Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
BDDesigns BerichtGeplaatst: 26 Sep 2008 17:04    Onderwerp: Halo 3 Teaser Reageren met citaat

Hallo iedereen.
Ik wou even een topic maken over de nieuwe H3 Teaser.
Wat vind je er van en dat hele gedoe om maddie.

En daar boven op wil ik zelf nog even iets kwijt.
Ik starte vandaag (Vrijdag) H3 op en ik kreeg een message waar instond:
Bekijk de trailer van onze VOLGENDE GAME

-
Watch the trailer of out next game:
-

Zou dit kunnen slaan op....
Idee-en?
-Fakey
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 26 Sep 2008 17:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vond de teaser niet bepaald een Halo uitstraling hebben dus ik weet niet zeker of dit wel nieuwe DLC gaat worden voor Halo 3, Prepare to Fall(ofzoiets) waarna toen een Halo 3 logo kwam kan ook slaan op het feit dat deze game beter gaat worden dan Halo 3. Dat hele Maddie gedoe vind ik echt heel erg overdreven ik bedoel hoelang is dat kind al wel niet zoek..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
FreeMad BerichtGeplaatst: 26 Sep 2008 17:25    Onderwerp: Reageren met citaat

het is bijna 100% zeker dat het een uitberijding van halo 3 is. die trailer slaat op een ARG (zie posts op bungie.net).
er word nu gezegd dat het waarschijnlijk voor halo 2/3 afspeelt omdat de stad new mombase hier intact is en in halo 2 was deze totaal vernietigd.
Terug naar boven
BDDesigns BerichtGeplaatst: 26 Sep 2008 17:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Oke dat zou kunnen maar waarom zou bungie dan op hun eigen spel H3 neer zetten Next Game?
want dat stond er letterlijk
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 26 Sep 2008 17:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Misschien omdat het een compleet nieuwe ervaring gaat zijn in het Halo universum maar dat ze zo nice willen zijn om het als DLC voor Halo 3 te gebruiken.
Terug naar boven
BDDesigns BerichtGeplaatst: 26 Sep 2008 17:44    Onderwerp: Reageren met citaat

O.o vind je dat zelf ook niet een beetje ver gezocht? ik bedoel het is heeeel onwaarschijnlijk dat zoiets zou gaan gebeuren.
Ik twijfel nog maar na wat ik gezien heb :S kweenie ik HOOP dat het een nieuwe halo is laten we het zo zeggen.
Terug naar boven
Kim0 BerichtGeplaatst: 06 Okt 2008 09:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik denk dat de uitbreiding op zichzelf staand is,net zoals een van de uitbreidingen van Oblivion.

Ik weet het niet, in de marketplace stond dat er een 'geheel nieuwe ervaring voor de game Halo 3'.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: