Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Nibor BerichtGeplaatst: 23 Nov 2008 15:43    Onderwerp: ArchLord probleem met Vista Reageren met citaat

Hallo,

Ik heb ArchLord gedwonload op de site en wilde de game gaan spelen, echter toen ik op setup.exe drukte liep mijn pc vast omdat ie ´em niet af kon spelen.
Ik heb wat op internet gekeken en ze adviseren de compibiliteit op xp te zetten (ik heb vista home premium), na dit gedaan te hebben is dit echter nog steeds niet gelukt om de installatie op te starten.

Kan iemand mij helpen?!!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
The Source BerichtGeplaatst: 23 Nov 2008 16:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:

Minimum vereisten

Pentium/Athlon @ 800 MHz 256MB Windows 2000/XP 4GB Hard Disk Space DirectX 9.0c DirectX compatible sound card Supported Direct3D Compatible Video Card Broadband Internet Connection 128kbps or higher

Aanbevolen vereisten

Pentium/Athlon @ 1.5ghz or higher 512mb Windows XP 4GB Hard Disk Space DirectX:9.0c Broadband Internet Connection 512kbps or higher DirectX compatible sound card GeForce FX5200 or Radeon 9600 SE Series or higher

Ondersteunde grafische kaarten

Ati Radeon 8500 or above Nvidia Geforce 3 or above (Not MX)

Netwerk/Internet speelmogelijkheden

Broadband Internet Connection 128kbps or higher

Andere vereisten

Not compatible with all integrated sound/graphics solutions (inc. Laptops) These specifications are not final and could change before release.

Misschien kan een dualboot of een virtuele Windows XP helpen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
FloriX BerichtGeplaatst: 23 Nov 2008 16:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Rechtermuisklik --> Uitvoeren als administrator
Terug naar boven
Orian BerichtGeplaatst: 23 Nov 2008 18:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Je moet soms een hele tijd wachten, en dan lijkt hij vastgelopen. Dit is niet zo. Laat de pc gewoon aanstaan, bij mij duurde het bij sommige programma's wel een kwartier!
Vista controlleert namelijk persoonlijk nog een keer alle gedownloade .exe's, vraag me niet hoe/waarom, maar volgens mij doetie dat. Hoe groter de exe, hoe langer de tijd.
Op dat moment lijkt alles vast te lopen, maar dat is dus niet zo. Gewoon laten lopen, kop koffie halen, naar de wc gaan en geduld hebben.

Daarnaast verkort het wellicht de tijd om het als admin uit te voeren, maar dat durf ik niet te zeggen.
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 23 Nov 2008 22:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Wees je PC dankbaar, hij beschermt je tegen een zeer slegt spel
Terug naar boven
Nibor BerichtGeplaatst: 24 Nov 2008 13:48    Onderwerp: Reageren met citaat

bedankt Orian je had gelijk na een minuut of vijf opende hij de setup

En Jasper CLA, het is best een leuke game en zeker voor eentje die helemaal gratis is
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: