Auteur |
Bericht |
|
wackyprofessor |
Geplaatst: 21 Okt 2008 00:15 Onderwerp:
| |

|
Gears of War2, Naruto: Broken Bond, Naruto: Ultimate Ninja Storm, Banjo Kazooie, Motorstorm 2, Resistance 2, Loco Roco 2, Mirror's Edge, Last Remnant...
Er zijn teveel games voor mij in november.. in iedere geval heb ik op de 7e Gears of War 2 en Naruto Ultimate Ninja Storm. Wellicht komt daar Broken Bond erbij.. maar da's alleen als het blijkt dat er niet zo veel op voorraad is. Voor Rise of A Ninja had ik elke winkel afgezocht en nergens kunnen vinden behalve bij mijn lokale gamesboer die nog voor mij 1 exemplaar kon bestellen waar ik 2 weken op moest wachten. Loco Roco2 en The Last Remnant komen bij mij binnen bij een budgetprijs. Motorstorm 2 haal ik ook pas voor een prikkie. Over Resistance 2 en Banjo Kazooie twijfel ik hard of ik de geld en tijd ervoor heb. Mochten reviews etc. zo lovend zijn over één van deze game dan ga ik ze wel halen, maar waarschijnlijk koop ik ze pas in december of later.
Gamen is best een duur hobby  |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 21 Okt 2008 00:23 Onderwerp:
| |

|
Ik heb ongeveer het zelfde lijstje als Wackyprofessor. Ik moet deze maand nog wat games halen en dan hebben we weer november.  |
|
Terug naar boven |
|
|
L!nk |
Geplaatst: 21 Okt 2008 01:47 Onderwerp:
| |

|
ik wil de NDSi.. maar heb denk ik niet genoeg geld met huidige euro/yen koers en mn vakantie in november ;x
verder game ik niet. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|