Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
konnichiwa BerichtGeplaatst: 09 Sep 2008 12:33    Onderwerp: Welke manga heb je juist gelezen? Reageren met citaat

Ik weet niet of er eigenlijk al zo'n thread is zag er niet direct één =/.

Nou ja hier kun je posten welke manga(chapters) je juist hebt gelezen.

Naruto 13

*Had het al in de anime gezien*

Yu-Gi-Oh 16

Leuke nieuwe arc, kut einde van de manga

Detective Conan 7

Precies een aflevering van Mooi en meedogenloos, de raadsels zijn wel leuk.

Say Hello To Black Jack v11

Weer een super volume!!

Neon Genesis Evangelion v3

De ontwikkelingen tussen Shenji en Rei is zeer interessant te volgen.

Tezuka les histoires pour tous v11

Deze keer geen verhaaltjes van Tezuka maar één lang verhaal van Tezuka.

Grandols (soort van Aliens) willen de wereld overnemen en het lukt hun best goed USA, CHINA, Korea hebben ze al overgenomen nu is Japan aan de beurt. Dit doen Grandols door middel van lappen poppen die eender welk persoon zijn uiterlijk kan overnemen. Ontvoer een persoon, vermoord hem en maak een kopie van hem. Natuurlijk proberen bepaalde personen er een stokje voor te steken maar om te weten hoe het afloopt moet je het zelf maar eens lezen.

De Thema is eigenlijk iets dat me niet ligt maar Tezuka brengt het op zo'n manier dat het me toch beviel echt een aanrader (maar dat zijn gewoon alle delen van deze reeks).

Black Jack special edition 3:

Was weer geweldig alleen zo jammer dat die vrij traag word uitgegeven en de vraag vrij hoog is waardoor ik hem altijd moet bestellen :s.

Boeddha 8

Het einde van een shitterende reeks .

Berserk 26

Slash, Bang, Ah...AHHHHH, AAHHHHHHH, Oh!!!!, Slash, Bang....Groawr!! Slash, SLASH, SLASH, Zwiff, Slash, Knots, SLASH, ZwIIIIIFF, Zwoef, AARGGHHHHH.

Ik hou wel van zo'n hoge niveau literatuur.

Genshiken 6

Ah of wel zit men nu ergens waar ik ben gestopt met het volgen van de anime OF er zitten gewoon andere dingen in de manga maar het maakt niet uit het is schitterend!!

Doraemon 2

Blijft grappig ^^'. Net ontdekt dat ik de epis op youtube kan kijken ook leuk maar verkies toch de manga =p.

Dit zijn zowat de manga die ik de laatste maand heb gelezen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 09 Sep 2008 18:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Lost + Brain chapter 3

Meschien dan wel een rip off van Death Note maar is de wel de soort manga waar ik naar verlang(net als DN). Hoe hij de wereld wilt veroveren met hypnose spreekt me wel aan. Ik zou het een kans geven als je van Death Note heb genoten.

Hier heb ik trouwens wat info gepost van Lost + Brain.
http://www.gamed.nl/forum/viewtopic.php?t=2045&start=50

Bakuman chapter 4

Beetje cliché. Hopelijk komen we snel bij de teken tafel.
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 11 Sep 2008 09:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Shaman King 16.

Weer een aangenaam deel van Shaman King, het gevecht met XIII was echt schitterend en voor ik het weet was de manga alweer uitgelezen...weer wachten X_X.

Vampires 1

Weer een reeks van Tezuka!

De titel is wel misleidend eigenlijk, als je hoopt dat de manga gaat over vampieren word je lekker bij je kl*ten genomen. Het gaat eigenlijk over een bepaalde groep van mensen die zich in dieren/wezens kan veranderderen zoals bevoorbeeld wolven, beren, slangen en ook vampieren maar de aandacht gaat vooral naar personages die zich in wolven kunnen veranderen. Het unieke aan deze manga is toch wel het feit dat Tezuka himself als een van de hoofdpersonage's word gebruikt zo komt het hoofdpersonage van het verhaal bij Tezuka aankloppen om bij hem te mogen werken dit gaat allemaal goed tot dat Tezuka iets ondekt over het hoofdpersonage en er één bepaalde personage opduikt die nogal slechte plannen heeft.

Deze manga was eigenlijk de eerste manga denk ik dat ik in één ruk heb uitgelezen van Tezuka die meer dan 250 pagina's heeft omdat het allemaal zeer boeiend word gebracht en je wilt verder lezen;

Al bij al zeker een aanrader maar stiekem moet ik toch zeggen dat er zo'n gelijkaardig verhaal voorkomt in 'Tezuka les histoires pour tous' die ik eigenlijk interessanter vond en dat je door verhalen in voorkomen waarin Tezuka als (hoofd)personage word gebruikt.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 17 Sep 2008 12:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Lost+Brain chapter 4

Lekker spannend en weer wat geleerd over hypnose.

Bakuman chapter 5

Yes, we zijn bij de tekentafel beland. Ben benieuwd hoe zijn manga er uit komt te zien. En zo te zien heeft hij ook een rivaal... hopelijk.

Metroid chapter 1 t/m 3

Aardig maar weet niet zeker of ik het nog verder ga volgen.
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 19 Sep 2008 15:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoshin Engi v1.

Kon aan mijn toestand liggen maar ik vond deze manga nu eens echt niet vlot lezen. Ik had een beetje het Unief gevoel waar sommige heel der Chinese teksten met altavista vertaalden en dan probeerden om er correct grammaire zinnen van te maken dat las dan ook niet zo vet (waarbij ik niet zeg dat de vertalers van Glénat dat met deze manga hebben gedaan natuurlijk =p.).

De eerste 20-30 pagina's had ik echt zo'n meh gevoel;..Veel te veel informatie en veel te veel voetnoten lezen maar daarna als Taikobo zijn lijst kreeg begon ik het toch leuk te vinden en het verhaal gaat dan wel goed vooruit mss wel te snel.

Maar bon de manga maakte me nieuwsgierig hoe het verhaal verder gaat alleen hoop ik dat het niet te eentonig word.

One Piece v24-29

Eentonig, dat is nou een gevoel dat je niet vaak hebt met ODA zijn meesterwerk ook al ben ik nu bij een arc die maar liefst minimum 10 manga gaat duren en waarbij ik toch een beetje medelijden krijg met de mensen die ze in het Nederlands/Engels volgen aangezien ze een goeie 2 jaar zullen mogen wachten voor dat ze gaan weten hoe de arc zal eindigen.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 21 Sep 2008 00:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Elfen Lied chapter 1 t/m 107

Jammer dat de anime niet bij de plot van de manga is gebleven. Het was een goede manga met veel WTF momenten die het dan een beetje verpesten. Anyway, als je van Elfen Lied hebt genoten dan zou je ook veel plezier aan de manga beleven.
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 21 Sep 2008 00:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Het is praktisch altijd Manga >>> De Anime;..

Alleen bij Gundam series heb ik liever anime.
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 27 Sep 2008 12:53    Onderwerp: Reageren met citaat

One Piece 30-45

Schitterend! De Water arc is wel niet mijn favoriet iets te donker maar wat er daarna allemaal komt...SCHITTEREND!!
Terug naar boven
Kutabare!!!!! BerichtGeplaatst: 28 Sep 2008 21:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Berserk NL nr3. Deel 4 koop ik binnenkort samen met deel 5.
Terug naar boven
dark lars BerichtGeplaatst: 28 Sep 2008 21:38    Onderwerp: Reageren met citaat

berserk deel 1 NL(helaas)
zoals iemand al zei

oe a auw
Terug naar boven
Sirfalas BerichtGeplaatst: 28 Sep 2008 22:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Elke week weer nieuwe lezen:
One Piece 516
Echt OP wordt met elke week gaver ik heb nog nooit zo van een ''strip'' gehouden!
Voor mensen aan het begin van deze manga: Lees door! Het wordt alleen maar gaver!.

Naruto 418
Afgelopen weken von ik Naruto minder worden, maar deze week weer super!

Bleach 327
Gaaf, dat is genoeg

Eyeshield 21 299
Helemaal waus toen het ''mietje'' van de team de touchdown maakte!

D.Gray-man 174
Mwah kan beter, ben nog niet voertuigd over deze komende arc.

Fairy Tail 104
Niet veel boeiends leuke chapter om te lezen maar ik wil weer de volgende arc!

Katekyo Hitman Reborn! 211
Super! Kan niet wachten tot volgende week
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 28 Sep 2008 23:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Barefoot Gen v1

Niet voor gevoelige mensen amai.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 30 Sep 2008 22:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Bakuman chapter 7

De manga is af maar jammer dat we nie weten waa het over gaat of hoe het er echt uit ziet. De cover van de manga moest me zeer denken aan Light.

Naruto chapter 418

Naruto is bijna klaar met zijn training en hoop op chaos met Pain volgende week.
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 01 Okt 2008 16:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Shin Chan 2nd Generation V3

Niet veel over te zeggen het is leuk .

Midori Days v1

Een jongen die een uitstekende vechter lijkt te zijn heeft een diepe wens;...Een vriendin hebben!!! En 'Baf' zijn rechterhand veranderd in een meisje!! Dat brengt allemaal leuke situaties met zich mee..;.ik zou van deze serie genoten hebben drie a vier jaar geleden maar de ecchi humor die er in voorkomt ben ik nu echt beu.

Love & Collage v1

Van dezelfde mangaka als Midori Days, Het gaat over een jongen dat gaat studeren, aangekomen waar normaal de jongensdorm zou moeten zijn vind hij een afgebrand huis, totaal de moed kwijt omdat hij geen geld heeft om ergens anders te logeren komt daar iemand aan die hem toelaat in een barrack/hutje naast de meisjes dorm te logeren! Waar hij allemaal meisjes ontmoet die elk een eigenschap hebben dat hij leuk vind....Het verlegen meisje, het meisje met lang zwart haar dat kan vechten enz;... na nog een paar pagina's had ik door dat dit gewoon Love Hina is maar dan met kleine verschillen waarna ik de manga in mijn vriendin haar reiskoffer stopte en het bon voyage wenste (Kwam natuurlijk lekker mijn vriendin binnen en gaf ze me zo'n blik van 'Zit je nu met mijn ondergoed te praten?' <___<'..... Ha! Maar ze zit nu wel met die manga opgescheept.

Yotsuba 7

Schitterend weer! ^^'' Daar word je dan ook altijd weer vrolijk van!

Fairy Tail v1

Nou dit is echt heel leuk .

De tekenstijl doet me aan One Piece denken en ook de humor die er in voorkomt. Een aanrader!
Terug naar boven
Sirfalas BerichtGeplaatst: 01 Okt 2008 21:34    Onderwerp: Reageren met citaat

konnichiwa schreef:

Fairy Tail v1

Nou dit is echt heel leuk .

De tekenstijl doet me aan One Piece denken en ook de humor die er in voorkomt. Een aanrader!

JUIST!
Fairy Tail is geweldig!
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 11 Okt 2008 00:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Bakuman chapter 8

hilarisch. Moest me denken aan mijn eerste sollicitatiegesprek.

Naruto chapter 420

Aaaawww yeah. Belooft een mooi gevecht te worden.

Bleach chapter 329

Het begint op een vreemde manier saai te worden. Beetje sneller naar de plot gaan zou fijn. Hoop niet dat we de komende weken dit blijft doorgaan. In de anime zal ik het meschien beter waarderen.
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 11 Okt 2008 10:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Manga's zijn toch die Japanse stripboekjes? Zoja waar haal je die vandaan? Ik had een stripboekwinkel in de buurt waar ze ook beeldjes,bordspellen,animedvd's etc. verkochten maar die is gesloten doordat er weinig mensen kwamen..
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 11 Okt 2008 13:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Als er geen in de buurt is haal je ze best van deze site:

http://www.archonia.com/

En ze zijn meestal dan nog goedkoper dan eender welke zaak in Nl dat manga verkoopt.
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 11 Okt 2008 13:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Naruto 420
Veel goeds deze week en met een leuke vooruitblik naar de volgende chapters kan het niet meer mis gaan.

Bleach 329
Als je het mij vraagt gaat het inderdaad erg traag. Maargoed er wordt veel actie belooft tenzij er een super de luxe mega grote plot twist komt.

One Piece 518
Alweer een leuke chapter om te lezen en weer deze week krijgt hij de eerste prijs van mij.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 12 Okt 2008 00:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Bakuman chapter 9

Leuk maar het zou nog veel leuker zijn als we meer van de manga zien zo als de personages. En we hebben ook een rivaal bij.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: