Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Tevreden?
Hell yeah, kijk naar die line-up!!!
34%
 34%  [ 15 ]
Word er niet warm of koud van.
37%
 37%  [ 16 ]
Nee. :(
27%
 27%  [ 12 ]
Totaal aantal stemmen : 43

Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende  
Lawliet BerichtGeplaatst: 02 Okt 2008 23:07    Onderwerp: Nu tevreden met Nintendo? Reageren met citaat

Wat een line-up. voor de komende twee jaar zijn we zoet met de DS en de Wii. Nu is de vraag aan de Nintendo core gamers, zijn we tevreden? En naar welke games kijken jullie uit?

Ik ben zeer tevreden want na de E3 was het even slikken hoe het met ons trouwe Nintendo gamers verder zal gaan. Nieuwe games als Punch Out, Mario & Luigi 3 en Sin and Punishment 2 zijn dan natuurlijk hartstikke welkom. Naast dat hebben we ook een nieuwe DS met extra's, alleen jammer van de batterijduur. : ( Dan hebben we dan nog de NGC ''remakes'' die een kleine grafische update krijgen met Wii controls. Er zijn nog een paar NGC games die ik mis zo als Pikmin 2 en F-Zero. En waar is trouwens Kid Icarus? Anyway, thanks Nintendo en andere ontwikkelaars voor al deze shitload aan games. Nu trek ik wel een zuur gezicht naar mijn bankrekening want naast Nintendo moet ik ook nog veel andere games halen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
SubCity BerichtGeplaatst: 02 Okt 2008 23:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb voor 'Nee' moeten stemmen...
Ik heb de Nintendo Wii al sinds de release, als 2e van noord Nederland, en vooral gekocht voor de nieuwe Zelda enz.
Maar na Zelda uitgespeeld te hebben, begon ik het ijzingwekkend koud te krijgen...
Ik heb een Xbox360, en een PS3 ernaast staan, en ik heb nooit een reden om nog op de Wii te gamen, hoewel ik em nog wel heb liggen.
Na Zelda, en Mario Galaxy enz, heb ik het allemaal wel weer gezien.
De Wii zal zich nooit richten op de >16 - < 30 gamers, er komen teveel spellen waarvan de titel begint met Wii.
(Wii Music, Wii Fit, Wii Sports, enz.)

En dan de gamebeursen, teleurstellende pers-conferenties.
Enige wat ik nog wel es gebruik, is de NDS, omdat ik daar absoluut niet ga focussen op de graphics ofzo, maar op de gameplay.
De line-up zit gewoon niet genoeg meer tussen wat de magie van Nintendo voor mij weer op-pept.

Erg spijtig, want ik ben altijd sinds wij de NES sinds de release hadden, een groot Nintendo fan geweest.
Maar dat zakte gewoon af op een gegeven moment omdat Nintendo gewoon de magie niet meer heeft.

Dus helaas, moet ik bij mijn 'Nee' blijven.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 02 Okt 2008 23:31    Onderwerp: Reageren met citaat

ik heb neutraal gestemd, want welke topper heeft nintendo nou? geen mario of zelda of metroid. xbox heeft gow en fable, PS heeft killzone en vast nog wel wat
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 03 Okt 2008 00:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb je de video van al die Wii games gezien? Genoeg voor de ''>16 - < 30 gamers'' plus er komen er nog een paar games zo als Death Mountain en The Conduit. Ik wil het liefst ook een nieuwe Zelda of Mario maar dat neemt gewoon tijd. Elke nieuwe console duurt het gewoon langer om een topper te maken neem de PS3, de beest. Games als LBP, MGS 4 en Final Fantasy nemen gewoon veel tijd om te ontwikkelen. Voor Mario liefhebbers kunnen aan de slag met Mario & Luigi 3 en Zelda word gewoon nog afwachten. Naast dat doen de 3rd party ook niet slecht met hun line-up zo als DQ:IX, Kingdom Hearts, The Conduit, Mad World en zo kunnen we nog even verder gaan.

We moeten nu eenmaal accepteren dat er een andere doelgroep is, casual gamers. Hell, zelfs de Xbox 360 gaat meer op de Wii lijken met zijn nieuwe update. Volgende consoles word het zwingen en zwaaien for sure. Er komen genoeg toppers uit voor de Wii maar helaas niet zo snel als zijn concurrenten.

Laatst aangepast door Lawliet op 03 Okt 2008 08:08; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 03 Okt 2008 00:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Tevreden met wat we krijgen en daar komen 100 procent in de aan komende jaren de echte Nintendo toppers bij. Dan heb je neem ik aan toch een super goede line-up. Veel meer exclusives dan de andere twee platformen.
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 03 Okt 2008 01:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Niets gezien waarvan ik dacht...WOW. Ook totaal nergens een grote game aankondiging te bespeuren....Anderzijds de games die ze toonden leken wel goed te zijn.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 03 Okt 2008 12:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik had eigenlijk Kid Icarus of Pikmin 3 verwacht... =( Die games moeten wel komen. Anyway, ben al zeer tevreden met de line-up. Games als Zelda, Mario en Metroid neemt gewoon veel tijd en ik verwacht de volgende games van die drie pas over 2-4 jaar... Maar gelukkig houd die line-up mij de komende 2 jaar zoet.
Terug naar boven
dark lars BerichtGeplaatst: 03 Okt 2008 13:21    Onderwerp: Reageren met citaat

als er een neiuwe zelda komt hang ik de vlaggen uit en schreeuw ik heeel erg hard , wat nu aan gekondigd is vind ik niet "ïkkoophiereenwiivoor" waardig.. maar ik heb er toch al een voor zelda dus
Terug naar boven
vinnie13 BerichtGeplaatst: 03 Okt 2008 14:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Aankondigen dede mij niet veel. Wanneer komt die nieuwe zelda eigenlijk? TP was een port dus de echte wii version van Zelda moet nog komen toch? Dan eindelijk in betere graphics.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 03 Okt 2008 14:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Zelda TP duurde best wel lang voordat die game in de winkels kwam. Meschien komt er wel een handheld game van Zelda uit. Volgende Zelda op de Wii gaat nog wel even duren hoor.
Terug naar boven
Orian BerichtGeplaatst: 03 Okt 2008 15:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Maar TP was wel al zo'n 2/3 jaar van tevoren aangekondigd. Dus als de nieuwe zelda nu aangekondigd wordt kan je nog wel een paar jaar wachten. Laat staan als hij pas over 2 jaar wordt aangekondigd...
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 03 Okt 2008 15:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Maar Zelde TP werd al 1 jaar nadat WW uitkwam aangekondigt. Nu zitten we bijna op 2 jaar.
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 03 Okt 2008 16:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Van die Amerikaanse conventie krijgen we niks te horen omdat er naar het schijnt een nieuws embargo is. Mss dat we de volgende dagen meer horen.
Terug naar boven
vinnie13 BerichtGeplaatst: 03 Okt 2008 16:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Maar nadat Zelda TP was gefinisht zijn toch waarschijnlijk direct met de volgende beziggegaan. En TP is al bijna 2 jaar uit. Dus dan zou die er volgens mij best wel snel kunnen aankomen.
Terug naar boven
dark lars BerichtGeplaatst: 03 Okt 2008 16:33    Onderwerp: Reageren met citaat

konnichiwa schreef:
Van die Amerikaanse conventie krijgen we niks te horen omdat er naar het schijnt een nieuws embargo is. Mss dat we de volgende dagen meer horen.

embargo, wat betekent dat?
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 03 Okt 2008 16:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Dat we niets mogen zeggen tot een bepaalde datum
Terug naar boven
Cheatcn BerichtGeplaatst: 03 Okt 2008 18:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Is de amerikaanse ook al geweest?
Terug naar boven
CengizMan BerichtGeplaatst: 03 Okt 2008 18:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Another Code voor mij! Te gek, ik ben nu redelijk teveden over alles, mij houden ze voorlopig wel zoet.
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 03 Okt 2008 18:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Jups de Amerikaanse is al geweest.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 03 Okt 2008 19:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Yes, de NGC remakes komen met een budget prijs van waarschijnlijk rond de 30 euro.
http://kotaku.com/5058472/there-are-a-lot-more-gamecube-wii-remakes-coming-pikmin-2-jungle-beat-etc-etc

Pikmin 2, Metroid Prime en hopelijk F-Zero your mine!
Terug naar boven
vinnie13 BerichtGeplaatst: 03 Okt 2008 19:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Volgens mij heeft de wii deze generatie de slechtste line-up totnutoe en dat is jammer. Dat casualmeuk verpest het. 360 heeft in feite gewoon veel betere titels mede door goede 3rdparty ondersteuning. De wii mist dat jammer genoeg. En als ze het krijgen zijn het meestal casualgames. Maar gelukkig zijn er ook uitzonderingen zoals No More Heroes. Maar ik hoop gewoon dat de line-up gaat veranderen en dat er meer nieuwe games komen die niet gericht is op de casualgroep of een port is van gc-game die we allang gespeeld hebben.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 03 Okt 2008 19:47    Onderwerp: Reageren met citaat

-Kid Icarus (misschien)
-Mad World
-Cursed Mountain
-Punch Out!
-The Conduit
-Fatal Frame 4
-Pikmin 3
-Sin and Punishment 2

Voor de hard core gamers, Wii exclusief! NGC games zijn erg welkom want er zijn een paar toppers die men hebben gemist. Ik BV Pikmin 2. Ga die game maar eens zoeken dan ben je gauw 70-90 euro kwijt voor een perfecte exemplaar.

Tja, we moeten eenmaal toegeven dat de casual markt aan het heersen is. Zal me niet verbazen als we met de volgende consoles allemaal zitten te zwiepen en te zwaaien. De 360 neemt al stappen naar deze richting. Games als Wii Sports zijn best wel leuk hoor maar begrijp dat we natuurlijk een beetje genaaid worden.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 03 Okt 2008 20:37    Onderwerp: Reageren met citaat

jedi_christian schreef:
hey komen de GC-remakes uit op DVD of aleen op VC?

Kom met doosje en al want VC gaat niet lukken met de Wii's geheugen.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 03 Okt 2008 21:53    Onderwerp: Reageren met citaat

ik wil mijn stem eigenlijk wijzigen naar Nee want voor mij zit er niks leuks bij nog steeds niet
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 03 Okt 2008 23:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Het leek leuk in het begin, maar na 2 maanden had je het meeste wel gezien, wat jammer is. Dit heb je niet met de PS3 of Xbox 360
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 3

Ga naar: