Auteur |
Bericht |
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 25 Okt 2008 20:58 Onderwerp: Call of Duty: World at War
| |

|
Ik zag tijd mijn spijt geen topic over Call of Duty: World at War op die van de beta na, en dat terwijl de game heel erg vet gaat worden. Ik denk zelfs dat het niet veel gaat verschillen met de reviewcijfers die COD4 heeft gekregen.
Mijn voornaamste reden voor dit topic was door de nieuwe GTTV die over het algemeen over de nieuwe CoD gaat.
Zo zag ik al voorbij komen Death Cards, dit is ongeveer hetzelfde concept als de laptops in CoD4 alleen hier krijg je voor elke kaart al een cheat zodat het er lekker veel kunnen worden. Je kan ze ook gebruiken in de multiplayer Coop sessie's en in de Singleplayer Coop. Ik zag al voorbij komen een Thunder Card, wanneer je een enemy killt door hun hoofd tijdens deze kaart ontplofd die. Ik zag een Vampire Card, wanneer je speelt gaat je levensbalkje omlaag waardoor je poppetjes moet doden voor levens.
En iets dat zeker genoemd moet worden is de Nazi-Zombie Coop mode. Hierin moet je met 2/4 andere coop tegen een leger van nazizombie's vechten, dit zorgt er voor mij in iedergeval voor dat ik Left 4 Dead nog een tijdje laat rusten. |
|
Terug naar boven |
|
|
The Patriot |
Geplaatst: 25 Okt 2008 21:59 Onderwerp:
| |
|
Ik ben altijd al fan geweest van pacific war games, ook deze nieuwe Call of Duty leek mij ontzettend leuk.
Met een fundering van CoD4 lijkt het een goede game te zijn geworden, wat ik vooral heel vet vond waren de honden die je los kunt laten als je ze als beloning verdient heb.
Sommige mensen zijn redelijk sceptisch omdat het door Treyarch is ontwikkeld maar ik heb wel vertrouwen in de ontwikkelaar.
Laat maar komen! |
|
Terug naar boven |
|
|
StijnNL |
Geplaatst: 26 Okt 2008 00:52 Onderwerp:
| |

|
Ik weet het niet met dit spel. De beta laat erg lang op zich wachten wat erg veel irritatie opwekt. Ook vind het silencers en red dot sight absoluut niet in deze game passen. In de gameplay vids zie je een silenced thompson en een rifle met een granaat erop... . Ik vind het veel te veel op Call of Duty 4 lijken. De perks zijn simpelweg gewoon niet veranderd, en de wapens zijn grotendeels hetzelfde als in Call of Duty 2.
Ik denk wel dat dit een goede game gaat worden, maar of het mij lang vast kan houden zoals Call of Duty 4 (rond de 600 uur ) weet ik niet aangezien het totaal geen vernieuwing brengt.
Ik moet zeggen dat de gameplay er goed uit ziet. Ik vind dat met die vlaggen een leuk speltype en die honden en flashgrenades hebben ze ook leuk verzonnen. Dat van die zombies vind ik echter redelijk kansloos. Ook met die attachments weet ik het nog niet zeker, het is misschien wel vet, maar zo on-realistisch. Ik bedoel maar...een scope op je thompson... .
Ookal weet ik niet wat deze game met me gaat doen, ik koop hem hoogstwaarschijnlijk wel omdat het sfeertje me gewoon weer aantrekt, zoals elke Call of Duty game.
EDIT: Ik heb het spel nu een tijdje en ik vind het maar matig. Ik was in 20h rang 65 en daarna was de lol er wel vanaf. Prestige mode doe ik niet want dat vind ik onzin, alle chille wapens verliezen om 1 extra slot vrij te spelen. Misschien doe ik het nog wel is een keer maar dat is dan puur uit verveling . Ik speel nu nog wel regelmatig met de kar en thommy en alleen s&d. Ik hoop dat het spelen van wars het spel weer enigzins leuk maakt, want de mp is alweer saai (wat bij cod4 pas na 300h het geval was), en de sp is wel goed, maar die weiger ik gewoon uit te spelen met cg_fov 65.
Er zitten nog veel bugs in zoals onder de map komen, gebugde wapens, de cg_fov bug etc. etc.
EDIT: Ik heb promod gespeeld echt het ZUIGT! De runningspeed is onrealistisch en is allemaal heel raar ingesteld. PAM5 heb ik nog niet gespeeld, ik hoop dat die mod wel goed is, zodat ik nog minstens 200h á 300h gametijd voor mijn €55 euro krijg. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|