Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
SubCity BerichtGeplaatst: 30 Sep 2008 11:02    Onderwerp: Quantum of Solace Reageren met citaat

Als straks de 007 game Quantum of Solace uit komt, op welke console kan je het het beste online spelen?
Want ik heb bijvoorbeeld UT3 op de PS3, en heb het idee dat het op Xbox LIVE! meer gespeeld wordt, en heb geen zin om een 2e game aan te schaffen.
Wat verwachten jullie waar het het meest online gespeeld wordt met die game?
Ik denk, aangezien ik het in deze categorie post, dat de meeste mensen Xbox LIVE! zeggen, maar ik ga dit bericht niet dubbel posten.
Dus AUB een objectief antwoord...
Want ik wil geen miskoop doen.
Money is no issue, maar het gaat mij om het principe.
Ik ga de game niet twee keer kopen.

Want die game lijkt mij een super game voor online multiplayer.

En welke games zijn nog meer aan te raden voor online gamen? (X360)
(Geen Gears of War, want die game ligt me niet zo, en geen Halo 3, ben een beetje uitgekeken op Halo games)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 30 Sep 2008 12:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat is lastig om te voorspellen, de Xbox 360 krijgt ook Gears of War 2 dit jaar en de PS3 Ressistance 2. Je zult nog efetje moeten afwachten dan, ik kan je vooral Rainbow Six Vegas 2 aanraden echt een top game maar ook COD 4 is erg leuk maar vond hem na een paar maandjes wel een beetje saai worden.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 30 Sep 2008 13:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Eerlijk gezegd, ik denk dat de game op geen van beide echt populair gaat worden. Quantum of Solace komt samen met Gears of War uit, amper een week later volgt CoD.
Terug naar boven
SubCity BerichtGeplaatst: 30 Sep 2008 13:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Rainbow Six Vegas 2 heb ik al op de PS3, en CoD4 op de PC.
Rainbow Six speel ik af en toe nog, maar CoD4 heb ik het nu wel ff mee gehad nu ik alles al heb gehaald voor online.
Bij CoD5 of 6 moeten ze eigenlijk zo'n login systeem a la Battlefield erin doen. (Voor PC)
Dat je statistieken gekoppeld zijn aan je account enz.
Want CoD4 is zo omslachtig herinstalleren met backuppen van je profiel map, en gewoon meer rangen, als je de hoogste al hebt, dan wordt het gewoon snel saai.

@Joni Philips,
Die nieuwe CoD ga ik dan denk ik wel halen.
CoD is nog altijd mijn favoriete online multiplayer game.
Tot nu toe heb ik het altijd alleen op PC gespeeld, maar ben wel benieuwd hoe het op de console speelt, of het dan wel wat relaxed speelt.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: