Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
Lawliet BerichtGeplaatst: 02 Sep 2008 00:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Er is al een demo uit op de PSN. Ik vond het een heerlijke demo maar was soms wel een beetje buggy. Als het geen multiplatform was het beter geweest of dat de game op de 360 en de PS3 kwam.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Onna76 BerichtGeplaatst: 02 Sep 2008 09:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik had er veel meer van verwacht maar vond de demo ook een lading aan bugs bevatten. Ik zeg "nee", en wacht op een platinum versie of wanneer je m kan kopen voor een budget prijs, maar niet de volle met. Bij mij is die in ieder geval van de wanted list af.
Terug naar boven
Zanar BerichtGeplaatst: 02 Sep 2008 09:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat vonden jullie ''buggy'' aan de demo dan? Kheb 'em echt 20x (of meer) gespeeld, geniet er iedere keer van en merk helemaal niets van bugs of wat dan ook.

Ik ga hem zeker weten halen voor PS3.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 02 Sep 2008 09:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Buggy zoals ...?

Ik heb tot nu toe alleen de x360 demo gespeeld maar ga straks ook zeker en vast de PS3 demo eens downloaden (consoles en controllers vergelijken >_<).

In ieder geval als Star Wars fan (lees: freak) ben ik best wel tevreden over de demo. Alleen vind ik het jammer dat het Lightsaber-vechten wat op de achtergrond wordt gezet voor de force powers. Verder vond ik het target systeem nog erg stroef.

Technisch heb ik op de 360 versie nog geen enkele bug of probleem gezien en ik heb de demo toch wel al een stuk of 5-6 keer getest. Straks ga ik zeker eens op PS3 kijken (als ik me kan wegtrekken van MGS4 of Warhawk >_<)
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 02 Sep 2008 10:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben het eens met Sasuke, ik ben zelf ook groots Star Wars fan en vind het erg jammer dat het vechten met de lightsaber niet uitgebreider was zoals de Jedi Knight games(tenminste als je mods toevoegde werd het erg interesant). Verder heb ik ook geen bugs ontdekt(Xbox 360 demo) het is in iedergeval een hele interesante game voor Star Wars fans.

En ik heb een gevoel dat je in deze Star Wars game geen armen of hoofden eraf kan meppe, erg jammer want dat was erg leuk in Jedi Academy
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 02 Sep 2008 11:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

MarcianoNL schreef:
En ik heb een gevoel dat je in deze Star Wars game geen armen of hoofden eraf kan meppe

Inderdaad

Zo'n geavanceerde physics maar een losse arm of romp is teveel gevraagd >_<
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 02 Sep 2008 11:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik denk dat de reden hiervoor is dat dit de eerste game is die echt goed gebruikt maakt van de engine, in GTA IV viel het allemaal wel mee en had bij het aanrijden van mensen niet echt een heel realistich gevoel. Dat had ik echter hier wel toen ik met een Stormtrooper gooide(Klinkt misschien raar omdat dit niet mogelijk is in het echt). Of dit komt door de rating van het spel, volgens mij willen ze die zo laag mogelijk houden zodat kleinere kinderen dit spel ook kunnen spelen.
Terug naar boven
Zanar BerichtGeplaatst: 02 Sep 2008 11:58    Onderwerp: Reageren met citaat

MarcianoNL schreef:
Of dit komt door de rating van het spel, volgens mij willen ze die zo laag mogelijk houden zodat kleinere kinderen dit spel ook kunnen spelen.

Waarschijnlijk is dat de reden. Maar wie weet is dit strax wel mogelijk in het echte spel. Of is het aan en uit te zetten of te unlocken. Dit hoop ik iig wel.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 02 Sep 2008 14:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Na wat gegoogled te hebben is mijn hoop er niet beter op geworden.

Vele sites zeggen dat het er niet in zal zitten omdat Lucasarts de rating laag wou houden en omdat Sith geen echte sadisten zijn, maar 'gewoon Evil'. -_-'

Ik wil ledematen zien vliegen damnit!
Terug naar boven
Onna76 BerichtGeplaatst: 02 Sep 2008 14:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
En ik heb een gevoel dat je in deze Star Wars game geen armen of hoofden eraf kan meppe, erg jammer want dat was erg leuk in Jedi Academy

Godsamme ga dan lekker een GTAIV spelen of een horror spel als je ledenmaten wil zien vliegen
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 02 Sep 2008 14:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat zul je niet zien in GTA IV, maar ik wil het omdat het eerder ook kon in de Jedi Knight serie. En je ziet het natuurlijk ook in de films.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 02 Sep 2008 14:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Of bijv. Star Wars Jedi Knight 2: Outcast of Academy. Waar ledematen wel eraf gingen zonder het al te gortig maken. Als ik me niet vergis had ook die game een vrij milde rating gekregen...

Een opmerking zoals 'ga GTA spelen' gaat dan ook niet op -_-
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 02 Sep 2008 16:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Onna gelijk weer kwaad.

Tgaat om realisme, en nou heb je dikke graphics en physics, en dan doe je er weinig mee omdat het leuk moet zijn voor de kinderen. Is toch juist een leuk gameplayelement, dat vijanden armen of benen kunnen verliezen als je er op los hakt, dat is in de films ook zo
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 02 Sep 2008 16:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb in de demo maar misschien 5 combo's kunnen maken met de lightsaber en dat waren meestal maar combo's van 3 knoppen. Maar vooral dat gooien met Stormtroopers is de reden waarom ik deze game ga halen. Ik vind trouwens dat het geheel onterecht is dat het uit deze game is gehaald, kleine kinderen kunnen toch The Clone Wars spelen op de Wii..
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 02 Sep 2008 18:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Ach de drang naar rondvliegende ledematen zal BiA wel compenseren:
http://www.gamed.nl/view/46642
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 02 Sep 2008 18:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Kan me niet voorstellen dat ik dat filmpje had geskipt toen, ik heb het hele filmpje net efe gezien met een grote glimlach op me gezicht. Echt fantastich ik weet nu echt zeker weten dat ik deze game ga kopen.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 02 Sep 2008 19:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

im2duvi schreef:
Ach de drang naar rondvliegende ledematen zal BiA wel compenseren:
http://www.gamed.nl/view/46642

it's just not the same
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 02 Sep 2008 20:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik hoop wel dat je bij die eindbaas Jedi's ze in slowmotion dood kan maken want dat was toen zo enorm vet
Terug naar boven
Zanar BerichtGeplaatst: 16 Sep 2008 09:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Zijn er al mensen die de game hebben?

Ik heb hem sinds gister en al behoorlijk kapot gespeeld. Ben denk ik ergens voorbij de helft en ik kan zeggen dat het echt een vet spel is. Grafisch kan ik er geen slecht wordt over kwijt, maar op bepaalde momenten kan de gameplay (kwa camera) soms een beetje vervelend zijn. Verder speelt de game (vond ik) in het begin een beetje stroef en sloom in vergelijking tot de demo. Maar dit komt waarschijnlijk omdat je in de demo veel meer krachten had. Het wordt veel beter naarmate je verder speelt. Ze hebben de Star Wars feel er goed ingezet, wat ik als Star Wars fan erg op prijs stel.
Alleen wat de fack hebben ze met sommige stemmen gedaan. Ik schrok me kapot toen de Emperor ze bek open deed.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 16 Sep 2008 10:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Damn is ie al uit? xD

Op het moment heb ik wel even genoeg games maar ik ga hem zeker halen.

Hoe valt het technisch mee op PS3? Veel framedrops of glitches?

Had op een paar fora gelezen dat het wat vaak voorkwam en op een ander forum lees je weer totaal wat anders... Met 360-PS3 fanboys die elkaar zitten zwart te maken ben ik weinig

Ik ben/was van plan de game op PS3 te halen dus ben ik eens benieuwd.
Terug naar boven
Zanar BerichtGeplaatst: 16 Sep 2008 10:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Sasuke schreef:
Damn is ie al uit? xD

Op het moment heb ik wel even genoeg games maar ik ga hem zeker halen.

Hoe valt het technisch mee op PS3? Veel framedrops of glitches?

Had op een paar fora gelezen dat het wat vaak voorkwam en op een ander forum lees je weer totaal wat anders... Met 360-PS3 fanboys die elkaar zitten zwart te maken ben ik weinig

Ik ben/was van plan de game op PS3 te halen dus ben ik eens benieuwd.

Ik heb de USA import versie. Maar de europese zal wel binnen een paar dagen in de winkel liggen.

Nog nix van glitches ofzo gemerkt. En de game loopt voor mij gewoon probleemloos zonder framedrops - als we het over hetzelde hebben.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 16 Sep 2008 11:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ik had het wel verwacht gezien de bron van 'technische inferieur op PS3' kwam van Gamespot.com (geen nood, ik sla mijn eigen wel).

In dat geval ga ik zeker de PS3 versie in huis halen

Allez ja, als hij uiteindelijk onze winkels mag bereiken
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 16 Sep 2008 12:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb de Gametrailers review gezien en voor de eerste keer ben ik het niet eens met hun, ik heb me enorm vermaakt met de demo die ik ondertussen al meerdere keren opnieuw heb gedownload en gespeeld. Kan niet wachten tot ik de volledige versie hier heb liggen.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 16 Sep 2008 21:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Moet dit topic niet verhuisd worden naar "Algemeen"?
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 16 Sep 2008 21:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Star Wars: The Force Unleashed ps3 kopen?

Wat is er nu algemeen?
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

Ga naar: