oorlog te starten, maar gewoon een feit. Zelfs toegegeven door Bethesda



Ja. Ik heb beide versies nooit grafisch vergeleken. Sowieso vind ik het vergelijken van third-party games een beetje zo-zo. De verschillen zijn meestal miniem.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 20:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

AmazingShikoku schreef:
Christian Vuye schreef:
AmazingShikoku schreef:
Remy Lanslots schreef:
Fallout 3: Game of the Year Edition vereist op de PS3 bijna 7GB van je HDD!
Dan toch maar de 360-versie aanschaffen?


Was ook de enige reden waarom ik hem voor de 360 heb aangeschaft, en ik denk vele van mijn collega xbox 360 en ps3 bezitters ook.

Enige reden ? De Xbox 360 graphics van Fallout 3 zijn zoveel beter als die op de PS3. Dit is niet om een of andere fanboy oorlog te starten, maar gewoon een feit. Zelfs toegegeven door Bethesda



Ja. Ik heb beide versies nooit grafisch vergeleken. Sowieso vind ik het vergelijken van third-party games een beetje zo-zo. De verschillen zijn meestal miniem.

In het geval van Fallout 3 zijn ze dus duidelijk niet miniem
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 20:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

Klopt, Fallout 3 ziet er op de PS3 beduidend minder uit als op de 360 en heeft dan ook nog eens meer last van framerateproblemen. Desalniettemin heb ik volop genoten van de game op m'n PS3, bij zo'n game moet je niet al te nauw kijken. Een avontuur als Fallout 3 beleef je en vergeet je namelijk nooit meer.

Laatst aangepast door Stefan Vogels op 20 Okt 2009 20:54; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 20:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Stefan van B schreef:
Klopt, Fallout 3 ziet er op de PS3 beduidend minder uit als op de 360 en heeft dan ook nog eens meer last van framerateproblemen. Desalniettemin heb ik volop genoten van de game op m'n PS3, bij zo'n game moet je niet al te nauw kijken. Een avontuur als Fallout 3 beleef je en vergeet je namelijk nooit meer.

QFT
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dannyveno BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 20:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 3614

Het is inderdaad voor mij de beste game die ik ooit heb gespeeld.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 20:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Jan 2008
Berichten: 546

In dat geval ben ik blij met mijn 360 versie, maar om dat nou als reden aan te snijden om de game op de 360 te halen snap ik dan weer niet. Want dan koop je een pc en speel je maar al je games op je kaartje uit de nieuwe geforce serie. Fallout 3 is sowieso geen game die het van zijn grafische kwaliteit moet hebben. Op de xbox 360 heb ik ook niet het gevoel alsof ik naar een grafisch extreem sterke game zit te kijken. Terwijl ik niks minder geniet van Fallout 3 op dit moment dan games die dat 'wel' zouden zijn'.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Taw0n BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 20:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Mei 2008
Berichten: 2250

Danny Ouderling schreef:
Het is inderdaad voor mij de beste game die ik ooit heb gespeeld.


Een beetje overdreven, maar QTF
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dannyveno BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 20:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 3614

Taw0n schreef:
Danny Ouderling schreef:
Het is inderdaad voor mij de beste game die ik ooit heb gespeeld.


Een beetje overdreven, maar QTF


Dat is helemaal niet overdreven, maar dat komt ook omdat ik niet veel top-titels van voor de 360 heb gespeeld
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Taw0n BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 20:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Mei 2008
Berichten: 2250

Danny Ouderling schreef:
Taw0n schreef:
Danny Ouderling schreef:
Het is inderdaad voor mij de beste game die ik ooit heb gespeeld.


Een beetje overdreven, maar QTF


Dat is helemaal niet overdreven, maar dat komt ook omdat ik niet veel top-titels van voor de 360 heb gespeeld


Maar nu zeg je voor de 360, bedoelde je de beste game die je op je 360 hebt gespeeld?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dannyveno BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 20:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 3614

Nee, ik bedoel dat ik niet veel spellen heb gespeeld die uitkwamen voordat de xbox uitkwam, zeg maar < 2007.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Taw0n BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 20:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Mei 2008
Berichten: 2250

Danny Ouderling schreef:
Nee, ik bedoel dat ik niet veel spellen heb gespeeld die uitkwamen voordat de xbox uitkwam, zeg maar < 2007.


I see, relatief nieuwe gamert jij.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 20:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Jan 2008
Berichten: 546

Danny Ouderling schreef:
Taw0n schreef:
Danny Ouderling schreef:
Het is inderdaad voor mij de beste game die ik ooit heb gespeeld.


Een beetje overdreven, maar QTF


Dat is helemaal niet overdreven, maar dat komt ook omdat ik niet veel top-titels van voor de 360 heb gespeeld


Dat maakt in principe weinig uit. Hoeveel geweldige games ik ook heb gespeeld op SNES,N64,Playstation,Xbox of Playstation 2. Het is toch zo dat de kwaliteit en mogelijkheden van gamedevelopers met het jaar vergroot worden. Als je jezelf niet door nostalgische gevoelens laat leiden kan je ook alleen maar tot de conclusie komen dat games uit vroegere generaties natuurlijk voor hun tijd pareltjes waren, en dat die games ook altijd favorieten zullen blijven. Maar gezien de mogelijkheden en bijna filmische verhaallijnen van scriptschrijvers in games van tegenwoordig dat ik moeilijk nog kan zeggen dat mijn toppertjes op de SNES nou 'beter' waren dan Fallout 3.


@ Danny: De 360 kwam in 2005 al uit, koe
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dannyveno BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 20:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 3614

@Taw0n, op een Aldi-pc draaien hoef je ook niet al te veel te proberen.

@Shikoku, de goede games kwamen pas begin 2007. (muv. GoW1)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 21:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Jan 2008
Berichten: 546

A, Daar ben ik het niet mee eens, daar doe je heel wat multiplatform games geen eer mee aan. Mijn eerste stapjes in 2005 in de wereld van xbox 360 met Call of Duty 2 en Oblivion waren namelijk heel erg sterk.

B, Dus de xbox 360 is pas in 2007 écht uitgekomen omdat toen de goede games (volgens jou) pas kwamen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dannyveno BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 21:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 3614

Jup.

A: Ik kan me weinig goede titels herinneren uit '05/'06.
en
B: Ja, naar mijn idee is rond 2007 de 360 echt goed op gang gekomen als platform.


Laatst aangepast door dannyveno op 20 Okt 2009 21:07; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 21:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Jan 2008
Berichten: 546

Danny Ouderling schreef:
Jup.


Hup, ga je gauw schamen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dannyveno BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 21:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 3614

even aangepast.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 21:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Jan 2008
Berichten: 546

Danny Ouderling schreef:
Jup.

A: Ik kan me weinig goede titels herinneren uit '05/'06.
en
B: Ja, naar mijn idee is rond 2007 de 360 echt goed op gang gekomen als platform.



Zal ik even mijn lijstje met games opnoemen die ik toen voor de 360 met plezier naar uitgekeken heb? Call of Duty 2,Dead Rising, PGR3, Gun, Perfect Dark Zero, Quake 4, Oblivion, Prey, Saints Row, Gears of War en Splinter Cell. Vind ik zelf niet de minste titels, maar goed ieder zijn smaak natuurlijk.

Ik ben het er mee eens als je zegt dat de xbox 360 een boost kreeg qua gameaanbod in 2007. Dat zal naast de verschillende exclusives natuurlijk ook komen omdat third-party developers zich nu op twee consoles konden verstigen inplaats van één, en zodoende meer geld aan hun titels verdienen. Alleen nou zeggen dat het jaar 2006 en Q4 2005 eigenlijk niet noemenswaardig zijn in de geschiedenis van de 360 ben ik het er niet mee eens. De verkopen overigens ook niet, de 360 verkocht in ons europa in 2006 zelfs beter dan in 2007.

Maar, we wijken erg ver van het onderwerp af, namelijk Fallout 3.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 21:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

Het jaar 2007 was dan ook een topjaar qua games en liet dan ook met gemak voorgaande jaren achter zich. Assassin's Creed, Guitar Hero II: Legends of Rock, skate., Halo 3, Mass Effect, Call of Duty 4: Modern Warfare en BioShock lieten de Xbox 360 in volle glorie schitteren, waarbij Xbox Live het zwaar te verduren kreeg vanwege de grote getale spelers online (als ik mij het goed herriner).

Van voor 2007 kan ik mij ook weinig meer herinneren, waarschijnlijk zijn onze hersenen gebrainwashed door dat jaar. Overigens ging het hier over Fallout 3 dames en heren, dus gelieve weer on-topic te gaan. In het Gamed Café is er een Algemeen Gaming Chat Topic waar men terecht kan om over onderwerpen als deze te praten.

Shikoku was me voor :')
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 21:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Jan 2008
Berichten: 546

Jep. Zoals ik al zei naamgenoot, en ben ik het dus ook volledig met jou eens. In ieder geval om maar weer terug te komen op het onderwerp, ben ik toch een beetje teleurgesteld in hoe de DLC met de GOTY mee gedistributeerd is. Je download namelijk simpelweg met de 2de Disc de DLC van xbox live, en dan houdt het eigenlijk op en heb je 5 pinpoints op je radar erbij staan op het moment dat je je allereerste stapjes in Fallout 3 nog moet zetten. Ik had het liever gezien, en ook op gehoopt, dat je de DLC gewoon van de tweede disc af kon laden om het zo te spelen. Inplaats van het eerst op je harde schijf te installeren, daarom ben ik ook al zo blij dat ik de PS3 versie niet heb genomen. Zeker gezien de grootte van mijn hardeschijven in de consoles.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 21:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

Dat is zeker cheap, ik snap niet waarom ze dat niet meteen op de disc hebben gegooid. Tevens wordt de game minder interessant als je al meteen weet waar alles zich bevind. Het ontdekken van het post apocalyptische wasteland was juist wat de game zo vet maakte, op deze manier gaat er een groot deel van de sfeer verloren dunkt mij.

Ik heb Fallout 3 maar één keer doorgespeeld en ik denk dat ik het daarbij laat, de tweede keer is namelijk nooit zo als de eerste keer en bij Fallout 3 gaan daarbij mijn goede herrineren verloren denk ik zo. Ik ben overigens zeer benieuwd naar Fallout: New Vegas, het leuke is dat er in Las Vegas zich nu ook situaties voor doen die doen denken aan Fallout. Hierover zal ik later deze maand terugkomen in een feature, en nee, die bevat geen exclusieve informatie over de game
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dannyveno BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 22:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 3614

Ik heb Fallout 2x helemaal door gespeeld, de DLC ook en ben nu op de helft met de MQ in m'n 3e keer. Niet dat ik er nog mee verder ga, want ik heb nou alles wel gezien. (1550/1550G )
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 20 Okt 2009 22:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Jan 2008
Berichten: 546

Ik zal zeker voor een tweede playthrough gaan wanneer ik de game heb uitgespeeld. Ik focus namelijk nu alleen maar op het spelen van de main storyline en besteed ik dus totaal geen aandacht aan eventuele side-quests, de DLC of het intensief levellen om level 30 te worden. Zeker gezien het feit dat voor de achievements (Trophies voor de PS3 bezitter) je geen enkele vorm van 'skill' vereist en het enige wat je zal moeten doen is verzamelen en de quests doorlopen. Zo was Oblivion dan ook de eerste game op mijn oude xbox live account waar ik al snel 1000/1000 op had staan.

Oblivion heb ik ook al wel een stuk of vier, of vijf, playthroughs in opzitten. Eens in de zoveel tijd bekruipt me dan dat gevoel en heb je gewoon weer even zit om de game te herspelen. Zeker omdat ik nog een aantal keer van account op Xbox live ben geswitchd en ik zo alle achievements weer opnieuw moest halen. Ik ben er zeker van overtuigd dat ik dit met Fallout ook zal gaan hebben, al zal ik nu niet weer van account switchen, daar zijn de 30 games in mijn kast nu nét even te veel voor.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 22 Okt 2009 21:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Jan 2008
Berichten: 546

http://www.gamed.nl/forum/viewtopic.php?t=1221&start=50


Ik heb hem uit en kon het weer eens niet laten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 13, 14, 15  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 14 van 15

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group