| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2 Volgende
|
| MarcianoNL |
Geplaatst: 01 Dec 2008 22:49 Onderwerp: De grootste (game)teleurstelling van 2008?
| |

|
Je kan natuurlijk geen terugblik maken over 2008 zonder ook te hebben gekeken naar de grootste teleurstelling van het jaar. Je hebt natuurlijk games die enorm gehypt worden en daardoor iets wat tegenvallen maar je hebt ook games als Brothers in Arms die elke keer maar worden uitgesteld waardoor de technische kwaliteit verouderd en zorgt voor een teleurstelling.
Ik moet zelf nog even nadenken welke game ik kies maar jullie kunnen je alvast lekker uitleven onder mij.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| JasperCLA |
Geplaatst: 01 Dec 2008 22:51 Onderwerp:
| |

|
| Ik denk GTA IV. Hij was niet slecht maar ik had er veeeel meer van verwacht. Na een week of 3 was hij al saai. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ToxicSnake |
Geplaatst: 01 Dec 2008 22:58 Onderwerp:
| |
![]()
|
| Ik ga voor Assassins Creed. Een toffe game, met helaas teveel herhaling. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MarcianoNL |
Geplaatst: 01 Dec 2008 23:05 Onderwerp:
| |

|
@ JasperCLA: Ik dacht eerst ook aan GTA IV, maar ik begrijp Rockstar ook wel. Ze wilden een revolutie brengen in het Free Roaming genre en dat is ze zeker gelukt, echter had ik een vervolg verwacht op San Andreas terwijl dit echt een vervolg is op GTA 3. En bovendien kan ik nog steeds Saints Row 2 een keer halen voor een vervolg op San Andreas. En gelukkig heb ik me iets van 3 maanden goed kunnen vermaken met de game en had ik af en toe de neiging om de game erin te doen om enkel op me bek te pleuren met een motor.
@ ToxicSnake
Assasin's Creed is een game uit 2007 of misschien dat de PC versie dit jaar uitkwam.
Ik ga denk ik voor Banjo Kazooie: Nuts and Bolts, die auto's hebben voor mij de serie aardig verneukt en daarom hoop ik dat Rare ooit nog een waardig Banjo avondtuur maakt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ToxicSnake |
Geplaatst: 01 Dec 2008 23:30 Onderwerp:
| |
![]()
|
| MarcianoNL schreef: |
@ ToxicSnake
Assasin's Creed is een game uit 2007 of misschien dat de PC versie dit jaar uitkwam.
|
Hm, nu je het zegt, voor mijn gevoel kwam hij uit 2008 .
Maar in dat geval ga ik voor BiA HH. Ik had er gewoon meer van verwacht, ook op grafisch gebied. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 02 Dec 2008 00:04 Onderwerp:
| |

|
GTA IV
Algemeen een goede game maar als je het met de eerdere delen vergelijkt...
Wii Music
Ik had hoge verwachtingen voor deze game.
Dead Space
http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/333-Dead-Space
^Sluit me bij zijn mening aan.
Silent Hill Homecoming
Silent Hill zal nooit meer het niveau bereiken van deeltje 2
Spore
Leuk voor zo lang het duurde. Had het meer Sims verwacht maar dan beter.
Alone in the Dark
Vreselijk van start to finish.
Burnout: Paradise
Een open wereld klinkt leuk is ook best leuk voor zo lang het duurt. Map lezen en racen gaan niet samen en de game kan ook soms erg frustrerend zijn. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| pizzarulez |
Geplaatst: 02 Dec 2008 13:19 Onderwerp:
| |

|
Gta IV..
Blij dat saints row het fun gedeelte hoog houdt  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dark lars |
Geplaatst: 02 Dec 2008 13:46 Onderwerp:
| |

|
leuk toppic! voor mij is dat Lost Odessey omdat ik hem leuk het verwacht en niet stom. ik ben de enigste die er zo over denkt ik weet het  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 02 Dec 2008 14:02 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Kurosaki01 |
Geplaatst: 02 Dec 2008 16:44 Onderwerp:
| |

|
| N!CE schreef: | | assassins creed |
2008 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 02 Dec 2008 16:52 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Saint's Row 2 (PS3) - Veel te veel gelijkwaardig aan zijn origineel en de technische kant van de game (view-range, texture-scherpte etc.) valt me erg zwaar tegen.
Even toevoegen: SR2 was ook de enige game dit jaar die ik had gekocht omdat ik me hard verveelde en ik wou 'iets' gamen. Lompe keuze want heb achteraf nog meer GTA IV gespeeld dan SR2 -_-'
Voor de rest van 2008: Allemaal top-games (b^_^)b |
|
| Terug naar boven |
|
|
| woudarules |
Geplaatst: 02 Dec 2008 17:43 Onderwerp:
| |

|
| GTA 4, ik heb het een tijdje vet gevonden, maar toch begon het te vervelen.. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Urkie |
Geplaatst: 02 Dec 2008 17:45 Onderwerp:
| |

|
| No doubt, Mercenaries 2. Had zo'n goede game kunnen worden, alleen liet hij op technisch vlak nogal wat wensen over. Ook is de game erg herhalend. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| JasperCLA |
Geplaatst: 02 Dec 2008 20:17 Onderwerp:
| |

|
| Urkie schreef: | | No doubt, Mercenaries 2. Had zo'n goede game kunnen worden, alleen liet hij op technisch vlak nogal wat wensen over. Ook is de game erg herhalend. |
Ik herzie mijn mening, ik ben het met die van Urkie helemaal eens. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Matesers |
Geplaatst: 02 Dec 2008 23:33 Onderwerp:
| |

|
| Volgens mij wordt Haze helemaal vergeten hier. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Roderick |
Geplaatst: 02 Dec 2008 23:54 Onderwerp:
| |

|
| Matesers schreef: | | Volgens mij wordt Haze helemaal vergeten hier. |
Prop Too Human ook maar in dat rijtje dan. Maargoed, hoe hoog waren de verwachtingen voor Haze en Too Human nu eigenlijk? Zeker vlak voor release was de hype rond die games compleet verdwenen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dek |
Geplaatst: 03 Dec 2008 01:32 Onderwerp:
| |
![]()
|
Gayble 2, het spel heeft weinig diepgang in zowel verhaal als vechtsysteem. Het is niet uitdagend etc. Het vechtsysteem kampt met bugs en een slechte balans. Je hebt weinig gear om te kopen waarvan je het idee hebt dat het iets toevoegt. De co-op valt tegen. Framedrops terwijl de graphics ook wel mee vallen en lange laad tijden. Volgens mij hebben reviewsites een andere game binnen gekregen, want ik snap de hoge cijfers niet.
O ja de interactie met AI is helemaal goedkoop. Het is een reactie op een emotie die je displayed, wat je mannetje iets vaags laat doen wat je kan versterken door een minigame die hetzelfde is als alle andere minigames. Het is niet dat de ai echt iets te melden heeft. En zoals ik al zei de minigames zijn zwaar hetzelfde en eentonig. Het enige leuke is de tempel van de darkside. En je kan 100000 mannetjes slachten guards blijven komen je kan niet een heel dorp uitmoorden omdat er magisch zo overal guards verschijnen. Die hond is super irritant dat ie blaft, omdat ie weer een onboeiend item heeft gevonden (een potion) Als je niet dood kan why the **** heb je dan potions nodig. Enige nadeel is een litteken wowawiewa. En zo kan ik nog wel even door gaan... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Maarten101 |
Geplaatst: 03 Dec 2008 17:02 Onderwerp:
| |
![]()
|
Battlefield Bad: Bad Company.
Ik vond het spel echt bagger, de SP vond ik crap, en de MP ging nog net.
Had er meer van verwacht. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 03 Dec 2008 17:07 Onderwerp:
| |

|
Voor mij is dat zonder enkele twijfel GTA IV, wat voelde ik me genaaid met de beperkingen van dat spel, ongelofelijk. De graphics vond ik wel goed, de engine van physics was ook geweldig, maar wat een grafverhaal en wat een kutsfeer in dat hele spel. Als GTA fan ben ik heeel erg teleurgesteld, ik hoop dan ook dat ze dit spel snel vergeten en een LEUKE nieuwe maken. Kan er ook niet tegen dat veel reviewers het een 10 gaven, hype-kutjes.
Saints Row 2 heeft het gelukkig voor mij goed gemaakt, topspel! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| im2 |
Geplaatst: 03 Dec 2008 22:02 Onderwerp:
| |

|
| Far Cry 2 volgens mij. Hij stond enkele maanden geleden nog aan de top van m'n most wanted maar als ik 'm speel kan ie me echt niet boeien. Dan vind ik Crysis Warhead toch 10x beter. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Stammetje91 |
Geplaatst: 03 Dec 2008 22:07 Onderwerp:
| |

|
Ik denk dat ik me, hoe origineel dan ook, toch maar aansluit bij GTA IV. 's Ochtends vroeg me bed uit om hem op te halen en er binnen een week achter komen dat San Andreas veel vetter is qua mogelijkheden.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Robert |
Geplaatst: 03 Dec 2008 23:15 Onderwerp:
| |

|
| Kurosaki01 schreef: | | N!CE schreef: | | assassins creed |
2008 |
Assassins creed PC IS 2008 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Jelle Havermans |
Geplaatst: 04 Dec 2008 07:39 Onderwerp:
| |

|
far cry 2 viel mij ontzettend mee, heb echt genoten van de game, een echte teleursteller vond ik alone in the dark, waar ik toch redelijke verwachtingen van had.
en ik vond het zeer teleurstellend dat rockband 1 zo\n beetje een jaar later in nederland verscheen.. om vervolgens wel met rockband 2 op de gewone datum op de proppen te komen... wtf..
en natuurlijk haze en GTA 4, ik snap niet hoe reviewers dat een honderd konden geven, een leuke game, maar op de meeste vlakken al lang overtroffen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 04 Dec 2008 12:05 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Red Alert 3
- Té overdreven in de filmpjes, terwijl dit vroeger subtiel gedaan werd.
- Weinig interessante units op die van het Empire of the Rising Sun na.
- Tank rushen werkt nog altijd, terwijl dit net in Kane's Wrath werd verholpen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 04 Dec 2008 18:22 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Enigmatic Soldier schreef: | Mirror's Edge, in mij ogen lijtk mij gewoon dat Ea met het succes van AC wou meeliften.
UPDATE: En de exlusieve DLC voor de ps3 was de druppel. |
Wat heeft Assassin's Creed in vredesnaam met Mirror's Edge te maken? Daarnaast, één exclusief level is nu niet echt iets wat heel veel indruk maakt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina 1, 2 Volgende |