Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
GekooktEi BerichtGeplaatst: 04 Sep 2008 15:34    Onderwerp: Mercenaries 2 Official thread Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Ik heb Mercenaries 2: World in Flames gepre-ordered van www.12game.com . Tot gister stond er bij m'n verzendstatus PRE-ORDER en bij Release Datum 04/09/2008.

Maar opeens vandaag - kom net terug van school -, toen ik verwachtte verzendstatus VERZONDEN te zien, was het balkje met verzendstatus leeg en stond er bij Releasedatum 11/09/2008...

Het is toch niet echt zo dat hij uitgesteld is een dag voor de release, dat zou wel het vreemdste zijn wat ik ooit heb gezien... Ik hoop dat het maar een foutje van 12game is, weten jullie hier meer over?

En verder is dit de pagina waar dezelfde releasedatum opstaat van 12game:
http://12game.com/PC_Games/Mercenaries_2_World_in_Flames.aspx


Laatst aangepast door GekooktEi op 05 Sep 2008 10:32; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 04 Sep 2008 15:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Bij andere winkels zijn ze wel beschikbaar, misschien zijn ze niet geleverd daar?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 04 Sep 2008 15:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Zou kunnen, maar dan is het alsnog vreemd dat ze zonder iets van zich te laten horen de releasedatum verzetten, en dat het dan 11/09 wordt is ook een beetje vreemd, zo lang duurt dat leveren toch niet?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 04 Sep 2008 15:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Leveringen gebeuren wekelijks.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 04 Sep 2008 15:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Shit, dan is die verklaring toch iets te obvious waar, nu weet ik zeker dat ik 'm pas volgende week krijg . En de pre-order kan ik ook niet annuleren, natuurlijk .

Dan wordt het maar een week wachten, verdomme .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 04 Sep 2008 20:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Ik ben er al uit, ik stuurde een mailtje naar 12game:

Citaat:
Hallo,

Ik heb laatst Mercenaries 2 voor de PC bij jullie besteld, en tot aan gisteren stond er gewoon 'pre-order' bij verzendstatus en bij releasedatum stond er '04/09/2008'.
Maar vanmiddag ging ik weer even kijken bij mijn verzendstatus omdat ik nog geen mailtje had ontvangen dat het spel was verzonden. Toen zag ik dat het vak verzendstatus leeg was, en dat de releasedatum op '11/09/2008' stond.

Weten jullie hoe dit komt? Is de levering niet gekomen, of zoiets? Want ik had wel gedacht dat als dat zo zou zijn, ik daar wel een mailtje over zou krijgen...

Ik hoor het wel.

Mvg, Thomas Jager


Toen kreeg ik terug:

Citaat:
Geachte meneer Jager,

De PC versie van Mercenaries 2 is iets later uitgeleverd. Het spel komt
morgen bij ons binnen en wordt diezelfde dag nog naar u opgestuurd. U heeft
het spel dan 6 september in huis. De datum van 11/09/2008 is onjuist, deze
hebben wij op onze site verbeterd. Onze excuses voor het ongemak.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen
hebben dan kunt u altijd contact opnemen met Customerservice@12game.com

Met vriendelijke groet,

Customerservice 12Game.Com


Dus, opgelost . Ik krijg het spel maar 1 dag later, dus ik ben tevreden .[/quote]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 04 Sep 2008 21:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

maar 35 euro whoa, maar ik wil eigenlijk even tryen of die wel lekker vloeiend loopt, en er is geen demo ofzo ofwel?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 05 Sep 2008 09:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

N!CE schreef:
maar 35 euro whoa, maar ik wil eigenlijk even tryen of die wel lekker vloeiend loopt, en er is geen demo ofzo ofwel?


Nee... Normaal als ik wil proberen of iets vloeiend loopt, ga ik het spel in kwestie gewoon [ongure bussiness]even downloaden, als hij dan werkt koop ik 'm wel gewoon, maar nu staat de pc torrent nog steeds niet online...[/ongure bussiness ]

Enne, ik weet niet waar jij kijkt, maar hij is nog steeds wel 40 euro op 12game .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 05 Sep 2008 10:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Heeft iemand em al ?

Zo ja, welke versie heb je en wat zijn je eerste bevindingen?

Ik zou graag de PC versie in huis halen maar ik heb het zo druk met:
MGS4, Uncharted, Warhawk, Too Human en straks ook nog eens Spore.

Dan komen er de komende maanden nog een hele hoop nette games bij...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 05 Sep 2008 10:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Sasuke schreef:
Heeft iemand em al ?

Zo ja, welke versie heb je en wat zijn je eerste bevindingen?

Ik zou graag de PC versie in huis halen maar ik heb het zo druk met:
MGS4, Uncharted, Warhawk, Too Human en straks ook nog eens Spore.

Dan komen er de komende maanden nog een hele hoop nette games bij...


Zoals je hebt kunnen lezen heb ik 'm gepre-ordered maar heb ik 'm pas om eehm... 12 uur ofzo? Als de postbode komt. Ben nu ziek thuis, maar ik denk dat ik er wel weer wat beter van wordt als hij de brievenbus binnen komt vallen . Anyway, ik keek net Invisible Walls op GameTrailers, en dan lijkt het spel opeens een stuk minder leuk, na een IW-style afkraking >.<
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 08 Sep 2008 21:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

Heb je hem al binnen? Ben namelijk erg benieuwd. Net wat reviews gezien op youtube en die gaan van een 7.8 naar een 5 toe. Anders wacht ik namelijk nog efe op Star Wars The Force Unleashed.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
onno BerichtGeplaatst: 08 Sep 2008 21:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Apr 2007
Berichten: 706

vind het spel een beetje buggy eerlijk gezegt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 09 Sep 2008 17:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

MarcianoNL schreef:
Heb je hem al binnen? Ben namelijk erg benieuwd. Net wat reviews gezien op youtube en die gaan van een 7.8 naar een 5 toe. Anders wacht ik namelijk nog efe op Star Wars The Force Unleashed.


Ik heb 'm sinds zaterdag, de pre-order was wat laat. Ik heb er ook meteen een Geforce 8500 GT bij gekocht, want ik had een 6800 en je had een 6800 GT nodig . Het spel is best stabiel, beter dan wat ik gehoord had iig.
De graphics zijn redelijk, de AI is ook beter dan ik had verwacht, ze roepen ook dingen als "He's hiding behind that wall/statue/tree/building", dat is wel leuk. Soms zeggen je teamgenoten dat wel een beetje heel vaak achter elkaar als ze de vijand 'zien' (ze kunnen blijkbaar ook door muren heen kijken ).

Gezien de replay waarde (co-op ! ) zou ik het spel een 7,7 geven, en ik kan je garaneren, als je Mercs 1 leuk vond moet je deze gewoon halen .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group