Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Wat vinden jullie van WoW?
Goed spel omdat...
54%
 54%  [ 20 ]
Slecht spel omdat...
45%
 45%  [ 17 ]
Totaal aantal stemmen : 37

Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende  
Robert BerichtGeplaatst: 02 Okt 2008 19:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

vind je het gek dat ik een reactie geef als ik zoveel negatief commentaar krijg (mede van jou). en nee ik maak me nergens druk om.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kelzath BerichtGeplaatst: 02 Okt 2008 19:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2007
Berichten: 257

N!CE schreef:
vind je het gek dat ik een reactie geef als ik zoveel negatief commentaar krijg (mede van jou). en nee ik maak me nergens druk om.


stop dan, je kan dit niet winnen, je hebt geen goede argumenten waar geen stereotypen in voor komen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 02 Okt 2008 19:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

moet je bij een discussie winnen dan? als je met zon instelling een discussie ingaat, wat heeft discussieren dan voor een zin. ik heb nog geen enkel overtuigend voorbeeld gezien van jullie, enkel ik vind het wel leuk en heb een leven. (daarmee wil ik niet zeggen dat mijn voorbeelden overtuigend zijn)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
VHsBack BerichtGeplaatst: 02 Okt 2008 20:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 10 Dec 2006
Berichten: 69

N!CE schreef:
vind je het gek dat ik een reactie geef als ik zoveel negatief commentaar krijg (mede van jou). en nee ik maak me nergens druk om.


Haha jij begint als eerst met negatief commetaar. Dus ga niet zielig doen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 02 Okt 2008 20:20    Onderwerp: Re: World of Warcraft een goed spel? Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

JasperCLA schreef:
Hallo allemaal,

Wat vinden jullie van het spel? Als je zegt goed/niet goed zeg dan ook aub waarom.


Hij vraagt wat wij daarvan vinden, ik geef mn mening.

vind je het soms vervelend dat ik wow niet leuk vind?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 02 Okt 2008 21:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Dec 2007
Berichten: 5626

Heb best al een keuze gemaakt Maar als er ooit een soort WoW 2 komt dan kijk ik er alvast naar uit
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Zuigertje BerichtGeplaatst: 03 Okt 2008 00:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Mrt 2007
Berichten: 66

N!CE schreef:
moet je bij een discussie winnen dan? als je met zon instelling een discussie ingaat, wat heeft discussieren dan voor een zin. ik heb nog geen enkel overtuigend voorbeeld gezien van jullie, enkel ik vind het wel leuk en heb een leven. (daarmee wil ik niet zeggen dat mijn voorbeelden overtuigend zijn)


Heb je niet gelezen wrom ik het leuk vind? En wrom komt het niet overtuigend over? Ik probeer je niet te overtuigen dat het een goed spel is, daarvoor moet je een mini-review schrijven, ik probeer je slechts te overtuigen dat ik het leuk vond om het te spelen. Waarom heb je zoveel moeite om het te geloven?

En niet andere mensen bekritiseren over hun houding als je zo een discussie binnenstormt, een ononderbouwde troll post waar JasperCLA helemaal niks aan heeft:
"gay puinhoop spel, NIET KOPEN. ziet er niet uit, combat is saaaaaaaaaaai, allemaal nerds en maandelijkse kosten."

Als dit niet provocerend bedoeld was dan weet ik het ook niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Zanar BerichtGeplaatst: 03 Okt 2008 09:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Sep 2007
Berichten: 452

JasperCLA schreef:
Het zit zo, ik heb hem zelf al gespeeld, de trail dan toch. Al gezien bij vrienden maar ik zie gewoon niet in wat er zo leuk aan is. Daarom vraag ik het


Blijkbaar trekt de game je dan niet. Weet je dan al niet genoeg?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 03 Okt 2008 10:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Ik zou er nu niet meer mee beginnen.

Met de uitbreiding die binnenkort komt zal het aardig saai zijn van lvl 1-60 (is het zo al trouwens...) en zal het moeilijk zijn om nog mensen voor de Burning Crusade instances te vinden omdat iedereen volop het nieuwe gebied ingaat.

Alleen nog als je echt een aantal vrienden hebt die met je mee kunnen levellen, dan is het nog wel te doen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sirfalas BerichtGeplaatst: 03 Okt 2008 12:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Feb 2008
Berichten: 84

Nja in de uitbreiding wordt 1-70 levelen stuk minder lang
Maarja als je het begin niks aan vindt, ga je het ook niet leuk vinden als je hoger komt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 03 Okt 2008 16:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Dec 2007
Berichten: 5626

Ik snap dan gewoon niet wat mensen in het spel zien, het oogt oud, het speelt oud, het is oud
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
morsen BerichtGeplaatst: 03 Okt 2008 17:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Sep 2008
Berichten: 103

WoW is simpelweg een van de succesvolste games ooit. Het marktaandeel dat de game binnen de MMORPG wereld bezet is ongeëvenaard en neigt zelfs naar een totaal monopoly. Op basis van soort objectieve cijfers moet je toch kunnen zeggen dat veel mensen het leuk vinden.

Ik ben er daar overigens een van .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
darkgamer BerichtGeplaatst: 07 Jul 2009 19:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jul 2009
Berichten: 17

het is zeker geen slecht spel, maar na een tijdje ben ik nu eenmaal uitgekeken op elk spel, zelfs wow
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zuper BerichtGeplaatst: 09 Jul 2009 22:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Sep 2004
Berichten: 222

Ik ga er ook niet aan beginnen alleen maar verslaafd worden en maandelijks betalen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 09 Jul 2009 22:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Dec 2007
Berichten: 5626

Een kennis van me heeft er ooit een week 113 uren opgezeten. Ik snap niet dat hij nog in staat is om zich "levend" te noemen.

Ik ben in ieder geval blij dat ik verlost ben van die game
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 09 Jul 2009 23:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Ik vind WoW vet Ik heb een lvl 80 en lvl 72.
Het is alleen na een tijdje saai als je het in je eentje speelt. Beetje dailies doen elke dag. Nieuwe character starten is ook niet interessant omdat je al de quests al hebt gehad (ik heb begingebied van elven gedaan, van humans, van dwergen, van dreanei, van undead, van orcs, van tauren en blood elf)
Anyways, raiden vind ik te fel, maar ja, ik wil nog wel dungeons doen enzo maar daar heeft niemand zin in lijkt wel.

Ik heb trouwens gewoon een sociaal leven naast WoW
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 10 Jul 2009 00:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Dec 2007
Berichten: 5626

Ja dat denk je, als ik je zo bezig hoor


Je kan natuurlijk de alliance quests eens gaan doen met 'n nieuw char...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 11 Jul 2009 02:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

Tuurlijk is het een goed spel, niet voor niks dat er 11 miljoen mensen maandelijks 12 euro betalen ervoor.

Ik heb het zelf ook gespeeld, verslavend, ben nu al sinds begin april mee gestopt en nog geen seconde spijt van gehad.

Maar het spel is gewoon goed.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 11 Jul 2009 17:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

JasperCLA schreef:
Ja dat denk je, als ik je zo bezig hoor


Je kan natuurlijk de alliance quests eens gaan doen met 'n nieuw char...


Ik zei dat ik ook al de dwergen, humans, nightelfs en dreanei heb gehad. Dat is alliance
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Seiniyta BerichtGeplaatst: 06 Sep 2009 00:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Jan 2009
Berichten: 17

JasperCLA schreef:
Een kennis van me heeft er ooit een week 113 uren opgezeten. Ik snap niet dat hij nog in staat is om zich "levend" te noemen.

Ik ben in ieder geval blij dat ik verlost ben van die game


Das best ziek, een week telt maar 168 uren dus dat betekent dat hij nog 55 uren had andere dingen te doen. laten we ervan uit gaan dat hij als iedere gezond mens toch minstens 7 uur slaapt wat neerkomt op een mooie 49 uur. Dan houd hij nog 6 uur over, oftewel 50 minuten (ongeveer) per dag dat hij moet besteden aan eten, drinken en schijten.

