Auteur |
Bericht |
|
Asianator |
Geplaatst: 21 Aug 2008 21:53 Onderwerp: Ik wil... maar jij hebt!
| |

|
Ik weet niet of dit topic erg succesvol zal zijn, maar ik kan het altijd aanmaken. Zoals velen weten, heeft Sony de PSN-kaarten (tegoedkaarten waarmee je producten uit de PS-Store kunt kopen) nog niet in Europa gelanceerd. En wij met zijn allen, wachten er met smacht op! Waarom duurt het zo lang, Sony?
Welnu, er zullen genoeg mensen zijn die graag een bepaald spel uit de Store willen, maar geen creditcard hebben... en ook nooit zullen krijgen. Gelukkig zijn er ook mensen die wel zo'n kaartje hebben, en dus ook al een goed aantal producten uit onze lieve Store hebben gehaald.
Ik heb dit topic aangemaakt om de leden te vertellen waarnaar je op zoek bent. Als iemand dit spel heeft gekocht, zou dit gedeeld kunnen worden met 4 andere PS3's... dit wil dus zeggen dat je geld kunt verdienen en het spel zelf nog kunt houden ook! Voor sommige leden klinkt dit als muziek in de oren.
Natuurlijk komt er ook een stukje vertrouwen bij kijken. Het is moeilijk in de wereld van 2008 om mensen te kunnen vertrouwen op hun woord, maar ik weet zeker dat de lieve leden van Gamed.nl dat wel zijn... te vertrouwen dus.
Om deze lap tekst niet langer te maken dan hij al is zal ik alles eventjes samenvatten:
- Lid A zoekt Spel A.
- Lid B heeft Spel A.
- Lid A betaalt Lid B (misschien via een overschrijving) een bepaald bedrag wat door de twee via een prive-bericht is vastgesteld.
- Lid A ontvangt van Lid B een inlogcode en haalt daarmee het betaalde spel uit de Store.
- Lid A en Lid B zijn beide blij.
Ik weet niet of de wachtwoorden van een account te veranderen zijn, maar ik neem aan van wel. Mocht dit zo zijn, dan kan, na de overdracht het wachtwoord weer worden gewijzigd. Schrijf deze dan wel op!
Zoals ik al zei, weet ik niet of dit topic succesvol zal worden, maar ik kan het altijd proberen
Succes! |
|
Terug naar boven |
|
|
Bekos |
Geplaatst: 21 Aug 2008 21:58 Onderwerp:
| |

|
Ik ben er niet zo in geďnteresseerd. Enkel met mensen die ik in het echt ook ken deel ik PSN spellen. Ik vind het wat gevaarlijk om je account door een wildvreemde te laten gebruiken omdat deze je wachtwoord kan veranderen waardoor je zelf niet meer op de account kan spelen.
De mensen die hier wel aan meedoen bekritiseer ik niet en wens ik veel succes en plezier toe met de spellen die ze hierdoor verkregen hebben. |
|
Terug naar boven |
|
|
im2 |
Geplaatst: 21 Aug 2008 22:57 Onderwerp:
| |

|
Op Xbox 360 kan je volgens mij een spel cadeau doen aan iemand, kan zoiets niet op PSN? |
|
Terug naar boven |
|
|
Onna76 |
Geplaatst: 30 Aug 2008 18:48 Onderwerp:
| |

|
Jawel kan ten alle tijden als diegene inlogt op jouw account en download op zijn / haar PS3, dan kan dat. Dat heet game sharing enkel ik doe daar echt niet aan mee. Eer ik straks in de gaten heb, heb ik een schuld lopen bij visa van een 2000 Euro Via de WII kan het ook maar kost je dus wel punten. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|