Auteur |
Bericht |
|
Rene Groen |
Geplaatst: 28 Sep 2008 18:38 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
jedi_christian schreef: | Halloooo,heeft iemand van de redactie gezien wat voor nieuws ik heb gepost? |
Als je niet normaal kunt reageren laten we ze expres liggen, met gisteren de First Look zijn we er simpelweg nog niet aan toegekomen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Goof |
Geplaatst: 28 Sep 2008 18:47 Onderwerp:
| |

|
jedi_christian schreef: | Rene Groen schreef: | jedi_christian schreef: | Halloooo,heeft iemand van de redactie gezien wat voor nieuws ik heb gepost? |
Als je niet normaal kunt reageren laten we ze expres liggen, met gisteren de First Look zijn we er simpelweg nog niet aan toegekomen. |
Ok sorry maar ik ben gewoon een beetje boos omdat ik hier veel nieuws zit te posten terwijl er zelfs in 2 dagen geen bevestiging van komt,terwijl iemand post dat Africa naar Europa komt en de bevestiging komt een minuut later.
M.a.w. kun je het aub posten? |
Al dat nieuws van jou uitzoeken en schrijven is voor de redacteurs best veel werk, dus je kan de redacteurs niet dwingen om het nu te posten. Heb je zelf al eens overwogen om redacteur te worden? |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 28 Sep 2008 19:03 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
jedi_christian schreef: | Rene Groen schreef: | jedi_christian schreef: | Halloooo,heeft iemand van de redactie gezien wat voor nieuws ik heb gepost? |
Ok sorry maar ik ben gewoon een beetje boos omdat ik hier veel nieuws zit te posten terwijl er zelfs in 2 dagen geen bevestiging van komt,terwijl iemand post dat Africa naar Europa komt en de bevestiging komt een minuut later.
M.a.w. kun je het aub posten? |
Het belangrijke nieuws pakken we er nu eenmaal sneller uit. Daarnaast kost het, zoals Goof al aangaf, nu eenmaal tijd om deze nieuwtjes na te lezen, te vertalen en te posten.
En nee, ik ga nu niet aan de slag met je nieuwtjes, ik moet nog andere artikelen schrijven die op dit moment voorrang hebben.
Nu weer ontopic aub. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 29 Sep 2008 07:30 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Eerlijk gezegd, er zit ook enige willekeur achter. Als ik iets lees wat ik interessant vind in dit topic qua titel, dan ben ik sneller geneigd het bericht te lezen en dan verder te gaan met nieuwzen met de bron waar ik zat. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 29 Sep 2008 07:58 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Nee, hangt gewoon af van de voorkeur van de redacteur. |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 29 Sep 2008 08:07 Onderwerp:
| |

|
Waar is dit topic eigenlijk voor, kun je hier nou ook reactie's geven op nieuwsitems, is dit alleen voor dit probleem? Want ik snap het niet helemaal.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 29 Sep 2008 10:05 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
MarcianoNL schreef: | Waar is dit topic eigenlijk voor, kun je hier nou ook reactie's geven op nieuwsitems, is dit alleen voor dit probleem? Want ik snap het niet helemaal.  | Ik heb dit gewoon afgesplitst uit de discussie in het submitthread |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|