| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2 Volgende
|
| Master Bates |
Geplaatst: 12 Aug 2008 00:19 Onderwerp: Ander 360 probleem
| |

|
heeft iemand hier wel eens dat als je de controler iets te hard neer zet of zwaait dat hij dan uitfalt? hij ik heb em al ander half jaar en is wel een paar keer op de grond gevallen.. de RB doet et ook half maar ets echt iritant
help aub
dat de RB kapot gaat is te begrijpen .. op de ps2 was et er zo erg aan toe .. dat ik de knop moet slaan en dan deed hij et weer fftjes.. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| wackyprofessor |
Geplaatst: 12 Aug 2008 00:40 Onderwerp:
| |

|
Dat had ik ook, klepje van je baterij gaat niet goed dicht waardoor soms je controller uitvalt als je iets onverwachts snel ermee doet. Wat ik had gedaan is er plakband omheen geplakt zodat het er goed strak omheen zit, na een dagje of 3 deed het niet meer moeilijk zonder plakband.
Oh ja, wees zuiniger op je controllers  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| JasperCLA |
Geplaatst: 12 Aug 2008 09:12 Onderwerp:
| |

|
| Die RB (dacht ik toch dat het die was) doet het bij mij ook niet zo goed maar uitvallen doet ie zeker niet |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Master Bates |
Geplaatst: 15 Aug 2008 20:26 Onderwerp:
| |

|
die RB van mij wordt steeds vervelender ik wordt echt gefrustreed nu.. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 15 Aug 2008 20:42 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Gooi niet meer met je controllers, dan gaan ze niet kapot. En koop een nieuwe. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Master Bates |
Geplaatst: 15 Aug 2008 20:45 Onderwerp:
| |

|
ik gooi niet met me controlers man ik ben er fucking zuinig op, maar dit probleem komt vaker voor hoor, me buurjonge heeft er ook last van, op de ps2 was de "RB" ook naar de klote, ff serieus antwoord graag een nieuwe koope is ook geen optie |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dark lars |
Geplaatst: 15 Aug 2008 20:51 Onderwerp:
| |

|
mijn anologe stick wordt glad van boven, eerst zaten daar wat lijntjes op  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 15 Aug 2008 20:55 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Master Bates schreef: | | ff serieus antwoord graag een nieuwe koope is ook geen optie | Een nieuwe kopen is het serieuze antwoord. Het gaat om schade die niet onder de garantie valt en die waarschijnlijk duurder is om te herstellen dan een nieuwe te kopen. Wat denk je dat je anders kunt doen? Je kunt hem proberen uiteen te vijzen, maar de kans dat dat veel goed doet is klein. En reeds in je eerste post zeg je reeds dat je jouw controller wel eens wegzwaait, dan is het ook logisch. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Master Killer |
Geplaatst: 05 Sep 2008 16:39 Onderwerp:
| |
|
Klinkt niet alsof je er zuinig mee omgaat.
Mijn Xbox 360 controllers werken allemaal perfect.
Alleen 1 controller trilt iets minder hard dan de andere, of komt dit dat de batterijen bijna op zijn? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Devilly |
Geplaatst: 05 Sep 2008 16:50 Onderwerp:
| |
![]()
|
| Master Bates schreef: | | ...ik ben er fucking zuinig op,... |
&
| Master Bates schreef: | | ...als je de controler iets te hard neer zet of zwaait dat hij dan uitfalt? hij ik heb em al ander half jaar en is wel een paar keer op de grond gevallen.. |
Sorry, maar volgens mij zeg je hier twee verschillende dingen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 05 Sep 2008 17:32 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Master Killer schreef: | | Alleen 1 controller trilt iets minder hard dan de andere, of komt dit dat de batterijen bijna op zijn? | Waarschijnlijk staat zijn vibratie-instelling gewoon anders. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Orian |
Geplaatst: 05 Sep 2008 17:33 Onderwerp:
| |

|
Eerlijk gezegd hoort een deugdelijk apparaat niet kapot te gaan van hem iets te hard neerzetten. apparaten (en ook controllers) horen daar gewoon op getest te worden. Je beste optie is denk ik microsoft te bellen, en de situatie uit te leggen. Om een wat grotere kans te maken zou ik niet erbij vertellen dat je hem hard neerlegt, want behalve dat dit je kansen verkleint is dit ook nog erg persoonlijk. wat ik hard vind kan jij normaal vinden en andersom.
Helaas is de 360 zelf ook niet al te sterk, dus dat de controllers dat niet zijn was eigenlijk wel te verwachten.
Succes ermee in ieder geval. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Sheo |
Geplaatst: 08 Sep 2008 20:44 Onderwerp:
| |
![]()
|
| Orian schreef: | Eerlijk gezegd hoort een deugdelijk apparaat niet kapot te gaan van hem iets te hard neerzetten. apparaten (en ook controllers) horen daar gewoon op getest te worden. Je beste optie is denk ik microsoft te bellen, en de situatie uit te leggen. Om een wat grotere kans te maken zou ik niet erbij vertellen dat je hem hard neerlegt, want behalve dat dit je kansen verkleint is dit ook nog erg persoonlijk. wat ik hard vind kan jij normaal vinden en andersom.
Helaas is de 360 zelf ook niet al te sterk, dus dat de controllers dat niet zijn was eigenlijk wel te verwachten.
Succes ermee in ieder geval. |
Mijn RB is ook stuk net zoals een batterij ding van een controller. Maar dat komt omdat ik 'm tegen de tv heb aangegooid.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| konnichiwa |
Geplaatst: 08 Sep 2008 20:51 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 12 Sep 2008 19:19 Onderwerp:
| |

|
Ik heb vandaag mijn XBOX 360 aangesloten op mijn nieuwe 20" LCD TV/Monitor van Samsung (het is een 2032MW) maar nu heb ik geen geluid meer...
- Ik heb de Component-kabel gebruikt
- Ik heb het schakelaartje (TV/HD) op beide standen geprobeerd zonder resultaat
- De PS3 (die op dezelfde TV/Monitor staat aangesloten met HDMI, heeft wel geluid).
Weet iemand wat dit kan betekenen?
P.S.
Internet heb ik nu niet op de XBOX 360 en op de PS3 download ik in een uur slechts 40MB...  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 12 Sep 2008 19:22 Onderwerp:
| |

|
| Gezer schreef: | | Lilyman schreef: | Ik heb vandaag mijn XBOX 360 aangesloten op mijn nieuwe 20" LCD TV/Monitor van Samsung (het is een 2032MW) maar nu heb ik geen geluid meer...
- De PS3 (die op dezelfde TV/Monitor staat aangesloten met HDMI, heeft wel geluid).
P.S.
Internet heb ik nu niet op de XBOX 360 en op de PS3 download ik in een uur slechts 40MB...  |
Heb je gekeken of je rode ringen hebt? |
Ik heb geen rode ringen. Ik kan gewoon spelen, enkel zonder geluid. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 12 Sep 2008 19:25 Onderwerp:
| |

|
| Gezer schreef: | | Lilyman schreef: | | Gezer schreef: | | Lilyman schreef: | Ik heb vandaag mijn XBOX 360 aangesloten op mijn nieuwe 20" LCD TV/Monitor van Samsung (het is een 2032MW) maar nu heb ik geen geluid meer...
P.S.
Ik had er iets over gelezen, je hebt kabels en geluidsboxen nodig maar dewelke weet ik niet |
Ik ga niks los bijkopen... ik moet toch gewoon die component-kabel kunnen usen? Of moet ik gewoon saai weer SCART gebruiken? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 12 Sep 2008 19:34 Onderwerp:
| |

