Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Smaps BerichtGeplaatst: 21 Okt 2008 17:32    Onderwerp: Nieuwe Full-HD TV Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Okt 2007
Berichten: 47

Hooi
Ik overweeg om een nieuwe TV te kopen en ik denk dus dat ik de goedkoopste Full HD heb gevonden, namelijk de Samsung LE32A552.
Deze kost ongeveer 518 euro (goedkoopste prijs op vergelijk.nl).

Weten jullie misschien of er goedkopere Full HD TV's zijn, zo ja, welke?

En misschien weten jullie ook wel een hele goede TV die iets duurder is.

Thanks.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
FreeMad BerichtGeplaatst: 21 Okt 2008 17:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Aug 2006
Berichten: 513

ik heb net de sony 32W4000 binnengekregen hij is wel wat duurder, 800 maar wat ik tot nu toe heb gezien doet het het erg goed. het schijnt trouwens dat sony de beste (hd)tv heeft.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
wackyprofessor BerichtGeplaatst: 21 Okt 2008 18:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Mei 2006
Berichten: 556

'had'
Sony Bravia tv's zijn nog steeds erg goed maar niet zo dominerend als 2 jaar terug. Kleurcontrast en dergelijken lopen tegenwoordig achter tegenover die van Samsung. Moet je maar in de winkel kijken, de kleuren van een Samsung tv zijn veel scherper. Tenzij je een tv van meer dan 40 inch aanschaft dan valt een Bravia wel aan te raden. Die hebben meer rustiger kleuren voor je ogen wat ook aangenaam en beter is.
Al is er wel een uitzondering, wat ik ook een goede tv vind is de Sony KDL-32W4000E.. maar die is dan ook duurder. Maar de tv die je gekozen hebt is geweldig kwa prijs-kwaliteits verhouding. Ik heb hetzelfde maar dan 40 inch in mijn kamer en geniet er ook van. Heb 'm kunnen scoren voor 900 euro 3 maanden terug. Geen slechte keus in ieder geval.

Edit: Freemad heeft dus die uitzondering


Laatst aangepast door wackyprofessor op 21 Okt 2008 18:35; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Xero BerichtGeplaatst: 21 Okt 2008 18:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Feb 2008
Berichten: 7

Als ik jou was zou ik meer geld investeren in goede specificaties dan resolutie, ik zie dat je een 32 inch TV wil kopen... ga dan voor een HD Ready model met betere specs, of koop een Full-HD van 40 inch want dan ga je het verschil pas een beetje zien met HD-Ready.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 21 Okt 2008 18:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Dec 2007
Berichten: 5626

Inderdaad, gewoon een HD-ready kopen als je 32" gaat halen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 21 Okt 2008 19:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

Ligt natuurlijk aan de afstand tot je TV, op korte afstand is er idd weinig verschil tussen HD-Ready en Full HD.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
eehbiertje BerichtGeplaatst: 19 Nov 2008 19:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2008
Berichten: 219

beetje late reactie maargoed..
wat wil je erop gamen of alleen dvd/tv kijken en af en toe es een keertje een uurtje gamen?

dan zou ik je een plasma aanraden (42 inch+) aangezien kleinere plasma te duur is om te maken

indien je een die hard gamer bent is een lcd aan te raden..
zou toch wel voor full hd gaan verschil merk je nu nog niet maar later wel..

en de afstand van diagonaal x grote = afstand die je moet hebben

heb zelf een full hd lcd philips ambilight.. leuk maar kost ook 1200,-
voor leuke lcd zou ik voor samsung gaan voor plasma zou ik een panasonic nemen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group