Het kan wel, maar ik hoop dat je een beetje overdrijft ^^"
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 06 Sep 2009 00:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Dec 2007
Berichten: 5626

Seiniyta schreef:
JasperCLA schreef:
Een kennis van me heeft er ooit een week 113 uren opgezeten. Ik snap niet dat hij nog in staat is om zich "levend" te noemen.

Ik ben in ieder geval blij dat ik verlost ben van die game


Das best ziek, een week telt maar 168 uren dus dat betekent dat hij nog 55 uren had andere dingen te doen. laten we ervan uit gaan dat hij als iedere gezond mens toch minstens 7 uur slaapt wat neerkomt op een mooie 49 uur. Dan houd hij nog 6 uur over, oftewel 50 minuten (ongeveer) per dag dat hij moet besteden aan eten, drinken en schijten.

Het kan wel, maar ik hoop dat je een beetje overdrijft ^^"


Nope, ik zweer het je
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 06 Sep 2009 00:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Ik heb 'slecht' beantwoord, als er een categorie 'dodelijk slecht' was vulde ik die in. Deze game heb ik echt TE vaak gespeeld waardoor ie nu oersaai is
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Seiniyta BerichtGeplaatst: 06 Sep 2009 00:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Jan 2009
Berichten: 17

Dellion schreef:
Ik heb 'slecht' beantwoord, als er een categorie 'dodelijk slecht' was vulde ik die in. Deze game heb ik echt TE vaak gespeeld waardoor ie nu oersaai is


Is het dan de schuld aan het spel te wijten of aan jouw die niet kon stoppen. Als je het teveel gespeeld heb dan is dat echt niet de schuld van het spel maar het ontbreken van zelfdiscipline. En aangezien je het heel veel gespeeld moet WoW ook iets heel goed gedaan hebben.

Het is net alsof je je lievelingseten voor een jaar aan een stuk eet, elke dag tja, dan heb je opeens op een dag dat je ijsje helemaal niet lekker meer smaakt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 06 Sep 2009 00:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Seiniyta schreef:
Dellion schreef:
Ik heb 'slecht' beantwoord, als er een categorie 'dodelijk slecht' was vulde ik die in. Deze game heb ik echt TE vaak gespeeld waardoor ie nu oersaai is


Is het dan de schuld aan het spel te wijten of aan jouw die niet kon stoppen. Als je het teveel gespeeld heb dan is dat echt niet de schuld van het spel maar het ontbreken van zelfdiscipline. En aangezien je het heel veel gespeeld moet WoW ook iets heel goed gedaan hebben.

Het is net alsof je je lievelingseten voor een jaar aan een stuk eet, elke dag tja, dan heb je opeens op een dag dat je ijsje helemaal niet lekker meer smaakt.


Nope ligt aan het spel. Toen Pre-TBC was ik echter nog jong en had ik geen idee wat MMORPG's uberhaupt inhielden. Toen ik daarna verder keek zag ik dat andere MMORPG's veel diepgaander waren en meer te doen was. het feit dat ik mijn verslaving opzei kon zetten voor een ander spel zegt wel wat.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Jesse.B BerichtGeplaatst: 06 Sep 2009 11:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jun 2009
Berichten: 91

goed spel omdat :

er tijd in moet zitten net als die online "maak je dorp" shit als je gebouwen moet maken met echte tijd moet je in wow tijd nemen om het leuk te maken
en levelen kan in korte stukjes en op de graphics na is het gewoon goed uitgewerkt (waar in de cataclysm ook nog verandering in komt)
zo kun je proffesions nemen om geld te maken
en (wat ik hier al gelezen heb) een rol aannemen in een raid/dungeon
ik heb een 80 belf pala en een 20 troll shaman toen was ik gestopt
maar met mijn pala ben ik in het begin een belf warlock tegen gekomen
een vrouw/meisje van 18 ofzo en heb vaak samen quests gedaan
heb haar geld gestuurd (goud natuurlijk) om voor haar mount (rijdier) te doneren en daar kreeg ik een bericht (post)met daarin een bedankje en wat spullen,zie zo maar dat dat heel leuk is als je iemand helpt. al ben ik gestopt denk ik bij de cataclysm bij een vriend bij mij in de klas op de server te gaan en een orc warrior te maken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group