Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Welke GTA is de beste?
GTA
2%
 2%  [ 1 ]
GTA 2
2%
 2%  [ 1 ]
GTA 3
0%
 0%  [ 0 ]
GTA Vice City
34%
 34%  [ 12 ]
GTA San Andreas
34%
 34%  [ 12 ]
GTA IV
25%
 25%  [ 9 ]
Totaal aantal stemmen : 35

Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
Asianator BerichtGeplaatst: 24 Jun 2008 20:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Vice City, no doubt.
Die sfeer...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bats BerichtGeplaatst: 24 Jun 2008 20:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Vice City was een fantastische game, maar mijn voorkeur gaat toch iets uit naar GTA IV. dat zal zijn omdat GTA IV gewoon 100% moi is, de controls de story, de humor, de alles .
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 24 Jun 2008 20:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Bats schreef:
Vice City was een fantastische game, maar mijn voorkeur gaat toch iets uit naar GTA IV. dat zal zijn omdat GTA IV gewoon 100% moi is, de controls de story, de humor, de alles .

Alleen je vergeet een belangrijk minpunt. Alle auto's... en dan bedoel ik ook ALLE auto's rijden net als lowriders... niet te doen gewoon!
Terug naar boven
Bats BerichtGeplaatst: 24 Jun 2008 22:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Lilyman schreef:
Bats schreef:

Alleen je vergeet een belangrijk minpunt. Alle auto's... en dan bedoel ik ook ALLE auto's rijden net als lowriders... niet te doen gewoon!

heb er zelf geen last van gehad.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 24 Jun 2008 22:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Bats schreef:
Lilyman schreef:
Bats schreef:

heb er zelf geen last van gehad.

Misschien interesseert het je niet. Of kijk je niet genoeg naar de gameplay-details en denk je alleen: "Ja, weer een GTA! Lekker mensen killen, de crimineel uithangen, hoeren oppikken, lekker bietje rondgassen in de stad en oh ja... ook nog mensen kapotschieten".

Ik vind details belangrijk. En dat is een grote fout van Rockstar... althans dat vind ik. Auto's zijn bijna niet meer te besturen...
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 24 Jun 2008 22:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Hoe zeer ik ook heb genoten van iedere GTA game, ik ga toch voor het laatste, vierde deel. Het spel is echt perfect voor mij, veel te ontdekken, veel te doen, veel toffe missies, alles wat ik wil in het kwadraat.

Overigens ben ik het totaal niet eens met Lilymans punt, hoewel sommige auto's lastig rijden is er toch echt een duidelijk verschil te merken tussen de snelle wagens, de grotere wagens, de zwaardere wagens, etc. Daarnaast baart oefening kunst, in het begin vond ik het rondrijden lastig, na enig oefenen gaat het me zeer goed af.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
FloriX BerichtGeplaatst: 24 Jun 2008 22:39    Onderwerp: Reageren met citaat

GTAIV is technisch de beste, jammer dat er veel te weinig cheats en content voor is. (ik mis de parachutes zo erg )
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 25 Jun 2008 00:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Lilyman schreef:
Auto's zijn bijna niet meer te besturen...

nergens last van.. Alleen wanneer ik op hoge snelheid door ene bocht wil rijden gaat het niet goed.. maar dat is logisch..

alleen de handrem zuigt xD daarmee kan je niet meer van die mooie bochten maken.. je staat bij zachtjes inklikken, beetje sturen al gelijk stil en verkeerd gedraaid :T (of ik kan dat gewoon niet xD)
Terug naar boven
angienl BerichtGeplaatst: 25 Jun 2008 09:23    Onderwerp: Reageren met citaat

LAat ik even alle GTA's op een rijdje zette.
GTA te veek kleuren maar het was wel een leuke game

GTA London was een goede game met motors en 2d in die tijd echt een vette game.

Daarna kwam GTA 2 uit nog steeds 2d maar zag er al veel beter uit. Ook kon je via LAN spelen en dat is vet. Ik doe het nog steeds op school
In gta 2 zijn de echte namen tot stand gekomen. Liberty city ,Vice city en San andereas.

GTA 3 was de eerste GTA in 3d. De missies waren veel meer uitgebreid en de storyline paste beter bij de personage. Ook was het nog mogelijk om deze game in 2D te spelen voor de oude fans.

GTA Vice city was een hoogtepunt voor Rockstar. je had echt een hawaaiaans gevoel. Zag er veel beter uit dan GTA3 en had meer missies. Denk daarbij aan de taxi missies etc. je kon huizen kopen. Je was werkzaam bij verschillende bedrijven en de game stuurde lekker. Via ASE was het ook mogelijk om dit online te spelen.

GTA San Andreas. Hier heeft iedereen na uitgekeken. Je kon je personage helemaal aanpassen met tatoeges en kleding en kon je ook nog eens naar een sportschool. Voor het eerst kon je op een fiets rijden.
Leuk dat je snelwegen had maar een nadeel het verkeer om je heen reden als zotte en knalde overal tegen aan.

De nieuweste GTA IV ziet er goed uit en wordt beordeeld als beste game dit jaar. De missies zijn altijd het zelfde je kan geen eigen huis kopen en dat was in GTA VC en SA wel mogelijk. de wereld is veel kleiner geworden en het spel bevat veel meer Bugs dam San andreas. Ik dacht dat het kwats was maar het is echt zo. Knal ik tegen een muur sta ik opeens in het huis. Wanneer je uit je auto vliegt ben je net een kwart kwijt en wanneer je zachtjes van een motor valt al gelijk de helft of meer.
Waarom hebben de auto's geen Airbags ?

Van alles GTA'S vindt ik GTA VC de beste.
GTA Vice city lekker een compact landje niet te groot. Goede besturing van de auto's en leuk om online te spelen. en het belangrijkste vindt ik je bent geen buitenlander. Vercetti was gewoon een amerikaan die echt bij de game past. bij SA was je een Afro amerikaan in Las vegas waar je dat toch niet in verwacht. en in GTA IV een oost europeaan die naar amerika gaat. De personage moet passen bij de omgeving.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 25 Jun 2008 09:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ik zou niet verbaasd opkijken als een Afro-Amerikaan tegenkwam in San Fransisco/Los Angeles. Sterker nog, Vercetti (een Italiaan-Amerikaan) is minder tegenwoordig. Amper 6% van de bevolking behoort tot deze groep.
Citaat:
African Americans comprise the United States' largest racial minority, accounting for 12.1 percent of the total population in 2000. This population is concentrated largely in the southern states and urban areas.
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 25 Jun 2008 10:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Sinds wanneer past een Afro-amerikaan niet in de Ghetto van een achterbuurt in Amerika.
Terug naar boven
kletske BerichtGeplaatst: 25 Jun 2008 10:36    Onderwerp: Reageren met citaat

ik kies hier zonder enige twijfel GTA IV...
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 25 Jun 2008 10:38    Onderwerp: Reageren met citaat

GTA San Andreas

Waarom? Als ik terug kijk naar de vorige delen waar ging het dan om? De fun. Vliegende auto's, grote map, flammewerper, tank rijden, etc. Veel van die dingen zie je niet meer terug in GTA IV maar de sfeer en verhaal is wel beter. Ik mis de absurde wapens zo als een ketting zaag of een dildo. Ik mis de vliegende auto. Auto rijden vond ik altijd leuk maar in GTA IV minder. Realisme heeft voormij GTA IV een beetje verpest maar ook wat goed gedaan maar hoopte liever een next gen San Andreas game of beter. Kortom, fun was voormij het belangrijks voor een GTA game nu voelt het of ik echt moet werken in IV...

http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/48-Grand-Theft-Auto-IV

^ Goede review en hij haalt de woorden uit mijn mond
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 25 Jun 2008 18:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet, die review is echt TOP!
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 25 Jun 2008 19:17    Onderwerp: Reageren met citaat

ook al vind ik GTA niet echt interresant, is de leukste (sfeervolste) nog steeds Vice city, hoewel de gameplay van GTA2 het best was.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 25 Jun 2008 21:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Nelus schreef:
Lawliet, die review is echt TOP!

Yep, die man kan de beste spellen tot een hoop stront maken

''Am I playing Grand Theft Auto or Grand Theft normal boring life? What's next a write an letter to your mom mission''

Zijn andere reviews zijn ook top
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 26 Jun 2008 13:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Grand Theft Auto: Vice City is de game die mij heeft laten houden van Free Roaming games en de jaren 80.
Die game zat zo vol met een geweldige sfeer met enorm mooie auto's, ik weet nog hoe blij ik werd om met een Lamborgini te rijden over honderde mensen, en bovendien is het na GTA IV de mooiste GTA.
En vooral de humor in deze game was echt vet, vooral de mannen van Love Fist zijn echt classic met hun engelse acent.
Dus Vice City is voor mij de ultimie gta game en het wordt lastig om daar overheen te gaan
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 26 Jun 2008 15:27    Onderwerp: Reageren met citaat

GTA IV, zonder twijfel. Ik hou juist van het realisme en ik ben blij dat GTA IV die kant is opgeslaan. Aan de andere kant heb ik ook niets tegen 'over the top' en daarom ben ik ook van plan om Saints Row 2 te halen.

Dat maakt het juist interessanter. Als GTA IV dezelfde kant bleef opgaan dan was het misschien niet meer de moeite om Saints Row 2 te halen. Aangezien het echter twee verschillende games zijn kan je gemakkelijk beide games halen.
Terug naar boven
Jasper_ BerichtGeplaatst: 26 Jun 2008 18:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Vice City is imo by far de sfeervolste GTA en is dan ook mijn favoriet. San Andreas viel me heel zwaar tegen, erg weinig gespeeld, wat vooral komt doordat ik die gangsterrap scene maar een neppe bende vind. En absoluut niet stoer, in tegenstelling tot de harde maffiabazen in de jaren 80.

Ik moet hierbij wel melden dat ik GTA IV nauwelijk heb gespeeld en dus niet meereken.
Terug naar boven
vinnie13 BerichtGeplaatst: 06 Okt 2008 17:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind dat gta 3 het beste verhaal van alle gtagames heeft.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 07 Okt 2008 10:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Makkelijk:

GTA SA: Vanwege customization die je kon doen en het gevoel dat je echt dat personage was (al was het moeilijk associëren met een dude van de ghettooooo).

GTA IV: Vanwege het realisme, het miksysteem en het gehele verhaal. Eveneens is het friend-systeem wel leuk (hetzij af en toe overbodig imho).
Terug naar boven
Matesers BerichtGeplaatst: 07 Okt 2008 22:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Deel 2, 3 en VC zijn voor mij te lang geleden en ik heb ze te kort gespeeld om er wat zinnigs over te zeggen. Maar ik speelde vandaag weer ff SA en ik moet zeggen dat het rijden in auto's veel fijner en makkelijk gaat dan in deel IV. Verder is de wereld is volgens mij het grootst van alle gta's.
Maargoed, het is cartoony vs realisme dus moeilijk te vergelijken.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

Ga naar: