Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2 Volgende
|
FloriX |
Geplaatst: 24 Sep 2008 01:23 Onderwerp:
| |

|
GTA4
Assassins Creed
Doom 3
Mass Effect (maar minder erg als bovenstaanden) |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 24 Sep 2008 06:44 Onderwerp:
| |

|
GTA IV.
Een goede game maar niet zo leuk als de eerdere delen. Geen vliegtuigen, tanks, monstertrucks, flammenwerpers, kettingzaag, grotere map, etc. Iets wat Saints Row 2 de goede richting opgaat met meer... en beter. GTA IV ging voor realisme en dat verpeste het voormij ondanks een van de beteren verhalen in de serie. Vooral rijden was erg k*t omdat het zo... zwaar voelt? Ik kon wel allen palen omverrijden die ik maar wil maar door de wereld's sterkste boom ging ik door me ruit heen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Zanar |
Geplaatst: 24 Sep 2008 09:49 Onderwerp:
| |

|
Het valt mij op dat gehypte games idd meestal slechter zijn dan men voorheen dacht. Dit komt, in mijn mening, gewoon omdat er van te voren (te)veel over de game wordt vertelt en/of laten zien waardoor de verwachtingen erg hoog gaan liggen. En als de game dan eindelijk uit is hoeven er maar een paar kleine dingtjes anders te zijn dan men had verwacht en de game valt dan meteen voor heel veel mensen tegen.
Typische voorbeelden:
Super Smash Bros. Brawl
Assassins Creed
GTAIV |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 24 Sep 2008 11:38 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Wie volgt er nou ook de hype?
Rond AC was er inderdaad zo'n enorme hype, iedereen verwacht een uber-uitgebreide GTA in de middeleeuwen en ze krijgen een action-adventure-stealth (min of meer stealth dan) game zoals Ubisoft het altijd aangekaart heeft en dan lopen ze klagen?
De games die ik op het oog heb, gehyped of niet, vallen me NOOIT tegen. Tuurlijk kan ik achteraf wel met een slecht punt van de game afkomen maar zo'n dingen zijn meestal lachwekkend t.o.v. het totaalproduct.
Scores zeggen me dan ook niets, ik lees de review en trek er mijn conclusies uit eventueel gevolgd door enkele gameplay filmpjes (maar dan niet trailers door de uitgever, die zitten altijd vol met de vetste actie).
Uiteindelijk kan ik er wel een score opplakken maar ook al scoort een game bij een 2/10, zoals Bruce Lee's game, dan kan die nog enorm leuk zijn. Een hoge score betekent trouwens ook niet automatisch dat de game voor jezelf leuk zal zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
im2 |
Geplaatst: 24 Sep 2008 16:23 Onderwerp:
| |

|
Ik begrijp ook niet wat iedereen zit te klagen over GTA IV. Nu lijkt het alsof het een slechte game is terwijl er minstens evenveel mensen zijn die het een topper vinden. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 24 Sep 2008 16:40 Onderwerp:
| |

|
Het probleem met GTAIV is dat ze allemaal screenshots laten zien met elementen erop waar je bij denkt van: supervet, daar kan ik waarschijnlijk in, die kan ik doen, ik zie dit al gebeuren enz. omdat het in voorgaande delen ook kon. Bijv: ze laten een screen zien met een achtbaan en een pretparkje erin. Nou dan kan ik me al helemaal voorstellen dat ik zo'n attractie in moet voor een missie ofzo en iemand dood moet knallen, maar nee....dat laten ze je vermoeden, maar je kan niks met dat verlaten pretparkje. Screen met Niko en een interieur van het politiebureau op de achtergrond, ik denk: 'nou dan kan ik waarschijnlijk gewoon rondlopen in de politiestations, net zoals in Vice City, maar nee hoor. Ik dacht, waarschijnlijk zijn er fucking veel kleren zoals in San Andreas, maar nee, dat zit er niet in.
Heel veel mensen verwachten gewoon bij een sequel dat de opties en extra's van de vorige delen er nu standaard in zit en meer bevat, maar in plaats daar van kreeg je een game die wel mooi is qua graphics en physics-engine enzovoort maar qua gameplay niks extra's te bieden heeft wat de voorgaande delen wel hadden en zelfs minder bevat dan dat.
Ook dingen als: ''Je zult eigen dingen kunnen kiezen zodat je later een ander eind hebt''...nou nou, je kan bij 4 missies iets kiezen en bij 2 heeft het ook echt een impact, en ze doen net alsof je bij elke missie een ander gevolg hebt.
Ze kleuren natuurlijk je beeld met goede dingen, wat ook gewoon normaal is voor een developer maar ze laten je dingen denken die er uiteindelijk niet in zitten. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 24 Sep 2008 16:46 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 24 Sep 2008 16:56 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 24 Sep 2008 17:13 Onderwerp:
| |

|
GTA IV, en AC. AC was wel leuk maar na de verhaallijn was er ook niets meer aan GTA IV hetzelfde  |
|
Terug naar boven |
|
|
CengizMan |
Geplaatst: 24 Sep 2008 17:17 Onderwerp:
| |

|
Assasin's Creed en GTA 4, dat zijn de meest recente geloof ik. Smash Bros. was ook best gehypt.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 24 Sep 2008 17:19 Onderwerp:
| |

|
Assasin's Creed is leuk maar valt te veel in de herhaling, erg jammer. Maar klimmen en klauteren was trouwens erg gaaf.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 24 Sep 2008 19:08 Onderwerp:
| |

|
Ik vind het ook geen slechte game en speel de game nog regelmatig puur om het rondrijden en wat side missions doen maar het is ook niet de game waarvan ik dacht dat het zou worden en dat is gewoon jammer. |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 24 Sep 2008 19:31 Onderwerp:
| |

|
jedi_christian schreef: | Hey GTA is geen ''This-is Life''-simulator!So What dat je niet veel kleren kunt veranderen?!Voor mij is die 10 op gamestop goed verdiend!!!GTA Still Rocks!!! |
Heb jij het 100%? pokkesaai dan  |
|
Terug naar boven |
|
|
FloriX |
Geplaatst: 24 Sep 2008 19:33 Onderwerp:
| |

|
Punt is, bij dit deel is het: Verhaal uit, game uit.
Bij bijv. San Andreas kon je nog zooooveel doen, dat was teleurstellend. Meerdere aspecten, maar vooral deze. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 24 Sep 2008 20:38 Onderwerp:
| |

|
GTA IV is een goed en leuk spel dat snel gaat vervelen. |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 24 Sep 2008 20:50 Onderwerp:
| |

|
Ik ben altijd enorm groot fan geweest van de GTA-serie heb daarom ook jaren lang Vice City en San Andreas gespeeld. En ik moet ook eerlijk zijn dat GTA IV me aan de ene kant tegenviel, wat ik wel echt heb bij GTA IV is dat de game verslavend werkte op me. Had de storymode meerdere keren uitgespeeld(Aleen in het begin kun je Taximissie's doen..) en het verhaal blijft geweldig op het gezeik met de diamanten na dan. Saints Row 2 wordt gewoon een next-gen GTA IV, hou je daarvan dan is het een must-have voor je. De cijfers die Rockstar kreeg waren enkel op het feit dat het nieuw was, je had nog geen game die zo mooi was en zo realitsch maar toch met onozele humor, je had enkel de oude sandbox-games. |
|
Terug naar boven |
|
|
SubCity |
Geplaatst: 30 Sep 2008 13:09 Onderwerp:
| |
![]()
|
Nog een zwaar overhyped game: Halo 3. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 30 Sep 2008 13:21 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Uhu... "Review"
Yahtzee kan beter stand-up comedy voor gamers doen want van reviewen bakt ie absoluut niets van. Hij breekt gewoon games af op basis van zijn persoonlijke voorkeur en dan zet hij de slechte punten van een game nog eens extra dik in de verf... |
|
Terug naar boven |
|
|
Nibor |
Geplaatst: 30 Sep 2008 16:51 Onderwerp:
| |
|
Wat een dramatische review
OT:
GTA IV is denk ik de meest overhypte game van de afgelopen tijd samen met Halo 3, de games waren niet slecht maar veeeeeeeeel te overhyped waardoor het toch tegenviel als je dan zelf aan de slag mocht. Ik heb Halo 3 in co-op helemaal uitgespeeld en aan het eind had ik zoiets van nou ok dan. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joris |
Geplaatst: 30 Sep 2008 17:36 Onderwerp:
| |

|
Sasuke schreef: |
Uhu... "Review"
Yahtzee kan beter stand-up comedy voor gamers doen want van reviewen bakt ie absoluut niets van. Hij breekt gewoon games af op basis van zijn persoonlijke voorkeur en dan zet hij de slechte punten van een game nog eens extra dik in de verf... |
Toch kijk ik ze heel graag.  |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 30 Sep 2008 18:29 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|