Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
im2 BerichtGeplaatst: 06 Okt 2008 13:11    Onderwerp: Q4 2008 Reageren met citaat

Q4 is begonnen en de dus ook de vloedgolf met games.
Gametrailers weet dit ook en besteed er daarom een bonus round aan. Ik heb het eerste deel gisteren bekeken en vond het heel interessant en zag er wel voer in voor een discussie

Bekijk het eerste deel hier.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 06 Okt 2008 13:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Toevallig heb ik hem vanochtend ook even bekeken. Ik vind dat ze Resistance 2 behoorlijk tekort doen eigenlijk. Dat de game geen identiteit heeft etc. komt voornamelijk voor bij multiplatform owners en mensen die geen PS3 hebben. Ik denk dat Resistance bij de PS-fans wel goed is gevallen. Deeltje 2 zal het bij die groep gamers dan ook goed doen, maar zeker niet buiten die groep gamers. Voor de groep multiplatform owners en mensen zonder PS3 doet Gears of War 2 inderdaad een boel meer: de game heeft veel meer identiteit.

Pachter denkt dat Gears2 het succes van Halo 3 (meer dan 8 miljoen verkochte exemplaren) zal overtreffen dit jaar. Ik denk echter van niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
im2 BerichtGeplaatst: 06 Okt 2008 13:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Als ik kijk naar de Gamed Most Wanted dan zie ik wel erg weinig Resistance 2 dus ik denk dat ze bij GT gewoon gelijk hebben.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Okt 2008 13:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

im2duvi schreef:
Als ik kijk naar de Gamed Most Wanted dan zie ik wel erg weinig Resistance 2 dus ik denk dat ze bij GT gewoon gelijk hebben.
De game staat wel al zes maanden na elkaar in de Most Wanted, niet slecht voor een game die in maart of februari werd aangekondigd.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 06 Okt 2008 14:03    Onderwerp: Reageren met citaat

De aankondiging van Resistance 2 was voor de GDC idd. Toch zal die aandacht in onze Most Wanted dus voornamelijk komen van de PS-fans en dat bevestigt mijn punt weer.
Terug naar boven
Jrav BerichtGeplaatst: 06 Okt 2008 14:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat ze zeggen klopt wel. Resistance heeft te weinig persoonlijkheid om er tussenuit te schieten. Misschien klopt het niet omdat ik nooit Resistance gespeeld heb maar dat beeld heb ik er van als buitenstaander en de wil om het te willen spelen ontbreekt ook.

Het ging deze bonus round overigens alleen over shooters. Ik vind ook dat ze Gears 2 te veel ophemelen ten opzichte van Far Cry 2, daar verwacht ik van de shooters het meeste van dit najaar.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 06 Okt 2008 14:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Het blijft een Ubisoft product dat wat nieuws wil doen: die doen het uiteindelijk vaak niet zo goed in de kritieken.
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 12 Okt 2008 22:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Deeltje 2 is er ook al:
http://www.gametrailers.com/player/41325.html
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 12 Okt 2008 22:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb ze net alle 2 gezien, ik vind die stem van Geoff iritant worden nadat je hem zovaak hebt gehoord. Wat wel erg leuk was is dat Jeff te gast was.
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 12 Okt 2008 23:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb ze ook alle twee gekeken en trouwens ik kijk altijd naar de Bonus round =p.

En sorry maar ik ben het wel eens met dat Resistance niet echt een identiteit heeft;

Ik bedoel wat maakt Resistance zo speciaal dat we binnen vijf jaar nog zeggen oh dat was een goeie game omdat en omdat;..

Is het de multiplayer dat he zo speciaal maakte? Nop COD4, Halo3 doen het beter.

De graphics? Ik vind persoonlijk dat ik de graphics beter vond dan GEOW, die laatste was te donker voor mij maar COD4 en Bioschock doen beter.

De Singleplayer? Nah Half Life 2 (Orange box), COD4 en Bioschock brengen een betere singleplayer en betere story.

Zijn het de wapens? Leuk dat er veel originele wapens maar speelde die echt leuk? The gravity gun pwns them all.

De sound? Nah, laat de Halo theme horen en 100.000 mensen willen opeens Halo spelen.

De Co-Op? Vond er niets beter aan dan bevoorbeeld Halo 3 of GEOW.

Resistance 2 lijkt dit allemaal wel te verbeteren vooral de 8 co-op story lijkt deze game een game te maken met identiteit.

En sja dat er veel PS fans die zo goed vonden....Is dat omdat PS fans niet veel gewoon zijn? Ik bedoel noem me een zo goede exclusive FPS game op PS2?

Ik wil hierbij wel even zeggen dat dit natuurlijk allemaal mijn mening is en dat geen enkel dier of Lilyman bij dit schrijven heeft moeten lijden!
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 13 Okt 2008 07:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Resistance was gewoon een leuke launch game voormij en meer niet. Online was gewoon leuk omdat er toen nog niet echt goede shooters was voor de PS3. Maar deel 2 hebben ze veel meer werk geleverd en krijgt Resistance 2 zeker een identiteit. Campain en online(60 man!) lijkt mij echt bruut. En de PSP game is natuurlijk een leuke extra voor de serie.
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 16 Okt 2008 20:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Wel dit topic gaat over Q4 dus lijkt het me wel kunnen om te vragen welke games jullie allemaal gaan halen dit kwartaal?

Wel voor mij gelden de volgende:

PES 2009(in mijn bezit)
Fable 2
Banjo 3
Wii Music(echt)
FM 2009
Banjo Kazooie

Niet dit kwartaal maar omdat hij wel uitkomt ook maar GOW2.
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 16 Okt 2008 20:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben aan het twijfelen om ook mss Far Cry 2 te halen er is een nachtopening ervoor om de hoek.
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 16 Okt 2008 21:27    Onderwerp: Reageren met citaat

http://www.gamed.nl/view/49304

Om je te overtuigen
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 20 Okt 2008 07:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Deel 3:
http://www.gametrailers.com/player/41731.html?type=
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 20 Okt 2008 07:17    Onderwerp: Reageren met citaat

=p Had gisteren al gezien ben benieuwd voor volgende week.
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 26 Okt 2008 23:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Deel 4:
http://www.gametrailers.com/player/41973.html
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: