Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende  
Lawliet BerichtGeplaatst: 12 Sep 2008 23:12    Onderwerp: Gamed Discussie Topic! Reageren met citaat

Erik 2 schreef:
Dit is het chattopic

Leek me handig om een Gamed discussie topic te openen omdat we de afgelopen dagen interessante discussies hadden over kippen, eieren, leerplichtigheid, zwarte gaten en tijd reizen.

Gaan we verder met de kip of het ei? Of iets nieuws zo als bestaat er een leven na de dood of bestaat er buitenaards leven?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 12 Sep 2008 23:20    Onderwerp: Reageren met citaat

kan geen kippen en eieren meer zien de komende tijd xD verzin maar iets origineels
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 12 Sep 2008 23:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Bestaat er buitenaards leven?

Ik zeg ja. UFO's enzo vind ik maar bullsh*t dat ze ons bezoeken of kidnappen weet ik veel. Ergens moet er gewoon ander leven zijn het kan niet haast anders. Zo veel sterren waar planeten rond draaien moet er eentje of meer zijn waar leven is zo als hier op aarde.

Laatst aangepast door Lawliet op 12 Sep 2008 23:24; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 12 Sep 2008 23:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn mening:

Er kan niet anders dan buitenaards leven bestaan. Weet je niet hoeveel planeten er in de ruimte zijn, hoeveel melkwegen? Je kan niet terug in de tijd gaan, wel vooruit gaan. En de kip was eerst, een vroeg kipachtigschepsel is zo gemuteerd totdat deze een ei kon leggen waaruit de kip kwam.

En de Xbox 360 is op dit moment de beste console omdat de Wii na 1 maand toch niet boeit en de ps3 nog wat verder uit moet gewerkt worden, maar de tijd dat deze zo goed zal zijn als de ps2 is de Xbox 3 er ook al weer.

Pc rules
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 12 Sep 2008 23:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind vooral mensen zielig als ze aandacht willen zeggen dat ze gekidnapt zijn door aliens en graan cirkels in hun tuin zitten. Ook mensen die zeggen van 'ja om drie uur nachts kan je UFO's zien' of het een of ander dier is. Vooral als ze het gaan filmen word het lachen.
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 12 Sep 2008 23:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zie aliens eigenlijk als cellen die nog heel wat evolutie moeten doormaken. Ik geloof ook dat de kans klein is dat we aliens gaan tegenkomen die ongeveer zo slim zouden zijn als ons. Ofwel zijn ze veel slimmer, of gewoon dieren van een andere planeet.

We weten allemaal dat graancirkels niet echt zijn
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 12 Sep 2008 23:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Het universum is(ongeveer)13.5 tot 15 miljarden jaren oud dus grote kans dat er aliens zijn die even of slimmer zijn dan ons. De kans dat we er een tegen komen vind ik ook zeer klein.
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 12 Sep 2008 23:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
Het universum is 13.5 tot 15 miljarden (ongeveer) jaren oud dus hoog kans dat er aliens zijn die even of slimmer zijn dan ons. De kans dat we er een tegen komen vind ik ook zeer klein.

Wat denken jullie eigenlijk over het leven na de dood?

Ik zie het als niets, je bewustzijn zit in je hersenen. Als die verrotten dan verdwijnt dat ook, niets minder dan stof.
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 12 Sep 2008 23:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Ik zie het als niets, je bewustzijn zit in je hersenen. Als die verrotten dan verdwijnt dat ook, niets minder dan stof.

Dat is wat ik nu net niet hoop. Met andere woorden we leven voor niks om het zomaar uittedrukken.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 13 Sep 2008 00:06    Onderwerp: Reageren met citaat

JasperCLA schreef:
Lawliet schreef:
Het universum is 13.5 tot 15 miljarden (ongeveer) jaren oud dus hoog kans dat er aliens zijn die even of slimmer zijn dan ons. De kans dat we er een tegen komen vind ik ook zeer klein.

Wat denken jullie eigenlijk over het leven na de dood?

Yep. Daar denk ik ook zo over. Best wel eng natuurlijk als je hier over praat. God bestaat niet al zijn er nog zo veel raadsels zowel in de Bijbel. Mensen hadden vroeger(of nog steeds) een God nodig omdat ze hoop kregen in die tijden, dat is mijn theorie. Wij zijn God en de Duivel. Wij creëren en wij vernietigen. Wij besluiten wat we doen of wat we niet doen. Ik kan gewoon niet geloven dat er een God bestaat tenzij ik hem persoonlijk ontmoet. Hij is voormij een verzinzel net als spoken en dat soort dingen. Ik wil niemand beledigen ofzo. Ik respecteer heus wel iemand anders zijn geloof.
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 13 Sep 2008 00:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Hij is voormij een verzinzel net als spoken en dat soort dingen.

Nou daar ben ik nog niet zo zeker van, heb zelf ook wel eens enge toestanden meegemaakt, en ik ben niet de enige thuis. Ook helderziende die precies alles kunnen beschrijven van hoe jouwn huis eruit ziet tot hoe mij opa overleed. Ik moet zeggen er kan een truc achterzitten net zoals bij goochelen bijv. Maar het is wel frusterend als je de waarheid niet weet.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 13 Sep 2008 00:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Spirituele vind ik maar oplichters en deze man kan je daar alles over vertellen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/James_Randi

Kijk ook maar naar filmpjes over spirituele op youtube enzo. Hij weet echt waar hij over praat.
http://nl.youtube.com/watch?v=M9w7jHYriFo

Laatst aangepast door Lawliet op 13 Sep 2008 00:19; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Urkie BerichtGeplaatst: 13 Sep 2008 00:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Soms zit ik wel eens te denken dat er nog een 2e "Aarde" zou kunnen zijn waar ook mensen leven, maar dan achterlopen of juist ver voor lopen op onze wereld, persoonlijk wil ik er niet te veel over nadenken, want dat wekt alleen maar frustratie op . Zouden andere levensvormen in dit heelal ook games hebben?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lawliet BerichtGeplaatst: 13 Sep 2008 00:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Bedoel je dat ze precies zo als ons uit zien? Ik denk het niet want een planeet zijn zwaarte kracht, gassen, afstand van een zon(ster), etc kan de levensvorm bepalen volgens theorieën. Of ze gamen is de grooste raadsel van allemaal.
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 13 Sep 2008 00:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
Bedoel je dat ze precies zo als ons uit zien? Ik denk het niet want een planeet zijn zwaarte kracht, gassen, afstand van een zon(ster), etc kan de levensvorm bepalen volgens theorieën. Of ze gamen is de grooste raadsel van allemaal.

Ik denk dat hij meer een spiegel wereld van deze aarde bedoelt.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 13 Sep 2008 00:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Oh net als Sliders. Ook een zeer intressante theorie waar Sliders op een leuke manier laat zien. Een Aarde waar geen komeet is neergestort en de dinosaures voort leeft of dat Hitler nog steeds aan de macht is. Of een wereld waar alles andersom is.
Terug naar boven
Urkie BerichtGeplaatst: 13 Sep 2008 09:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou, niet precies hetzelfde als ons, maar gewoon waar mensen leven
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lawliet BerichtGeplaatst: 13 Sep 2008 12:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Een andere beschaving dus. Ik denk dat het wel mogelijk is. Als er geen andere leven bestaat dan wij wat een zonde van al dat ruimte (universum).
Terug naar boven
Joker BerichtGeplaatst: 13 Sep 2008 13:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Het is patat en geen friet!
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 13 Sep 2008 14:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Patat

een Zuid-Nederlands woord voor aardappel, een groente.
een Noord-Nederlands woord voor friet, een gerecht dat friet of patat genoemd wordt (boven de Moerdijk in Nederland).

Voormij is het gewoon friet.
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 13 Sep 2008 17:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Een patat is een aarappel, een friet is een friet. België heeft gesproken
Terug naar boven
Kelzath BerichtGeplaatst: 13 Sep 2008 19:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
Ik zeg ja. UFO's enzo vind ik maar bullsh*t dat ze ons bezoeken of kidnappen weet ik veel.

UFO is een afkorting voor unidentified flying object, dus alles dat voorbij vliegt en je weet niet wat het is, is een UFO.
dus UFO's bestaan.
maar de theoriën dat mensen gekidnapped worden vind ik onzin die mensen, die lijden aan aandacht tekort, verzinnen.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 13 Sep 2008 19:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Met UFO's bedoel ik vliegende schotels of ander buitenaards schip. Wat dus onzin is dat ze ons bezoeken.
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 13 Sep 2008 19:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Kelzath schreef:
Lawliet schreef:
Ik zeg ja. UFO's enzo vind ik maar bullsh*t dat ze ons bezoeken of kidnappen weet ik veel.

UFO is een afkorting voor unidentified flying object, dus alles dat voorbij vliegt en je weet niet wat het is, is een UFO.
dus UFO's bestaan.
maar de theoriën dat mensen gekidnapped worden vind ik onzin die mensen, die lijden aan aandacht tekort, verzinnen.

Hij heeft wel gelijk
Terug naar boven
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 13 Sep 2008 19:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik geloof wel in buitenaards leven. Of het intelligent is betwijfel ik ten zeerste, maar om ervan uit te gaan dat we de enigen binnen het universum zijn is nogal eenvoudig.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 6

Ga naar: