Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende  
GekooktEi BerichtGeplaatst: 29 Okt 2008 20:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Devilly schreef:
no-ps3-no-living schreef:
een xbox 360 kopen (nu gaat iedereen huilen van :aahhh wat ben je een fan boy) ps3 is nou eenmaal beter he

laat die haterszz (xbox360-fans) maar pratuhh


Jij zegt dus dat je geen €150 uit zou geven als je daarvoor €1.000.000 zou krijgen? Dan zit er toch echt iets los in jouw bovenkamer.


Ik wilde al net zeggen, dat klinkt niet helemaal logisch, ook al gooi je dat ding de minuut nadat je je geld hebt van een flatgebouw, je hebt een miljoen!

Ik zou misschien iemand wel vermoorden voor een miljoen denk ik, als ik later huurmoordenaar wordt ... Oh wat lijkt me dat een stoer beroep

Maar ja, bijvoorbeeld een familielid aftuigen ofzo, of veel van bovengenoemde dingen zou ik niet doen voor een miljoen. Oh, ik zou ook geen stad laten uitmoorden of platbombarderen voor een miljoen. Nou ja, wel als ik voor het leger van de VS generaal was ofzo, want als jij het dan niet doet doet iemand anders het wel .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joris BerichtGeplaatst: 29 Okt 2008 20:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jul 2006
Berichten: 3094

GekooktEi schreef:
Devilly schreef:
no-ps3-no-living schreef:
een xbox 360 kopen (nu gaat iedereen huilen van :aahhh wat ben je een fan boy) ps3 is nou eenmaal beter he

laat die haterszz (xbox360-fans) maar pratuhh


Jij zegt dus dat je geen €150 uit zou geven als je daarvoor €1.000.000 zou krijgen? Dan zit er toch echt iets los in jouw bovenkamer.


Ik wilde al net zeggen, dat klinkt niet helemaal logisch, ook al gooi je dat ding de minuut nadat je je geld hebt van een flatgebouw, je hebt een miljoen!


Waarom zou je het van een flatgebouw gooien? Geef het dan aan je buurjongen ofzo. Of hou het zelf en speel erop. Maar ik ben dan ook een van de haterszzz.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 29 Okt 2008 20:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Dec 2007
Berichten: 5626

Me moeder ...... en iemand vermoorden. Dat gaat erover. Derest
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 29 Okt 2008 20:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

no-ps3-no-living schreef:
een xbox 360 kopen (nu gaat iedereen huilen van :aahhh wat ben je een fan boy) ps3 is nou eenmaal beter he

laat die haterszz (xbox360-fans) maar pratuhh


Ban aub Joni Almighty
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ace_quorthon BerichtGeplaatst: 29 Okt 2008 20:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Okt 2007
Berichten: 349

Eigenlijk alles wat ik niet voor 10.000 doe doe ik ook niet voor een miljoen. Een koeienoog wil ik best eten voor beide prijzen, een levende tarantula gewoon nooit niet. Vreemdgaan of iets aftuigen/ vermoorden zal ook nooit gebeuren voor wat voor prijs dan ook. Alles wat uiteindelijk anderen kan schaden zou ik toch achterwege laten, voor wat voor prijs dan ook.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 29 Okt 2008 20:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

ace_quorthon schreef:
Eigenlijk alles wat ik niet voor 10.000 doe doe ik ook niet voor een miljoen. Een koeienoog wil ik best eten voor beide prijzen, een levende tarantula gewoon nooit niet. Vreemdgaan of iets aftuigen/ vermoorden zal ook nooit gebeuren voor wat voor prijs dan ook. Alles wat uiteindelijk anderen kan schaden zou ik toch achterwege laten, voor wat voor prijs dan ook.

En deze persoon is vandaag precies 1 jaar lid. Gefeliciteerd!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ace_quorthon BerichtGeplaatst: 29 Okt 2008 21:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Okt 2007
Berichten: 349

Lilyman schreef:
ace_quorthon schreef:
Eigenlijk alles wat ik niet voor 10.000 doe doe ik ook niet voor een miljoen. Een koeienoog wil ik best eten voor beide prijzen, een levende tarantula gewoon nooit niet. Vreemdgaan of iets aftuigen/ vermoorden zal ook nooit gebeuren voor wat voor prijs dan ook. Alles wat uiteindelijk anderen kan schaden zou ik toch achterwege laten, voor wat voor prijs dan ook.

En deze persoon is vandaag precies 1 jaar lid. Gefeliciteerd!


Oh? Ik had het niet eens door Bedankt hoor! Zolang je maar niet met een levende tarantula aan komt zetten als cadeautje...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 29 Okt 2008 21:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Dec 2007
Berichten: 5626

ace_quorthon schreef:
Lilyman schreef:
ace_quorthon schreef:
Eigenlijk alles wat ik niet voor 10.000 doe doe ik ook niet voor een miljoen. Een koeienoog wil ik best eten voor beide prijzen, een levende tarantula gewoon nooit niet. Vreemdgaan of iets aftuigen/ vermoorden zal ook nooit gebeuren voor wat voor prijs dan ook. Alles wat uiteindelijk anderen kan schaden zou ik toch achterwege laten, voor wat voor prijs dan ook.

En deze persoon is vandaag precies 1 jaar lid. Gefeliciteerd!


Oh? Ik had het niet eens door Bedankt hoor! Zolang je maar niet met een levende tarantula aan komt zetten als cadeautje...


Voor een mile eet ik dat wel op. Al moet ik daarvoor naar het ziekenhuis
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Devilly BerichtGeplaatst: 29 Okt 2008 21:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2484

Met een beetje pech haal je het ziekenhuis niet eens.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Divine Rage BerichtGeplaatst: 29 Okt 2008 21:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 3215

Rene Groen schreef:
Divine Rage schreef:
Ik zou NIET meedoen aan fearfactor e.d.
Die shit is ranzig...


Dat, van die ranzige dingen vreten is niets voor mij.


Ja dat spul bedoel ik
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
L!nk BerichtGeplaatst: 30 Okt 2008 02:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 1609

sla die tarantula eerst dood dan ofzo.
hmm, vermoorden zou ik niet doen, vriendin op haar bek pakken wel, vreemd gaan ligt aan de relatie, ranzige shit eten trek ik ook nog wel (laatst nog rauw paardenvlees op )
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ace_quorthon BerichtGeplaatst: 30 Okt 2008 07:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Okt 2007
Berichten: 349

L!nk schreef:
sla die tarantula eerst dood dan ofzo.
hmm, vermoorden zou ik niet doen, vriendin op haar bek pakken wel, vreemd gaan ligt aan de relatie, ranzige shit eten trek ik ook nog wel (laatst nog rauw paardenvlees op )


Het idee is dat een Tarantula gif bij zich kan dragen waar wij enigszins... dood van gaan. Dus hoe dood je de Tarantula ook maakt, je slikt toch het gif naar binnen, en dan hebben we het nog niet over het (brand)harige lijf en de harige poten die heel de binnenkant van de keel en maag gaan irriteren. Nou dragen niet alle vogelspinnen dodelijk gif met zich mee, maar ik neem het risico liever niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 30 Okt 2008 09:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Dan gebruik je toch even de brander, voor dat gif moeten we even een andere oplossing zoeken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 30 Okt 2008 10:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

no-ps3-no-living schreef:
een xbox 360 kopen (nu gaat iedereen huilen van :aahhh wat ben je een fan boy) ps3 is nou eenmaal beter he

laat die haterszz (xbox360-fans) maar pratuhh


Waarschuwing: Als je fanboy oorlogen wil ontketenen, doe dat dan maar op een andere site. Reacties zoals deze hebben geen nut of waarde.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
L!nk BerichtGeplaatst: 30 Okt 2008 10:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 1609

ace_quorthon schreef:
L!nk schreef:
sla die tarantula eerst dood dan ofzo.
hmm, vermoorden zou ik niet doen, vriendin op haar bek pakken wel, vreemd gaan ligt aan de relatie, ranzige shit eten trek ik ook nog wel (laatst nog rauw paardenvlees op )


Het idee is dat een Tarantula gif bij zich kan dragen waar wij enigszins... dood van gaan. Dus hoe dood je de Tarantula ook maakt, je slikt toch het gif naar binnen, en dan hebben we het nog niet over het (brand)harige lijf en de harige poten die heel de binnenkant van de keel en maag gaan irriteren. Nou dragen niet alle vogelspinnen dodelijk gif met zich mee, maar ik neem het risico liever niet.


daarom sla je hm ook dood, dan loopt het gif eruit! ;P okee, die opmerking was idd een beetje dom van me.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 30 Okt 2008 11:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Dec 2007
Berichten: 5626

Ik zou nooit stoppen met gamen voor eem mille
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 30 Okt 2008 12:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

Interessant dat sommigen nooit iemand zouden vermoorden voor één miljoen.

Laat ons die stelling eens wat interessanter maken: zou je iemand vermoorden voor één miljoen als je daarbij de garantie krijgt dat je niet voor een rechtbank moet verschijnen...

I know I would.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 30 Okt 2008 12:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

tarantino schreef:
Interessant dat sommigen nooit iemand zouden vermoorden voor één miljoen.

Laat ons die stelling eens wat interessanter maken: zou je iemand vermoorden voor één miljoen als je daarbij de garantie krijgt dat je niet voor een rechtbank moet verschijnen...

I know I would.


Jaja, iemand anders zijn leven beeindigen zodat je zelf gelukkig wordt. En omdat er geen echte reden is(behalve die miljoen) zal je uiteindelijk ook maar miserable worden doordat wat op je kerfstok staat.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 30 Okt 2008 12:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

Kurosaki01 schreef:
Jaja, iemand anders zijn leven beeindigen zodat je zelf gelukkig wordt. En omdat er geen echte reden is(behalve die miljoen) zal je uiteindelijk ook maar miserable worden doordat wat op je kerfstok staat.


Of...
Dagelijks sterven duizenden mensen van ziekte, honger en ontbering omdat wij onze Westerse consumptiemaatschappij in stand willen houden. Iets waar klaarblijkelijk minder mensen van wakker liggen.

Een leven hier is eigenlijk evenveel waard als een leven in achtergestelde gebieden. Het is allemaal een kwestie van perceptie.

Eén leven nemen en er één miljoen voor krijgen. Duizenden levens die verdwijnen en er een luxeleventje voor krijgen. Perceptie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 30 Okt 2008 12:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Maar er is een verschil tussen direct en in-direct. Bij direct komen er emoties los bij indirect niet.

Sowieso maakt niet uit of het een westers iemand is of niet. Dat er mensen zijn die er om rouwen is gegarandeerd. Vergeet niet dat je die mensen ook pijn doet. Dan moet je inpreciepe ook iemand kunnen vermoorden van je eigen familie, en dan wordt het ineens moelijk.

Natuurlijk is iemand vermoorden erger dan diezelfde persoon omkomt van de honger/ziekte(de angst daarbij is niet zo groot).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ace_quorthon BerichtGeplaatst: 30 Okt 2008 13:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Okt 2007
Berichten: 349

Om het nog bonter te maken:

Zou je iemand vermoorden voor één miljoen, zodat je met dat geld 1000 andere (onbekende) mensen kan redden?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 30 Okt 2008 13:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

ace_quorthon schreef:
Om het nog bonter te maken:

Zou je iemand vermoorden voor één miljoen, zodat je met dat geld 1000 andere (onbekende) mensen kan redden?


Yup.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Vaizard BerichtGeplaatst: 30 Okt 2008 13:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Okt 2006
Berichten: 241

MaartenL schreef:
ace_quorthon schreef:
Om het nog bonter te maken:

Zou je iemand vermoorden voor één miljoen, zodat je met dat geld 1000 andere (onbekende) mensen kan redden?


Yup.


Dat ligt er maar net aan hoe je het bedoeld. Als je bedoeld dat 1000 andere mensen zijn gegijzeld en die kan je redden als je iemand vermoord ofzo, dan wel (hoogstwaarschijnlijk, al kan je het hier wel heel makkelijk zeggen).

Als je bedoeld dat ik iemand moet vermoorden voor een miljoen en dat geld kan ik aan 'n 'goed doel' geven waarmee 1000 mensen kunnen leven in een ontwikkelingsland. Dan is het antwoord sowieso nee.

Begrijp me aub niet verkeerd, ik vind mensenlevens overal net zo belangrijk, maar er zit toch zeker wel een verschil tussen de twee situaties (voornamelijk dat de mensen in de 1e vermoord worden en degene in de 2e blijven leven maar 't waarschijnlijk na een tijd toch niet halen))
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 30 Okt 2008 13:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Vaizard schreef:

Als je bedoeld dat ik iemand moet vermoorden voor een miljoen en dat geld kan ik aan 'n 'goed doel' geven waarmee 1000 mensen kunnen leven in een ontwikkelingsland. Dan is het antwoord sowieso nee.


Natuurlijk moeten er dan ook effectief 1000 levens gered worden en niet zomaar 1 miljoen geven aan een liefdadigheidsinstelling natuurlijk, zo weet je niet eens of er daadwerkelijk iets goeds met het geld wordt gedaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 30 Okt 2008 14:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 2741

MaartenL schreef:
ace_quorthon schreef:
Om het nog bonter te maken:

Zou je iemand vermoorden voor één miljoen, zodat je met dat geld 1000 andere (onbekende) mensen kan redden?


Yup.


Ook als die ene persoon je moeder is?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group