Auteur |
Bericht |
|
Joni Philips |
Geplaatst: 25 Aug 2008 07:58 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Ik denk dat je het juiste gedaan hebt. Mijn PS3 is ook al twee keer vastgelopen, maar schijnbaar zonder effect. |
|
Terug naar boven |
|
|
foeke |
Geplaatst: 29 Aug 2008 21:48 Onderwerp:
| |
|
een stomme vraag eig ik wete moet in vragen topic maar toch
mijn playstation is na een kwartier al warm hoe komt het en is dat erg want ik had men playsttaion pas en ja ik speelde 4 uur en meteen zo bij fifa 08 online geen namen mee rofnx heb dta ng aan de hand gehad bij oude ps 3 en ja toen kreeg die geen disc geleze
nu durf ik niet meer 4 uur te spelen nu speel ik 2 of 3 uur en laat ik em 2 uur ruste |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 29 Aug 2008 21:54 Onderwerp: Re: the born conspiracy ?
| |

|
tyger1 schreef: | he mannen ,gisteren heb ik the born conspiracy in budget prijs gekocht
39.99eu in gamemania .
Na het installeren kreeg ik een probleem mijn ps3 liep vast !!
Dan heb ik de dvd er maar uit laten werpen en meteen weer opgestart
alles leek in orde tot ik op het driehoekje drukte , Toen ik dit deed viel mijn geluid weg . Heb alles over the born conspiracy gewist op de HDD
en opnieuw opgestart , Alles loopt nu vlotjes maar toch vraag ik aan jullie hebben jullie dit ook al eens mee gemaak ? ,En heb ik juist gehandeld ?
En dan nog het voornaamste kan dit niet de ps3 laten crashen ? .
Het is de eerste X dat ik dit meemaak dus ben ik niet gerust ! Geef me jullie ervaring met zo een gevallen . Help  |
Ik heb dit probleem ook gehad. Nadat ik het spel geinstalleerd had, liep mijn PS3 vast bij het opstarten van het spel. Ik heb de console uitgeschakeld en opnieuw opgestart. Nu is er niets meer aan de hand. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 29 Aug 2008 22:09 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
@foeke: heb jij nu toevallig een 40 GB PS3? |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 30 Aug 2008 08:56 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Nee, maar die hebben minder ventilatoren omdat hun processoren minder warm worden, waardoor de consoles zelf warmer aanvoelen. |
|
Terug naar boven |
|
|
foeke |
Geplaatst: 06 Sep 2008 13:39 Onderwerp:
| |
|
ik heb een 40 gb ja maar durf niet langer als 3 uur te spelen dan begint hem raar te doen  |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 06 Sep 2008 22:31 Onderwerp:
| |

|
Bij Xbox is dat normaal, bij ons blijven we spelen tot er strepen op het beeld komen en we rode ringetjes kunnen aanschouwen na het herstarten. Dan lekker opsturen, 1 maan Gold krijgen en alles na 1 week opgelost. Misschien moet je dat ook eens proberen je hebt tog nog garantie  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|