Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
dannyveno BerichtGeplaatst: 08 Dec 2009 16:44    Onderwerp: [TK]PSP 2000 inc. 7 games Reageren met citaat

Te koop:
PSP 2000 in de kleur Ice Silver inclusief de volgende games:

Call of Duty: Roads to Victory
Dexter
F1 2006
Grand Theft Auto: Liberty City Stories
Socom: Tactical Strike
Star Wars: The Force Unleashed
Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas

Het apparaat is in goede conditie, er zitten een paar kleine krasjes op het scherm waar je tijdens het spelen geen last van hebt. De accuduur is nog goed, volledig opgeladen zo'n 4 tot 4,5 uur. Ik verkoop het geheel voor €135,- inclusief verzendkosten. Het pakket is compleet, met lader en een opberghoesje.

Games verkoop ik ook afzonderlijk, indien je belang heb, neem dan even contact op via PM.

Ophalen is ook een mogelijkheid, ik woon in noord-west Overijssel.

Laatst aangepast door dannyveno op 05 Jan 2010 18:31; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 08 Dec 2009 16:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Waarom verkoop je 'em ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 08 Dec 2009 17:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Waarom verkoop je 'em ?

Het zijn harde tijden.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 08 Dec 2009 17:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
Christian Vuye schreef:
Waarom verkoop je 'em ?

Het zijn harde tijden.

Economische crisis ?
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 08 Dec 2009 17:22    Onderwerp: Reageren met citaat

ik was al van plan een psp te kopen, ik zal erover denken.
Terug naar boven
Danie-san BerichtGeplaatst: 10 Dec 2009 10:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Hmm, €150,- is veel te duur. De spellen die erbij zitten zijn niet recent en in de winkel is een losse psp nieuw dezelfde prijs. Meer dan €100,- kan je er niet voor vragen.
Terug naar boven
Aaruman BerichtGeplaatst: 10 Dec 2009 10:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Hmmm..vind 150 wel redelijk.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 10 Dec 2009 10:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Danie-san schreef:
Hmm, €150,- is veel te duur. De spellen die erbij zitten zijn niet recent en in de winkel is een losse psp nieuw dezelfde prijs. Meer dan €100,- kan je er niet voor vragen.
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 10 Dec 2009 11:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Een tweedehands PSP-2000 kost nog zo'n 100 EUR. Dan vind ik 50 EUR voor die games niet zo veel
Terug naar boven
Danie-san BerichtGeplaatst: 10 Dec 2009 12:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Als je goed kijkt wordt de PSP 2000 voor 100 euro aangeboden inclusief een aantal games. Nogmaals; voor 150 euro heb je een nieuwe psp in veel winkels. 150 euro voor een 2de hands psp met een aantal oudere games waaronder een paar B-titels is het echt niet waard.
Terug naar boven
dannyveno BerichtGeplaatst: 10 Dec 2009 13:08    Onderwerp: Reageren met citaat

150 is waar ik hem voor verkoop. Eventueel kan er misschien nog wat van de prijs af.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 10 Dec 2009 13:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
Nja ik ga hier niet discussieren of je wel of niet psp slims vind aan 100 euro, heb zelf een tweedehands psp slim gekocht paar maanden geleden voor 110 euro, voor een extra 40 euro had ik die 6 games erbij genomen, ook al zijn ze oud, het zijn games.

2dehandse PSP ? Is dat wel te vertrouwen ?
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 10 Dec 2009 14:32    Onderwerp: Reageren met citaat

150 euro is een goede prijs, niet laten zakken iig, en voor 100 euro ga je zeker geen goede 2dehands psp vinden hoor.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 05 Jan 2010 18:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vraag me af of ik al dan niet m'n PSP zou verkopen. Ik heb het zo ongeveer allemaal gezien qua games en de line - up van 2010 ziet er ook niet geweldig uit (Metal Gear Solid Peace Walker, Kingdom Hearts Birth By Sleep en Valkyria Chronicles 2 zijn de enige die er een beetje goed uitzien, al vond ik de Peace Walker demo niet erg indrukwekkend. De MGS ervaring hoort vanuit de zetel op een TV worden gespeeld op een next - gen console naar mijn mening.). De PSP oogt ook minder indrukwekkend als je een Xbox 360 hebt. Als je dan op je PSP speelt, lijkt het net een inferieure ervaring. Ben bovendien het laatste jaar veel minder een handheld gamer geworden, vooral door de Xbox 360. De meeste games die me aanspraken op de PSP waren mini- en puzzel games die ik ook op Xbox 360 en/of PS3 kan spelen (Xbox Live Arcade en Playstation Network). Ook games als GTA Liberty/Vice City Stories, God of War: Chains of Olympus en LittleBigPlanet spelen beter op de consoles.

Daarbovenop deed de PSP enkele jaren geleden ook dienst al muziekspeler, maar nu ik een IPod Nano 4GB heb lijkt de PSP nog overbodiger. En zo'n groot ding ik je zak om muziek te luisteren op de bus is ook niet echt handig.

Met het geld dat ik dan heb verkregen door de verkoop van de PSP, kan ik besteden aan de aankoop van een Playstation 3 console.

Aan welke prijs zou ik een PSP Slim & Lite met 4GB memory card mogen verkopen ?

Lijkt het jullie de juiste beslissing om de PSP te verkopen ? Need advice !
Terug naar boven
dannyveno BerichtGeplaatst: 05 Jan 2010 18:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Mijn PSP(waar het topic dus over gaat)verkoop in nu voor €135,-

Games ook afzonderlijk te kopen.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 05 Jan 2010 19:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Ik vraag me af of ik al dan niet m'n PSP zou verkopen. Ik heb het zo ongeveer allemaal gezien qua games en de line - up van 2010 ziet er ook niet geweldig uit (Metal Gear Solid Peace Walker, Kingdom Hearts Birth By Sleep en Valkyria Chronicles 2 zijn de enige die er een beetje goed uitzien, al vond ik de Peace Walker demo niet erg indrukwekkend. De MGS ervaring hoort vanuit de zetel op een TV worden gespeeld op een next - gen console naar mijn mening.). De PSP oogt ook minder indrukwekkend als je een Xbox 360 hebt. Als je dan op je PSP speelt, lijkt het net een inferieure ervaring. Ben bovendien het laatste jaar veel minder een handheld gamer geworden, vooral door de Xbox 360. De meeste games die me aanspraken op de PSP waren mini- en puzzel games die ik ook op Xbox 360 en/of PS3 kan spelen (Xbox Live Arcade en Playstation Network). Ook games als GTA Liberty/Vice City Stories, God of War: Chains of Olympus en LittleBigPlanet spelen beter op de consoles.

Daarbovenop deed de PSP enkele jaren geleden ook dienst al muziekspeler, maar nu ik een IPod Nano 4GB heb lijkt de PSP nog overbodiger. En zo'n groot ding ik je zak om muziek te luisteren op de bus is ook niet echt handig.

Met het geld dat ik dan heb verkregen door de verkoop van de PSP, kan ik besteden aan de aankoop van een Playstation 3 console.

Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 05 Jan 2010 20:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Daar dacht ik ook aan, maar ach, voor 135 euro, echt niet...
Terug naar boven
zuper BerichtGeplaatst: 05 Jan 2010 21:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
Christian Vuye schreef:

zo'n 110 euro als het niet minder is. Die 4gb stickies zijn tegenwoordig via het internet al spotgoedkoop vergeleken met paar jaar geleden
Ik zit er ook aan te denken mijn 3000 te verkopen er zijn gewoon te weinig echt leuke spellen en die 2010 line-up is idd niet zo mooi
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 05 Jan 2010 22:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zit te denken aan een minimum van 100 euro.
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 06 Jan 2010 17:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Een vriend van me wilt zijn PSP kwijt en vroeg aan mij of ik hem wou. Ik weet niet welke versie het is maar hij is 8GB en omgebouwd. Is dit goedkoop voor 120 euro? Hij is trouwens zilver en heb geen schade kunnen vinden.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 06 Jan 2010 17:02    Onderwerp: Reageren met citaat

MarcianoNL schreef:
Een vriend van me wilt zijn PSP kwijt en vroeg aan mij of ik hem wou. Ik weet niet welke versie het is maar hij is 8GB en omgebouwd. Is dit goedkoop voor 120 euro? Hij is trouwens zilver en heb geen schade kunnen vinden.

Wil je een omgebouwde PSP ?
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 06 Jan 2010 17:29    Onderwerp: Reageren met citaat

woon je toevallig in Deventer?
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 06 Jan 2010 17:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Niet perse maar wel leuk meegenomen. Kan ik ook hierop emulators en ScummVM installeren

Zag op Nedgame dat ze de Slim en Light PSP 2ehands hadden staan voor 115 euro. Is het verschil groot tussen de verschillende versies? PSP Go hoef ik sowieso niet te hebben trouwens.

En nee, ik woon in Apeldoorn.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 06 Jan 2010 17:33    Onderwerp: Reageren met citaat

MarcianoNL schreef:
Zag op Nedgame dat ze de Slim en Light PSP 2ehands hadden staan voor 115 euro. Is het verschil groot tussen de verschillende versies? PSP Go hoef ik sowieso niet te hebben trouwens.

Ah, dan verhoog ik m'n vraagprijs ook naar die prijs. Bij mij krijg je er ook dan nog een 4GB Memory Stick bij

Geďntresseerden ?
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 06 Jan 2010 22:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Je verhoogd de vraagprijs? lol...
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

Ga naar: