Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende  
dark lars BerichtGeplaatst: 20 Aug 2008 20:38    Onderwerp: Comedy Central naar de ******* Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 912

Wat is dat toch de laatste tijd met cc geen ondertiteling, ondertiteling die slecht is gesynchroniseerd en afl die vastlopen

weet iemand heir meer van?!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 20 Aug 2008 20:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

Meer ervan weten doe ik helaas niet, maar het is me wel vaak opgevallen dat de verkeerde ondertitelingen over een programma heen staan. Nu kan ik de meeste programma's goed volgen, maar het platte Engels levert soms wat problemen op. Op de website staat een contactpunt, ik zal ze eens mailen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dark lars BerichtGeplaatst: 20 Aug 2008 20:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 912

jaik vind het engelsook neit echt een probleem; totdat je 2 pints of lager kijkt of er ondertiteling vande verkeerde serie onderstaat, dat leidt af en 2pints is echt wel heel erg accent
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 20 Aug 2008 21:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

EINDELIJK iemand anders merkt het ook, ik wou zelf al een klacht naar Comedy Central sturen maar ik gok dat het tijdelijk is. Misschien dat er een nieuw leiderschap is. Series als Frasier gaan voor het meerendeel nog goed, maar waneer ik The Jamie Foxx show il kijken wordt het echt ... 1x was het zo erg dat je een stukje zag toen stopte de serie ging het overnieuw zonder ondertiteling, stopte de serie weer op hetzelfde stukje en ging die weer overnieuw toen ging die door voor 10 minuten zonder ondertitling. En toen stopte de serie en kwam South Park echt verneukt was dat maar gelukkig gaan Frasier en Malcolm in the Middle wel goed
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 20 Aug 2008 21:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Gister was echt erg ja ik heb het gewoon afgezet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 20 Aug 2008 22:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Ik heb zoiets ook al meegemaakt, vreselijk. Ik kan absoluut niet volgen indien ondertiteling en audio niet samenlopen. Zonder ondertiteling geen probleem, maar twee verschillende is een ramp.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 21 Aug 2008 09:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 2741

Viel me laatst ook op indd. Ondertiteling loopt ook regelmatig vast en blijft bij 1 zin staan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 21 Aug 2008 10:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

Citaat:
Hallo Rene,



Allereerst hartelijk dank voor je bericht! We stellen het erg op prijs dat je de moeite hebt genomen ons te laten weten wat je van Comedy Central vindt.



We waarderen je bijdrage en zijn ons van deze uitzendfouten bewust.

We zijn onlangs overgegaan op een andere uitzendtechniek.

Er wordt hard aan gewerkt om deze problemen op te lossen.

We hopen zo snel mogelijk weer op correcte wijze uit te kunnen zenden.



Excuses voor het ongemak.



Mocht je nog meer suggesties hebben dan zijn die van harte welkom.



Met vriendelijke groet,

Comedy Central Team

We’ve Got Comedy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Taw0n BerichtGeplaatst: 21 Aug 2008 10:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Mei 2008
Berichten: 2250

Ik kijk zelf soms CC. Niet vaak, meestal alleen voor SouthPark en Malcolm in the Middle. Maar het valt me soms wel op. Toen de reclame begon van SouthPark ging hij over naar Frasier
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 21 Aug 2008 10:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jul 2006
Berichten: 1203

Rene Groen schreef:
Citaat:
Hallo Rene,



Allereerst hartelijk dank voor je bericht! We stellen het erg op prijs dat je de moeite hebt genomen ons te laten weten wat je van Comedy Central vindt.



We waarderen je bijdrage en zijn ons van deze uitzendfouten bewust.

We zijn onlangs overgegaan op een andere uitzendtechniek.

Er wordt hard aan gewerkt om deze problemen op te lossen.

We hopen zo snel mogelijk weer op correcte wijze uit te kunnen zenden.



Excuses voor het ongemak.



Mocht je nog meer suggesties hebben dan zijn die van harte welkom.



Met vriendelijke groet,

Comedy Central Team

We’ve Got Comedy


Ze doen alsof het het eerste mailtje is die ze krijgen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 21 Aug 2008 12:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

Same here met Two Pints. Echt irritant, je word afgeleid door stilstaande subs bijvoorbeeld. Doe dan geen ondertiteling, dan volg je het beter.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CengizMan BerichtGeplaatst: 21 Aug 2008 13:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 10 Aug 2007
Berichten: 534

Ik heb het ook heel vaak gehad, gisteren volgens mij nog. Fijn om te zien dat ze er wat aan doen, al geloof ik er niet veel van. Maar ja, CC is nog vrij jong, van mij mogen ze nog van hun fouten leren...zolang ze het snel oplossen!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joris BerichtGeplaatst: 21 Aug 2008 13:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jul 2006
Berichten: 3094

Gelukkig deed the Office US het gisteren gewoon en het was weer een geweldige aflevering
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CengizMan BerichtGeplaatst: 21 Aug 2008 14:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 10 Aug 2007
Berichten: 534

Ik snap de humor uit The Office niet echt, ik vind het maar saai.
Ik snap niet hoe ik het moet bekijken en de humor kan begrijpen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 21 Aug 2008 14:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 2741

Vind The Office US zeker een van de betere series, zeker voor Amerikaanse begrippen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 21 Aug 2008 16:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Office US is geweldig Trouwens ik had er soms last van met namen de ondertiteling. Met of zonder is geen probleem voormij maar als de ondertiteling van een andere serie is het iritant natuurlijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Master Bates BerichtGeplaatst: 21 Aug 2008 19:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Feb 2008
Berichten: 136

onder titeling is voor watjes !

lekker old school cartoon network is hoe ik engels heb geleerd, geen onder titeling en geen nederlands

en zeker bij comedy central komen niet alle grappe goed over in het nederlands. dus kindertjes spijker je engels bij !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
nightwarrior BerichtGeplaatst: 21 Aug 2008 19:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 10 Mei 2008
Berichten: 101

Ik heb hier ook last van, het is best iritant. Maar dit heb ik ook wel eens op Discovery Channel. Maar met CC is het veel erger. Was een keer Two Pints aan het kijken en loopt de ondertiteling inderdaad niet gelijk.. Dan kan ik het niet meer volgen. Zonder ondertiteling kan ik het goed volgen alleen als er weer eens met accent gesproken word snap ik het soms niet. Maar met ongelijklopende ondertiteling of de verkeerde word je wel afgelijd door de ondertiteling. Gelukig was het wel goed met Malcolm in the middle en southpark :p BTW wat is er met Family Guy gebeurt........
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 21 Aug 2008 20:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

Master Bates schreef:
onder titeling is voor watjes !

lekker old school cartoon network is hoe ik engels heb geleerd, geen onder titeling en geen nederlands

en zeker bij comedy central komen niet alle grappe goed over in het nederlands. dus kindertjes spijker je engels bij !


Zo heb ik dus ook engels geleerd maar ik kan 2 Pints of Lager nou niet echt goed volgen met die Britse accenten en woorden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CengizMan BerichtGeplaatst: 21 Aug 2008 20:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 10 Aug 2007
Berichten: 534

MarcianoNL schreef:
Master Bates schreef:
onder titeling is voor watjes !

lekker old school cartoon network is hoe ik engels heb geleerd, geen onder titeling en geen nederlands

en zeker bij comedy central komen niet alle grappe goed over in het nederlands. dus kindertjes spijker je engels bij !


Zo heb ik dus ook engels geleerd maar ik kan 2 Pints of Lager nou niet echt goed volgen met die Britse accenten en woorden


Is bij mij ook zo. Ik kan er wel wat uit halen, maar het is gewoon zo... BRITS :p

Maar ik heb Engels geleerd van Fox Kids (toen zonden ze met NL ondertiteling), video spellen en Pokémon kaarten! Ja, Pokemon kaarten!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Master Bates BerichtGeplaatst: 21 Aug 2008 20:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Feb 2008
Berichten: 136

cow and chicken en dexter and dee-dee all the way !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 22 Aug 2008 13:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 2741

Master Bates schreef:
onder titeling is voor watjes !


Of voor mensen die niet opgegroeid zijn met de TV.

Tevens maakt het nogal een verschil of er geen ondertiteling is of dat er verkeerde subtitles meelopen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dark lars BerichtGeplaatst: 22 Aug 2008 15:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 912

Master Bates schreef:
cow and chicken en dexter and dee-dee all the way !


ja precies zo heb ik mijn engels ook geleerd
in de goede oude cartoon network tijd

CARTOON CARTOONS

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 22 Aug 2008 16:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jul 2006
Berichten: 1203

dark lars schreef:
Master Bates schreef:
cow and chicken en dexter and dee-dee all the way !


ja precies zo heb ik mijn engels ook geleerd
in de goede oude cartoon network tijd

CARTOON CARTOONS



Ik heb zo niet mijn engels geleerd, maar ik heb er wel veel naar gekeken . totdat je er voor moest betalen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nash BerichtGeplaatst: 22 Aug 2008 17:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2006
Berichten: 761

Sinds ik ben verhuisd (mei) kijk ik geen tv meer, heb nog geen tv-aansluiting in m'n kamer dus kan hier niet mee over discussieren. Wat ik wel kwijt wilde is dat toen ik nog CC keek, het me de laatste tijd toch erg begon te irriteren qua reclame etc. Is dat nog steeds het geval?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group