|
| Gezer schreef: | | Lilyman schreef: | | Gezer schreef: | | Lilyman schreef: | | Gezer schreef: | | Lilyman schreef: | Ik heb vandaag mijn XBOX 360 aangesloten op mijn nieuwe 20" LCD TV/Monitor van Samsung (het is een 2032MW) maar nu heb ik geen geluid meer...
P.S.
Ik had er iets over gelezen, je hebt kabels en geluidsboxen nodig maar dewelke weet ik niet |
Ik ga niks los bijkopen... ik moet toch gewoon die component-kabel kunnen usen? Of moet ik gewoon saai weer SCART gebruiken? |
Bij de ps3 is het gelukt met HDMI eh? Probeert anders met die kabel? |
Mijn 360 is nog zo'n oud model (zonder HDMI-ingang).
Maar er word me net verteld dat ik niet alleen groen, blauw en rood moet aansluiten, maar ook rood en wit van de andere set pluggen... Klopt dit? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MarcianoNL |
Geplaatst: 12 Sep 2008 19:37 Onderwerp:
| |

|
| Ja, zoiets had ik toen ook gelezen dat je beide moet aansluiten. Ik zit nog steeds uit te zoeken hoe ik me Xbox 360 aansluit op de HD-Ready tv beneden zonder zwart-wit of knipperend beeld. Ik kan hem wel normaal aansluiten maar alleen met de Rode,Gele en Witte kabel op 50HZ.. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 12 Sep 2008 19:39 Onderwerp:
| |

|
| MarcianoNL schreef: | | Ja, zoiets had ik toen ook gelezen dat je beide moet aansluiten. Ik zit nog steeds uit te zoeken hoe ik me Xbox 360 aansluit op de HD-Ready tv beneden zonder zwart-wit of knipperend beeld. Ik kan hem wel normaal aansluiten maar alleen met de Rode,Gele en Witte kabel op 50HZ.. |
Daar kan ik je helaas niet mee helpen.
Ik kan jullie wel vertellen dat ik GELUID HEB.
Je moet alle pluggen (behalve de gele) inpluggen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MarcianoNL |
Geplaatst: 12 Sep 2008 19:41 Onderwerp:
| |

|
Ik denk dat ik mijn probleem wel weet, ik moet de kabels in een andere uitgang pluggen. Maar het nadeel is hem dat die onder de TV zit of aan de achterkant en de TV hangt aan de muur en er zit een kastje onder..  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 12 Sep 2008 20:10 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Lilyman schreef: | Internet heb ik nu niet op de XBOX 360 en op de PS3 download ik in een uur slechts 40MB...  | Ik zou prutsen aan je instellingen dan, want ik download een pak sneller. Zowat een 1 GB sneller en dat is het max van mijn lijn. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 12 Sep 2008 20:19 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | Lilyman schreef: | Internet heb ik nu niet op de XBOX 360 en op de PS3 download ik in een uur slechts 40MB...  | Ik zou prutsen aan je instellingen dan, want ik download een pak sneller. Zowat een 1 GB sneller en dat is het max van mijn lijn. |
Mijn internet schommelt nogal... I hate Ziggo. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dark lars |
Geplaatst: 12 Sep 2008 20:35 Onderwerp:
| |

|
| Lilyman schreef: | | Joni Philips schreef: | | Lilyman schreef: | Internet heb ik nu niet op de XBOX 360 en op de PS3 download ik in een uur slechts 40MB...  | Ik zou prutsen aan je instellingen dan, want ik download een pak sneller. Zowat een 1 GB sneller en dat is het max van mijn lijn. |
hahah hier nog een!
anti-ziggo
heb alleen geen zin om alles te veranderen |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 12 Sep 2008 21:45 Onderwerp:
| |

|
| Gezer schreef: | | dark lars schreef: | | Lilyman schreef: | | Joni Philips schreef: | | Lilyman schreef: | Internet heb ik nu niet op de XBOX 360 en op de PS3 download ik in een uur slechts 40MB...  | Ik zou prutsen aan je instellingen dan, want ik download een pak sneller. Zowat een 1 GB sneller en dat is het max van mijn lijn. |
hahah hier nog een!
anti-ziggo
heb alleen geen zin om alles te veranderen |
Niet zo zeuren, ik heb gehoord dat jullie in Nederland geen datalimiet hebben? |
Klopt. Maar als je maar met 2KB/s download, dan geeft dat hetzelfde effect als een datalimiet  |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina 1, 2 Volgende |