Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Wii Music
Geniaal!
18%
 18%  [ 4 ]
Leuk
18%
 18%  [ 4 ]
Twijfel
22%
 22%  [ 5 ]
bagger
40%
 40%  [ 9 ]
Totaal aantal stemmen : 22

Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
Lawliet BerichtGeplaatst: 04 Sep 2008 19:07    Onderwerp: Wii Music Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Wii Music word als sinds de laaste E3 helemaal afgekraakt omdat Nintendo niet met een hard core game kwam. Dat vind ik dus zo kinderachtig. Wii Music lijkt mij een leuke game omdat je op zo veel instrumenten spelen. Eigen muziek maken enzo met je vrienden is natuurlijk wel lachen. De gameplay lijkt mij veel dieper dan Guitar Hero of Rock Band. Oke, Wii Music is dan meschien niet zo mooi al GH of RB maar het gaat natuurlijk om de gameplay en dankzij de Balance board en de Wii motion plus heb je dan ook zo veel mogelijkheden. Wii Music gaat alleen om het muziek/gameplay en niet om de graphics. Wii Sports gaf sport games op een nieuwe manier. WiiFit laat je sporten op een nieuwe manier. Wii Music laat je muziek spelen op een nieuwe manier van rock tot klassieke muziek!

Nu is de vraag... Wat vind jij van Wii Music?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 04 Sep 2008 19:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Eerlijk gezegd, Wii Music lijkt me nogal gimmicky. Het lijkt mij puur een manier om te tonen wat de WiiMote kan, je krijgt geen beoordeling, je krijgt geen begeleiding. Je zit dus eigenlijk gewoon wat te bewegen met een controller.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 04 Sep 2008 19:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Mensen moesten al huilen toen ze te horen kregen dat ze te dik waren bij Wii Music. En bij GH werd je daar ook al niet te vrolijk van dus meschien van daar geen beoordelingen. De game is speelbaar bij First Look dus kan ik het even zelf ontdekken hoe diep de gameplay is. Natuurlijk laat de game ook zien waar de (nieuwe)WiiMote instaat is maar is dat dan zo erg? Het was dan net zo als bij Wii Sports maar daar hadden we ook toch plezier mee? Wii Music is natuurlijk veel groter dan Wii Sports dus ik denk dat deze game wel een tijde in me Wii blijft vanwege de hoeveelheid mogelijkheden om muziek te maken. Het is best wel gimmicky maar ik geloof dat het wel meer dan dat word. Wie weet word het dan ook echt in muziek lessen gebruikt -,-'
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 04 Sep 2008 19:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17888

Je laatzte zin is juist de zwakte van de game: deze game kan nooit gebruikt worden voor muzieklessen of ook maar genoemd worden in een serieuze context, door als een idioot rond te zwaaien zul je gewoon muziek maken, dat is aan de ene kant de charme van het spel, maar aan de andere kant de zwakte.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lawliet BerichtGeplaatst: 04 Sep 2008 19:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Ik was sarcasties in die laaste zin Maar toch zie ik het wel gebeuren net zo als er met WiiFit gebeurde. Zelfs Miyamoto denkt dat het kan. Het zal gewoon dan simpelweg de mensen lokken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 04 Sep 2008 19:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Mij lijkt de game erg leuk mits je zelf muziek kan maken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 04 Sep 2008 20:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 2741

Rene Groen schreef:
Je laatzte zin is juist de zwakte van de game: deze game kan nooit gebruikt worden voor muzieklessen of ook maar genoemd worden in een serieuze context, door als een idioot rond te zwaaien zul je gewoon muziek maken, dat is aan de ene kant de charme van het spel, maar aan de andere kant de zwakte.


Daarom heb ik zo'n hekel aan Guitar Hero. Van die oversized Amerikaanse kinderen die doen alsof ze fantastisch gitaar kunnen spelen. Is ook een mooie South Park episode van .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 04 Sep 2008 23:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Ja die episode ken ik wel. SP levert soms de harde waarheid. ^^ Daarom vind ik Wii Music leuker dan GH. Je kan je eigen muziek maken en kiezen uit vele instumenten. Of je van rock of klasiek houd dat kan je allemaal doen in Wii Music. Persoonlijk lijkt me het leukste om oude Nintendo deuntjes te spelen in Wii Music. Hopen dat die deuntjes kan spelen bij First Look.

Leuke trailer BTW

http://uk.youtube.com/watch?v=K6oQUC9cheU
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 05 Sep 2008 01:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Ik heb bagger gekozen ik moet het echt niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cheatcn BerichtGeplaatst: 05 Sep 2008 07:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Mrt 2008
Berichten: 66

Ik heb geniaal gekozen. Deze komt zoiezo in mijn collectie. Is weer wat anders dan Guitar Hero.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Zanar BerichtGeplaatst: 05 Sep 2008 17:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Sep 2007
Berichten: 452

Ik zal hem wel proberen, maar kzie hem niet verschijnen in mijn verzameling.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 05 Sep 2008 18:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Zanar schreef:
Ik zal hem wel proberen, maar kzie hem niet verschijnen in mijn verzameling.


Bij First Look?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Zanar BerichtGeplaatst: 05 Sep 2008 19:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Sep 2007
Berichten: 452

Lawliet schreef:
Zanar schreef:
Ik zal hem wel proberen, maar kzie hem niet verschijnen in mijn verzameling.


Bij First Look?


Nee, proberen als in lenen van m'n werk. First Look zit er helaas niet in voor mij. Kwas beetje laat met besluiten en toen waren de kaartjes allemaal al pleite.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 05 Sep 2008 20:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Er zijn nog kaarten zo lang firstlookevent.nl zegt dat ze uitverkocht zijn. Er is nog kans.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 05 Sep 2008 20:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Ik heb voor "Leuk" gestemd omdat het me wel tof lijkt, maar ik er nog niet echt een mening over heb...

Ja... ik heb ook een Wii
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Zanar BerichtGeplaatst: 05 Sep 2008 20:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Sep 2007
Berichten: 452

Lawliet schreef:
Er zijn nog kaarten zo lang firstlookevent.nl zegt dat ze uitverkocht zijn. Er is nog kans.


Oh, in dat geval ga ik nog eens kijken. Tnx
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 05 Sep 2008 21:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Dec 2007
Berichten: 5626

Bagger, niet meer.
Waarom? Ik heb het gewoon niet zo op die niet hardcoregamingdinges. Wii music... Op andere consoles zijn er al goede dingen in die stijl te vinden waarom dan ook op Wii?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Onna76 BerichtGeplaatst: 05 Sep 2008 21:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Mrt 2007
Berichten: 231

Bagger, nuf said
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 05 Sep 2008 21:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

Ik wacht af, dit is een game die ik moet ervaren voordat ik er veel over kan zeggen. Maar mijn grote gok wordt bagger maar tot dan stem ik op twijfel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 05 Sep 2008 21:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

JasperCLA schreef:
Bagger, niet meer.
Waarom? Ik heb het gewoon niet zo op die niet hardcoregamingdinges. Wii music... Op andere consoles zijn er al goede dingen in die stijl te vinden waarom dan ook op Wii?


Omdat je op heel veel instumenten kan spelen en je kan eigen muziek maken. En je hoeft geen gitaar te kopen van 90 euro.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 05 Sep 2008 23:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

Ik denk dat het een uitgeklede versie word van bijvoorbeeld Rock Band of Guitar Hero. Het voelt nogal 'naakt' als je zonder tastbaar instrument muziek aan 't maken bent, wat de eerstgenoemden zo populair maakt. Misschien dat het een succes word omdat veel mensen niet het geld over hebben voor een complete Guitar Hero (World Tour) of Rock Band set, maar ik zou toch echt wat meer uit willen geven voor tastbare instrumenten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 09 Sep 2008 23:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Vandaag dus bekend gemaakt dat je met dieren geluiden(of alleen de hond) ook muziek kan maken. Veel mensen roepen al dit is de diepte punt maar ik vind het juist een goed idee. Dieren kunnen ook muzikaal zijn neem een vogel bijvoorbeeld. Het geeft trouwens een leuke mix tijdens het muziek maken. Nintendo heeft dit al is een keer eerder gedaan in Mario Paint.



Lol. Ik ben maar een van de weinige die Wii Music geniaal vind.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 20 Okt 2008 23:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Vraagje. kan je nou wel of niet zelf muziek maken in Wii Music? Ik kan het nergens meer vinden op Wikipedia en andere sites zeggen van wel en andere weer niet. Zou een echt een domme fout zijn van Nintendo want dat was voor mij de reden om Wii Music te kopen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Simon BerichtGeplaatst: 25 Okt 2008 13:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Jul 2008
Berichten: 2619

In de [N]-gamer preview zeiden ze van wel, en ik denk het eigenlijk ook wel.
Waarschijnlijk moet je dan met wat vrienden (hopelijk is het in de multiplayer) een beetje met je instrumenten spelen en wordt dat opgenomen. Ik heb me de laatste tijd niet echt bezig gehouden met Wii Music, maar in de laatste [N]-gamer zeiden ze dat er nog 2 speelmodi bijkwamen. Ze hoopten op een Guitar Hero modus. Weet iemand of er nu zoiets in zit? Want ik denk dat het spel dan een ritme brengt in je zelfgemaakte liedje, en daar dan op kan spelen op easy, normal, hard. Nouja, eigenlijk hoop ik dat. Zal wel niet
Ohja, ik vind Wii Music ook geniaal hoor Zeker de multiplayer met z'n vieren..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lawliet BerichtGeplaatst: 25 Okt 2008 13:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Ik zou het een stuk minder geniaal vinden als je geen eigen muziek kan maken. Alleen dat zou ik Wii Music voor kopen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group