Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
GekooktEi BerichtGeplaatst: 26 Okt 2008 18:01    Onderwerp: Vragen over de Playstation 3 Reageren met citaat
Grammar Führer

Zoals de titel al zegt, heb ik wat vragen over de Playstation 3. Aangezien ik er nog geen heb () maar er wel heel graag 1 wil, willen m'n ouders mss wel zo'n abonnement nemen van 2 jaar voor 22,50 p/m, en moet ik even wat extra argumenten hebben om ze in te wrijven dat ik er echt één moet hebben. Nou, dan begin ik maar met vragen:

1. Zijn er op de PS3 ook spellen waarbij je een combinatie kan spelen van online en split-screen, ofwel met z'n 2en op 1 PS3 aan een online match mee kunnen doen, en zo ja, hoeveel en welke dan?

2. Is er ook zoiets als een adapter voor de PS3 om PS2-controllers aan te sluiten, want dan zou ik ipv 3 controllers, er maar 1 bij hoeven kopen. Ik heb Google al geprobeerd op vele manieren, maar het liep de hele tijd dood.

Alvast bedankt, als ik verder nog vragen kan bedenken zet ik ze gewoon wel weer in dit topic .

- GekooktEi
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 26 Okt 2008 18:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Post het dan in de PS3 vragen topic ;)

1. Ja, in ieder geval Warhawk (4player), Resistance 2 (2player) en natuurlijk lbp. Meer weet ik er nu even niet

2. Niet dat ik weet, er is wel een adapter voor de saves, maar ik denk niet dat je die nodig hebt. En als je ze in amerika besteld heb je al 2 controllers voor 50 eurie's

Laatst aangepast door Sjoerd van der Meer op 26 Okt 2008 18:06; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GekooktEi BerichtGeplaatst: 26 Okt 2008 18:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Sjoerd van der Meer schreef:
Post het dan in de PS3 vragen topic

Nooit geweten dat die er was .

Zal ik dan nu alles knippen en plakken naar het PS3 vragen topic of toch hier laten staan?
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 26 Okt 2008 18:06    Onderwerp: Reageren met citaat

check mijn reactie
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 26 Okt 2008 20:16    Onderwerp: Reageren met citaat

2 controllers voor 50 eurie's

Serieus? Shiiit, dan moet ik dat toch echt maar even gaan bekijken...
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 26 Okt 2008 20:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

1. Ja, in ieder geval Warhawk (4player), Resistance 2 (2player) en natuurlijk lbp. Meer weet ik er nu even niet

2. Niet dat ik weet, er is wel een adapter voor de saves, maar ik denk niet dat je die nodig hebt. En als je ze in amerika besteld heb je al 2 controllers voor 50 eurie's

Oh, nou bedankt . Hopelijk gaat Killzone dan ook dat splitscreen multiplayer dinges supporten, dan ben ik helemaal blij .
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 26 Okt 2008 20:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Divine Rage schreef:
2 controllers voor 50 eurie's

Serieus? Shiiit, dan moet ik dat toch echt maar even gaan bekijken...

Dualshock 3's , iig dat was zo toen ik ze kocht.

GekooktEi schreef:

Oh, nou bedankt . Hopelijk gaat Killzone dan ook dat splitscreen multiplayer dinges supporten, dan ben ik helemaal blij .

Ik hoop het ook, Killzone (1) had ook splitscreen, alleen online weet ik niet. Warhawk werkt perfect met 4 spelers. Ik doe dat regelmatig met mijn broertje en 2 vrienden, en resistance 2 heeft bij mij nu nog wat probleempjes, ik wordt namelijk om de 5 min. gedisconnect. Dat heeft Far Cry 2 trouwens ook, Geen idee hoe het komt.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 26 Okt 2008 20:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Ik hoop het ook, Killzone (1) had ook splitscreen, alleen online weet ik niet. Warhawk werkt perfect met 4 spelers. Ik doe dat regelmatig met mijn broertje en 2 vrienden, en resistance 2 heeft bij mij nu nog wat probleempjes, ik wordt namelijk om de 5 min. gedisconnect. Dat heeft Far Cry 2 trouwens ook, Geen idee hoe het komt.

Nou, in ieder geval mooi, dan kan mijn broertje ook met me mee vechten op weg naar de PS3 . Ik wil zo graag zo'n ding en ik heb best de helft van m'n zakgeld over voor dat abonnement, maar m'n ouders moeten dan wel de rest betalen en of ze dat nou zo leuk vinden...
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 26 Okt 2008 20:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

http://www.gamed.nl/forum/viewtopic.php?t=2436
Lock
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: