Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Resident Evil 5 kopen met de ogen dicht ?
Ja ik geloof er volledig in !!!
46%
 46%  [ 7 ]
Nee dit ben ik nu al zeker na gamen van de demo !!!
20%
 20%  [ 3 ]
Ik twijfel ga eerst ff checken bij een vriend of gameshop
33%
 33%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 15

Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
zie sang BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2009 18:53    Onderwerp: Resident Evil 5 Reageren met citaat

Hallo gamers

Wie kijk uit naar Vrijdag 13 / 03 ?

Of wacht je tot je RE5 ff getest geeft in je gamewinkel om te
beslissen ?

Ben je tevreden met alles wat er op de gamesites verschenen is ?

Persoonlijk zit ik niet met die vragen want wat mij betreft geloof ik in
deze RE5 !!!

En jullie mede gamers ,Typ ff lekker jullie mening over RE5 op de 3 vragen die ik jullie stel !

Ohja vergeet de poll niet , vink maar aan !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2009 19:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb maar een antwoord op alle 3 de vragen van jouw .
Dit word voor mij de game van het jaar ook al zijn we net pas begonnen

Ik heb m besteld bij consoleshop en hoop dat ik hem op woensdag ofzo al binnen heb want ik zie nu dat mensen uit mn vriendenlijst hem ook al hebben xD

Maarja ik kan niet wachten op RE5
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2009 19:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ga de game ook halen maar naar mijn gevoel word deze game niet beter dan RE 4. Maar dat betekent niet dat ik van deze game geen plezier zal hebben.
Terug naar boven
The Big N BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2009 20:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat dacht jij dan, blind kopen!
Ook dit deel word weer vet, maar Re4 evenaren is bijna onmogelijk.
Vind het wel leuk dat er weer mercenaries inzit, dat was zo vet in deeltje 4
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2009 21:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind het uitermate slecht dat de game doorloopt wanneer het 'Inventory' wordt geopend. Hierdoor moet je snel werken, en dat is moeilijk met een ever-changing 'Inventory'.

Verder lijkt de game me wel aardig.
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2009 21:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Werk je bij Capcom ofzo?

Iig:

De demo viel mij ietwat tegen. De game is zeker niet slecht maar er zitten puntjes aan die mij snel gaan irriteren, zoals het niet kunnen lopen tijdens het schieten, het inventory system, de AI van de partner etc....

Ik zal de game dus later 2e hands kopen.
Terug naar boven
Martijn Steinpatz BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2009 22:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Vanmiddag aangeschaft, nu halverwege. Ik zit bijna tot de helft, en tenzij er hele rare dingen gebeuren in de tweede helft zou ik zeggen gewoon kopen.

Eerlijk snap ik niet, waar die commotie om de besturing om gaat. Afgezien van co-op speelt hij net zo als RE4. Iedere veteraan kan er zo mee aan de slag. En wat het racisme betreft... er viel MIJ na twee chapters weinig KKK meer op eerlijk gezegd en ik moest daar al schrapen.

Inventory is idd irritant, maar niet dodelijk. Zolang je weet waar alles zit, kun je heel snel wisselen. Praktisch gezien geldt dit voor alle stekeligheden: Er valt heel makkelijk om heen te werken.

Chris is trouwens erg no-nonsense in deze game. Geen suffe one-liners, geen mislukte poging to badassness (HAllllloooooo Leon!) gewoon keihard knokken. Mag ik heel erg.

Review volgt uiteraard deze week - nadat ik de mercenaries game naar de knoppen heb gespeeld.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lawliet BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2009 23:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Verkopen de winkels RE 5 al? Maandag maar even kijken dan.
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2009 00:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zit nu bij Chapter 3-1 en geniet er nog steeds erg van(jammer dat ik een beetje moet rushen omdat die Maandag terug moet, hoewel ik hem zelf weer koop op de 13e). De eindbazen zijn imo een beetje te simpel op normal en het inventory is in het begin nog wel iritant. Ik begin er nu steeds meer aan te wennen en gebruik hem dan ook een stuk sneller(gebruik nu ook de D-Pad)

Sommige archievements zijn wel erg makkelijk bijvoorbeeld: Kill 5 vijanden met een mes(15G) en Sla een pijl kapot met je mes wanneer iemand deze op je afschiet met zijn kruisboog(60G)
Terug naar boven
zie sang BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2009 00:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Gamers gelieve geen spoilers te plaatsen ik moet nog wachten tot de 13de

hoop dat je niets meer van het verhaal plaats , pas op ben wel blij met jullie reactie maar hou rekening met de anderen !!

over besturing mag je van alles plaatsen , maar hou nog tot de 13de ff het verhaal voor jullie !!!

Denk aan je mede gamer die niet het geluk heeft om RE5 te spelen !!!

Thanks

Laatst aangepast door zie sang op 08 Mrt 2009 00:52; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2009 00:50    Onderwerp: Reageren met citaat

zie sang schreef:
Gamers gelieve geen spoilers te plaatsen ik moet nog wachten tot de 13de

hoop dat je niets meer van de inhoud verwacht , pas op ben wel blij met jullie reactie maar gelieve niets meer van het verhaal !!!

over besturing mag je van alles plaatsen , maar houd nog tot de 13de
voor jullie , denk aan je mede gamer die niet geluk hebben zoals ik deze
game al te gamen

Thanks

Niemand heeft iets vertelt over het verhaal toch?
Terug naar boven
zie sang BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2009 00:58    Onderwerp: Reageren met citaat

@ MarcianoNL,

Je weet wel dat meer dan nu staat erover zou zijn , dus verder over het verhaal niks meer !!!

Houden zo , THANKS
Terug naar boven
The Big N BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2009 19:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Zo'n enorm vet spel, had ook niks anders verwacht van het vervolg op mn lievelingsspel
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2009 19:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Om een of andere reden vind ik op dit moment Resident Evil 4 toch nog beter...

Misschien verandert dit gevoel naarmate ik vorder in Resident Evil 5.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2009 20:40    Onderwerp: Reageren met citaat

RE 4 vind ik persoonlijk beter maar RE 5 is ook een topper hoor. Maar voor een RE game is het best wel teleurstellend. Maar voor een horror-actie game is het echt je geld waard. Ik heb ook gemixte gevoelens voor deze game.

Capcom had niet zo veel op de co-up moeten focussen maar dieper in de singel player zo als RE 4. RE 5 voelt ook meer aan als een co-up game en daarom is het verkennen van Afrika enzo wat minder.

Anyway, RE 5 is een topper. Aanrader!
Terug naar boven
Martijn Steinpatz BerichtGeplaatst: 16 Mrt 2009 21:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Vier is beter, maar vijf is net zo leuk. Zit nu in mijn zesde/zevende run om alle wapens up te graden. Zegt wel genoeg, denk ik.

Mocht je problemen hebben met de laatste gevecht van de laatste eindbaas: Jailbreaker heeft voldoende spreiding om dat kleine rotgaatje te raken.
Terug naar boven
The Big N BerichtGeplaatst: 17 Mrt 2009 00:07    Onderwerp: Reageren met citaat

En bedankt voor de spoilers!
Terug naar boven
Profanity BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2009 11:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik mis de optie ik koop hem met ogen dicht maar weet niet wat ik er van kan verwachten...
Het is jammer dat het echte Resident Evil gevoel weg is;

*Possible spoiler*
Op het moment dat de geinfecteerden vuurwapens begonnen te gebruiken.
*Possible spoiler ends*

Wist ik gewoon dat Capcom met Resi casual is gegaan. Een actie game a la Lost Planet met een zeer vermakelijke coop, het verhaal heeft natuurlijk nog wel betrekking op de oude Resi's maar de gameplay en sfeer is totaal verandert.
Terug naar boven
The Big N BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2009 14:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Profanity schreef:
Ik mis de optie ik koop hem met ogen dicht maar weet niet wat ik er van kan verwachten...
Het is jammer dat het echte Resident Evil gevoel weg is;

*Possible spoiler*
Op het moment dat de geinfecteerden vuurwapens begonnen te gebruiken.
*Possible spoiler ends*

Wist ik gewoon dat Capcom met Resi casual is gegaan. Een actie game a la Lost Planet met een zeer vermakelijke coop, het verhaal heeft natuurlijk nog wel betrekking op de oude Resi's maar de gameplay en sfeer is totaal verandert.

Vooral de sfeer/spanning
Komt vooral omdat Sheva je constant covert. Bij deeltje 4 bijv werd je opeens voor je kop geramd door een dorpeling, komt bij 5 nooit voor.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2009 19:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Zit momenteel in Chapter 4-2.
Heb vanmiddag met een (volgens mij) Japanner een heel chapter gespeeld. Echter hebben we wel steeds de cutscenes doorgeskipt, dus ik snap er nog weinig van...
Terug naar boven
Profanity BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2009 19:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Klopt enige schrikmoment wat ik had in e game was toen ik zon klein potje openbrak en er een slang recht in mn scherm sprong, maar dat gebeurt zo regelmatig dat je daar eigenlijk maar 1x van schrikt.
Dat ene moment was wel erg vermakelijk moet ik zeggen vooral omdat ik coop deed en dus als een gek in de mic gilde en mijn coop maat niet meer bijkwam van het lachen toen ik zei dat er een slang praktisch uit de tv sprong.
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2009 20:07    Onderwerp: Reageren met citaat

ben erg aan het twijfelen of ik deze game ga halen.. vond de demo erg vet, maar al het gezeik over korte speelduur brengt mij aan het twijfelen (speelduur is iets wat ik erg belangrijk vind, ik heb nog geen online verbinding op mn xbox 360 en kan dus niet online co-op of de multiplayer doen)
en ook de mening van veel mensen dat de ''RE sfeer'' weg is, maakt mij twijfelachtig...
wat denken jullie, deze of fallout 3?
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2009 20:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Fallout 3
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2009 20:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Zijn echt twee totaal volledig andere spellen. Zelf zie ik weinig in Fallout 3, maar als speelduur voor jou belangrijk is kan je toch beter voor die game gaan.
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2009 21:38    Onderwerp: Reageren met citaat

flipflop schreef:
ben erg aan het twijfelen of ik deze game ga halen.. vond de demo erg vet, maar al het gezeik over korte speelduur brengt mij aan het twijfelen (speelduur is iets wat ik erg belangrijk vind, ik heb nog geen online verbinding op mn xbox 360 en kan dus niet online co-op of de multiplayer doen)
en ook de mening van veel mensen dat de ''RE sfeer'' weg is, maakt mij twijfelachtig...
wat denken jullie, deze of fallout 3?

2 Compleet andere games maar in mijn ogen zou je voor Fallout 3 moeten gaan. Dat is imo. een gameervaring die je moet hebben beleefd op de next-gen consoles, RE5 is dan meer van hetzelfde als deel 4 maar met mooiere graphics, coop en nog verder weg van de orginele RE serie. Allebij wel erg toffe games maar mocht je geen internet hebben en speelduur(hoewel ik al meer dan 50 uur in RE5 heb gestoken maar daarvan was ook ongeveer 150x online) belangrijk vind dan is Fallout 3 zeker de game die je moet hebben.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

Ga naar: