Auteur |
Bericht |
|
wiebrand |
Geplaatst: 27 Mei 2008 12:53 Onderwerp: Civilization Revolution
| |
|
goeiemorgen!
wat vinden jullie nou van een civilazation op de 360? ikzelf vind het een goede zaak want ik heb thuis geen geschikte pc voor games en daarom heb ik een 360. En games zoals civ spreken mij altijd erg aan. |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 27 Mei 2008 13:18 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Joris heeft enige tijd geleden de kans gehad om de game al aan een test te onderwerpen, je kunt zijn ervaringen hier lezen.
Persoonlijk kijk ik eveneens uit naar de game, het is voor mij een makkelijkere stap in het genre dan de hardcore titels die de PC vaak te bieden heeft. |
|
Terug naar boven |
|
|
wiebrand |
Geplaatst: 27 Mei 2008 18:12 Onderwerp:
| |
|
ja klopt. Ik heb het stuk ook gelezen. Ik had vroeger een wii en civ zou eerst ook naar die console komen maar uiteindelijk niet. Nu heb ik een 360 en kan ik het wel gewoon spelen.
games zoals rome:total war en medieval:total war heb ik ook veel gespeeld. |
|
Terug naar boven |
|
|
dark lars |
Geplaatst: 07 Jun 2008 21:32 Onderwerp:
| |

|
ik lees overal verschillende release dates wat isty nou voor europa soms zie ik de 6e de 9e en de 12e en ook de 13e komt voor ???? |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 10 Jun 2008 13:19 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
dark lars schreef: | ik lees overal verschillende release dates wat isty nou voor europa soms zie ik de 6e de 9e en de 12e en ook de 13e komt voor ???? |
Vrijdag komt de game uit. |
|
Terug naar boven |
|
|
Fiercy Dragon |
Geplaatst: 10 Jun 2008 16:03 Onderwerp:
| |

|
heb de demo gespeeld, en ik moet zeggen, het speelt wel lekker, maar de magie van de pc delen is VOLLEDIG weg, ik vind het daardoor toch wel zon slechte game dat ik m niet ga kopen, terwijl ik dat eigenlijk wel van plan was.
Als je op beurt doorgaan klikt bijvoorbeeld blijft het spel net zolang voortgaan tot dat er iets gebeurt, en dat komt nogal vaag over (als je in 20 seconden ineens van 2000 BC naar 50 AD gaat, het epische gevoel van civilization mist voor mij in ieder geval, dus ik houud het bij de pc-delen... |
|
Terug naar boven |
|
|
wiebrand |
Geplaatst: 10 Jun 2008 22:39 Onderwerp:
| |
|
Ik zal morgen de demo downloaden en het nog even aankijken. Dit is ook de enige game in zijn soort op de consoles, daarom is het ook nog niet perfect.
Van dit soort games moet je houden, je moet ook eigenlijk veel te veel tijd in zo'n game stoppen. Het is niet zoals COD 4 even paar uur. Daarom zal de game ook veel minder verkopen(verrassend en wel), maar voor de fans is dit wel wat. |
|
Terug naar boven |
|
|
Fiercy Dragon |
Geplaatst: 10 Jun 2008 22:47 Onderwerp:
| |

|
dat is dus het probleem dat ik ondervond toen ik deze game probeerde: ik denk Civilization, dat worden potjes van ettelijke uren, waar je echt tijd in moet steken. Maar na 5 minuten heb je heel de demo al door wat je moet doen, en van een potje online krijg ik het gevoel dat het nog geen uur duurt, dit terwijl Civilization nou echt zon game is die je tot in de puntjes moet beheersen, maar dat is nu echt niet meer...
Voor de fans is het iig niets (dit is het eerste deel uit de civ serie die ik niet leuk vindt...) |
|
Terug naar boven |
|
|
Joris |
Geplaatst: 10 Jun 2008 22:58 Onderwerp:
| |

|
De potjes in deze Civilization duren korter. Als je dat een groot probleem vindt is deze game idd niets voor jou, maar om meteen te zeggen dat het niets is voor de fans vind ik wat overdreven. Het is door die kortere potjes een wat ander soort game dan op de PC geworden en dezelfde beleving als in de PC games zal je in Revolution dan ook niet aantreffen. Om er als fan van de Civilization reeks mee bezig te gaan moet je ook openstaan voor verandering.
Ik hou zelf ook wel van die lange potjes op de PC waar je soms een week lang mee bezig bent, dus ik ben benieuwd of ik hier plezier uit ga halen. Maar mijn eerste indruk was wel positief. |
|
Terug naar boven |
|
|
dark lars |
Geplaatst: 10 Jun 2008 23:40 Onderwerp:
| |

|
ik vindhet echt een vet spel |
|
Terug naar boven |
|
|
dark lars |
Geplaatst: 11 Jun 2008 19:05 Onderwerp:
| |

|
ik heb hem en hijs leuk alleen op de makkelijkste stand tot nu toe gespeeld, en das goed te doen. drek everntjes meoiljker |
|
Terug naar boven |
|
|
wiebrand |
Geplaatst: 27 Jun 2008 12:18 Onderwerp:
| |
|
Ik heb de demo gespeeld die was leuk. IK heb Civ 4 ook op de pc, deze game is wel veel meer hardcore. Maar soms vind ik dat constante stad geregel wel irritant. Ik ga denk ik civ ook voor de 360 halen. Alleen als het aan mij lag mocht een potje nog wel net wat langer duren. |
|
Terug naar boven |
|
|
dutchdmx |
Geplaatst: 25 Okt 2008 11:36 Onderwerp: Aardige opvolger voor Civ4, maar ...
| |

|
Hij is zeer speelbaar, zeker als je maar 1 hand beschikbaar hebt (een slapend kind in andere :-) ... maar verwacht zeker geen echte opvolger van Civ4. Het is veel simplistischer gemaakt. Makkelijkste stand is echt heel eenvoudig. En multiplayer is tragisch traag, matige gameplay.
Ik had hem gelukkig van een collega geleend, want ik vind het niet de 60 euri waar (eerder 30) |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|