Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Moeten games beter verspreid worden over een jaar?
Ja, want..
80%
 80%  [ 8 ]
Nee, want..
20%
 20%  [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 10

Auteur Bericht   
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 18 Sep 2008 19:23    Onderwerp: Games moeten beter verspreid worden over een jaar? Reageren met citaat

Numero 3 in de forum-poll reeks mocht je nog je mening willen geven over de andere 2 dan kan dat hier:

1. Games moeten van €60 naar €40?
http://www.gamed.nl/forum/viewtopic.php?t=3401
2. Graphics boven Gameplay?
http://www.gamed.nl/forum/viewtopic.php?t=3468

De drukke maanden zijn bijna begonnen, het gaat nu al lekker met Mercenaries 2, The Force Unleashed en Brothers in Arms Hells Highway maar volgende maand begint het echte gamewerk met onder andere titels als: Fable 2, Saints Row 2 en Far Cry 2, maar kan iedereen dat wel betalen? Een game als GTA IV zou denk ik niet zo goed verkopen als hij eind van het jaar uitkwam en ik zie Rainbow Six Vegas 2 niet zo goed scoren als die ook eind van het jaar uit ging komen.

Dus waarom moet alles eind van het jaar uitkomen? Als je het mij vraagt zou een topper begin van het jaar of in het midden van het jaar het beter doen dan waneer die gaat uitkomen in een strijd tussen: COD 5, Fallout 3 of Gears of War 2
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Devilly BerichtGeplaatst: 18 Sep 2008 19:29    Onderwerp: Reageren met citaat

De tijd waarin Sinterklaas en de Kerstman de aarde bewandelen is toch wel het meest lucratief, denk ik zo. Alle lieve kindertjes vragen dan games cadeau.

PS: de Kerstman is veel leuker dan Sinterklaas!
Terug naar boven
Orian BerichtGeplaatst: 18 Sep 2008 19:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Ach, ik zie het probleem niet, ik stel zelf gewoon de games uit door ze later te kopen
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 18 Sep 2008 19:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Devilly schreef:
De tijd waarin Sinterklaas en de Kerstman de aarde bewandelen is toch wel het meest lucratief, denk ik zo. Alle lieve kindertjes vragen dan games cadeau.
Inderdaad, de situatie is wel verbeterd ten opzichte van vroeger. EA en co brengen nu een pak meer titels uit in Q3 en ook Q1 raakt steeds zwaarder bevolkt. Enkel de zomer blijft een zwakke periode.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 18 Sep 2008 19:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Doordat de zomer zo leeg is, had Overlord wel mooi de gelegenheid om te schitteren. Maar het zou fijn zijn als het wat beter verdeeld was, daartegenover staat wel dat het einde van dit jaar weer een knaller word
Terug naar boven
dark lars BerichtGeplaatst: 18 Sep 2008 20:07    Onderwerp: Reageren met citaat

@ titel

jaa
Terug naar boven
Master Bates BerichtGeplaatst: 18 Sep 2008 20:08    Onderwerp: Reageren met citaat

ik denk dat et ligt aan het game of the year award.. mestal vergeet je een game die uit komt aan het begin van het jaar
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 18 Sep 2008 20:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Als een game kans maakt op de titel GOTY year dan zou ik hem eerder vergeten tussen allemaal toptitels dan waneer die begin van het jaar uitkomt.
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 18 Sep 2008 20:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Master Bates schreef:
ik denk dat et ligt aan het game of the year award.. mestal vergeet je een game die uit komt aan het begin van het jaar

Uiteindelijk gaat het 99/100 ontwikkelaars toch om de inkomsten en niet om een mogelijke prijs die hun game kan krijgen. Verkoopcijfers zijn dan ook aandachtspunt nummer één!
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 18 Sep 2008 20:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Sja de verkopen in Oktober-December qua hardware en software liggen bijna evenhoog als in Januari-September.

Anderzijds hoef je niet zo te klagen. Dit jaar kregen we GTA IV, MGS4, Brawl Mario kart etc, in het voorjaar.

En dit voorjaar krijgen we RE5, Killzone 2, WKC (wrs) etc..
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: