Auteur |
Bericht |
|
SubCity |
Geplaatst: 30 Sep 2008 11:42 Onderwerp: Knight Rider 2008
| |
![]()
|
Ik heb pas de eerste aflevering van Knight Rider 2008 gezien.
En ik weet niet, ik heb er gemengde gevoelens over.
Ik vind het een beetje te 'James Bond-achtig'...
Misschien dat het na aflevering 2 wat afneemt deze week.
Ik heb het trouwens over de echte eerste aflevering, dus niet die promo film van 2 uur die je de overgang van de oude naar de nieuwe serie liet zien. |
|
Terug naar boven |
|
|
Devilly |
Geplaatst: 30 Sep 2008 11:57 Onderwerp:
| |
![]()
|
Is er een nieuwe Knight Rider serie? Da's een verrassing! Alleen niet zo'n leuke... Ik weet nu al dat ik hem niet leuk ga vinden al zou het alleen maar door de 'nostalgische gevoelens' die ik bij de originele serie heb, zijn.
Is het een gelijksoortige KITT als die in de nieuwe film? Zo ja, dan vind ik dat ook al een gigantisch minpunt. |
|
Terug naar boven |
|
|
SubCity |
Geplaatst: 30 Sep 2008 12:59 Onderwerp:
| |
![]()
|
Die nieuwe film waar je het over hebt, is de promo pilot om de overgang tussen de oude en de nieuwe serie over te brengen.
En dus is het dezelfde auto.
Ik vind het wel een vette auto, al is de Ford Mustang Shelby GT500 niet al te geschikt voor de nieuwe KITT. (Tis dan ook geen KITT meer, maar opvolger).
Maar in de 1e aflevering heeft die auto wel veel expansions om te switchen tussen verschillende modellen, en vind ik em er nog wel aardig uit zien.
Ik vind het best wel een goede serie, alleen nog ff die James Bond wannabe puntjes eruit halen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Silverblade |
Geplaatst: 02 Okt 2008 20:26 Onderwerp:
| |

|
Ik vind em ook wel mooi, maar niet als KITT... laat ze dan iig de Pontiac Firebird Trans Am 2009 Concept (niet de gesoepte Camaro die je op Google vindt) nemen. Die past er meer bij vind ik  |
|
Terug naar boven |
|
|
Nash |
Geplaatst: 02 Okt 2008 20:30 Onderwerp:
| |

|
Is meer Transformers meets Fast and the Furious meets Baywatch dan Knigh Rider. Vind het best een bagger serie. |
|
Terug naar boven |
|
|
SubCity |
Geplaatst: 02 Okt 2008 23:16 Onderwerp:
| |
![]()
|
Nash schreef: | Is meer Transformers meets Fast and the Furious meets Baywatch dan Knigh Rider. Vind het best een bagger serie. |
Om het al een bagger serie te noemen is nogal wat men 'vooroordelen maken' noemt.
Er is pas 1 aflevering geweest.
Wie weet brengen de volgende afleveringen wel meer.
Maar wat bedoel je met Baywatch..?
Want David Hasselhoff speelt er niet in mee hoor.
Ik heb er ook wat afwijkende gedachten over terwijl ik de oude serie vroeger erg vet vond.
Maar ik wacht het nog ff af voor ik het aan de kant gooi. |
|
Terug naar boven |
|
|
BDDesigns |
Geplaatst: 03 Okt 2008 07:13 Onderwerp:
| |

|
Waneer is dat er op dan?
En op welke zender want ik wil hem namelijk ook zien.
alleen om KITT al die mustang shelby 500 is z'n mooi ding he *kwijl* |
|
Terug naar boven |
|
|
Nash |
Geplaatst: 03 Okt 2008 08:13 Onderwerp:
| |

|
SubCity schreef: | Nash schreef: | Is meer Transformers meets Fast and the Furious meets Baywatch dan Knigh Rider. Vind het best een bagger serie. |
Om het al een bagger serie te noemen is nogal wat men 'vooroordelen maken' noemt.
Er is pas 1 aflevering geweest.
Wie weet brengen de volgende afleveringen wel meer.
Maar wat bedoel je met Baywatch..?
Want David Hasselhoff speelt er niet in mee hoor.
Ik heb er ook wat afwijkende gedachten over terwijl ik de oude serie vroeger erg vet vond.
Maar ik wacht het nog ff af voor ik het aan de kant gooi. |
Ik heb 2 afleveringen en de film gezien, voor mij genoeg om een oordeel te kunnen trekken. Met Baywatch bedoel ik aflevering 2; chicks in bikinies. Ik heb het gevoel dat elke aflevering half naakte chicks en supercars gaat bevatten (ep 1: spyker, ep2: lamborghini/ferarri mix en nog een paar) |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|