Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende  
Kingsora BerichtGeplaatst: 04 Jul 2008 12:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Dissidia is al meer dan 2 jaar in ontwikkeling,
Dissidia krijgt een verhaal dat twee keer zo lang is als CC. Zei je daar iets over te weinig singleplayer?
als je de graphics voor een PSP game niet prachtig vind dan heb je een bril nodig,
KH die lage scores kreeg? Ik heb duidelijk iets gemist dan...
Met Brawl gaan vergelijken is belachelijk... Het word een action RPG geen fighter
de levels hebben een uniek design geen lelijk
Nomura en de zijne hebben al meer dan genoeg ervaring om deze game top te maken.

En ik kan nog wel even verder doen hoor
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 04 Jul 2008 13:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Vergelijking met Super Smash Brawl..................

Lachwekkend snap niet hoe je erbij komt.
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 04 Jul 2008 18:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Sinds wanneer is FFX slecht?? Het is één v/d beste PS2 games...

En ja je hebt gelijk personages zoals
Kuja
Sephiroth
Tidus
Zidane
Jecht
Kefka
Ultimecia
The Light Warrior
...

Allemaal heel saaie personages...

Btw de makers zeggen dat het een action RPG is, maar goed jij weet het blijkbaar beter als hen. Een verhaal van een game gaan beoordelen v/e game die je nog niet hebt gespeeld slaagt op niks.
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 05 Jul 2008 01:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Ventus weet de ene vergelijking na de andere te trekken, met de meest uiteenlopende games, maar ik snap er kaas van.....
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 06 Jul 2008 15:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Drie postings achter elkaar is nergens voor nodig, daarnaast moet je echt wat meer tijd aan je berichten gaan besteden, negen van de tien keer is er geen touw aan vast te knopen of is je opmaak zwaar irritant om te lezen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 08 Jul 2008 20:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Final Fantasy X de slechtste... -.-' Is er hier eentje niet zo goed in z'n hoofd...

Ventus, ben je wel een echte FF-fan? Dan zou je zeker weten XII het slechtste vinden. (XI niet meegeteld) FFX was in ieder geval nog trouw gebleven aan een goed verhaal, leuke stijl en de gameplay waardoor ik Final Fantasy altijd zo stoer vond. FFX mag dan wel een redelijk simpel verhaal hebben. Sin veroorzaakt chaos --> vernietig Sin, maar de kleine plotwendingen maken het spel FF-waardiger dan XII als je het mij vraagt.

Het blijft natuurlijk altijd een kwestie van smaak, maar een echte Final Fantasy liefhebber zal FFX zeker NIET de slechtste uit de serie noemen. Kwa verhaal vind ik het zelfs de beste, misschien zelfs wel in het algemeen.
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 09 Jul 2008 16:33    Onderwerp: Reageren met citaat

In mijn ogen is FFX nog steeds een van de betere Final Fantasy games en ik weet zeker dat meerdere het met mij eens zijn. Over FFXII gesproken, ik heb niet gezegd dat FFXII de slechtste is door character relaties of het einde (heb hem nog niet uitgespeeld, weet ook niet of ik dat ga doen). Ik snap dan ook niet waar je die argumenten vandaan haalt.

De mensen die vonden dat de gameplay er op vooruit ging waren in ieder geval niet de fans van de serie. Tenminste dat is mijn ervaring in mijn omgeving. Het waren vooral mensen die de modernere RPG gewend zijn, die het een verbetering vonden. De echte FF-fans waren alleen maar teleurgesteld dat ze helemaal van het turnbased afgestapt waren. Zelf vind ik dat FFXII qua camerapunten graphics geen goede sfeer schept. Je hebt het gevoel een MMORPG te spelen, niet een epic adventure. Je wod er veel minder ingezogen hierdoor. Maar ook de minder interessante characters en storyline helpen hieraan mee.

Ik blijf mijn standpunt houden dat de meeste FF-fans het grotendeels met mij eens zijn. Ik zou ook graag wat reacties willen zien van meer leden.

PS. Ik ben het wel met je eens over het feit dat Dirge of Cerberus de serie niet echt waardig is, maar spin-offs moet je eigenlijk zoiezo niet rekenen tot de officiële serie. En ik vraag me af waarom we deze discussie houden in een FF: Dissidia topic. -.-'
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 09 Jul 2008 17:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
PS. Ik ben het wel met je eens over het feit dat Dirge of Cerberus de serie niet echt waardig is, maar spin-offs moet je eigenlijk zoiezo niet rekenen tot de officiële serie. En ik vraag me af waarom we deze discussie houden in een FF: Dissidia topic. -.-'

Volgens mij vind hij DoC juist een uber vette game.
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 09 Jul 2008 18:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Ventus schreef:
Kingsora schreef:
Dissidia is al meer dan 2 jaar in ontwikkeling,
Dissidia krijgt een verhaal dat twee keer zo lang is als CC. Zei je daar iets over te weinig singleplayer?
als je de graphics voor een PSP game niet prachtig vind dan heb je een bril nodig,
KH die lage scores kreeg? Ik heb duidelijk iets gemist dan...
Met Brawl gaan vergelijken is belachelijk... Het word een action RPG geen fighter
de levels hebben een uniek design geen lelijk
Nomura en de zijne hebben al meer dan genoeg ervaring om deze game top te maken.

En ik kan nog wel even verder doen hoor

Nomaru deed toch ook mee aan ff10 en Dirge of Cerberus. ZIjn dat niet allebei de slechtste uit de serie??

Juist niet...
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 10 Jul 2008 15:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Ventus schreef:
Als je ff 10 gaat lopen prijzen om zijn story, kan je beter ook DoC spelen(Meer diepgang in Vincent dan in Tidus(ff10)). En als je geen vooruitgang in FF wilt kun je beter ook maar geen FF 13 en de vervolgen spelen.
Gelukkig komen/zijn er nog heel wat remakes en ports van die oude delen.

En FF 12 story scoort ook op elke (Professionele)site/blad boven de 9.
In Dissidia is het nogsteeds niet duidelijk of Vaan en Gabranth er wel inzitten.
En Vaan is gewoon tof alleen heeft hij gaykleding aan. Een nieuwe outfit in Dissidia met een SHotgun erbij en we hebben een toffe skypirate.
Dissidia mist nog teveel: Zack, Genesis, Gilgamesh, Gabrant, Noa, Balthier en Auron.
FF12 is op vele punten geupgraded. Alleen omdat volgens een paar de characters geen diepgang kennen, betekent het nog niet dat ff 12 een slechte story heeft.

Weer een vrij nutteloze opmerking, want ik vind FFVII niet zo boeiend. ik heb DoC wel gespeeld trouwens, maar zoals ik eerder al zei. Het gaat mij vooral om de hoofdserie, niet de spin-offs. En in mijn ogen is FFX nog steeds een van de betere. Maar ik denk dat het maar 's tijd word dat we deze discussie afsluiten, want we komen toch geen moer verder. Full stop.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 10 Jul 2008 19:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Stammetje91 schreef:
Ventus schreef:
Als je ff 10 gaat lopen prijzen om zijn story, kan je beter ook DoC spelen(Meer diepgang in Vincent dan in Tidus(ff10)). En als je geen vooruitgang in FF wilt kun je beter ook maar geen FF 13 en de vervolgen spelen.
Gelukkig komen/zijn er nog heel wat remakes en ports van die oude delen.

En FF 12 story scoort ook op elke (Professionele)site/blad boven de 9.
In Dissidia is het nogsteeds niet duidelijk of Vaan en Gabranth er wel inzitten.
En Vaan is gewoon tof alleen heeft hij gaykleding aan. Een nieuwe outfit in Dissidia met een SHotgun erbij en we hebben een toffe skypirate.
Dissidia mist nog teveel: Zack, Genesis, Gilgamesh, Gabrant, Noa, Balthier en Auron.
FF12 is op vele punten geupgraded. Alleen omdat volgens een paar de characters geen diepgang kennen, betekent het nog niet dat ff 12 een slechte story heeft.

Weer een vrij nutteloze opmerking, want ik vind FFVII niet zo boeiend. ik heb DoC wel gespeeld trouwens, maar zoals ik eerder al zei. Het gaat mij vooral om de hoofdserie, niet de spin-offs. En in mijn ogen is FFX nog steeds een van de betere. Maar ik denk dat het maar 's tijd word dat we deze discussie afsluiten, want we komen toch geen moer verder. Full stop.

Voor mij is Final Fantasy X de beste Final Fantasy-game ooit. Waarom? Omdat dit de eerste game is waarbij ik een gevoel kreeg wat ik nog nooit met een game heb gehad. Hoe moeilijk het ook was, hoe lastig een eindbaas ook kon zijn, ik bleef spelen.

Toen ik eindelijk de credits zag rollen, was ik teleurgesteld. Waarom? Omdat de game tot een einde was gekomen. Het verhaal was af... ik was klaar.

En toen kwam opeens Final Fantasy X-2. Ik heb deze nu nog steeds, maar ik heb het spel helaas nog niet uitgespeeld. Ik kan maar niet wennen aan die Dresspheres. Geen idee hoe ze werken... en toch zit ik al in Chapter 5...

Ach ja... ik speel het spel nog weleens uit... ik wil namelijk (NIET SPOILEN) het perfecte einde halen...

Kurosaki, wat is trouwens je favoriete Aeon (geweldige naam voor die beesten... Aeons) uit Final Fantasy X?
Terug naar boven
AlieNiZeD BerichtGeplaatst: 12 Jul 2008 17:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb FFX en FFX-2, en ik heb nooit FFX-2 willen uitspelen want het is te boring..

Dissidia ziet er vet uit, en er heeft nog nooit iemand gezegd dat 8 een score is die niet te goed is..

btw, op ign krijgt kingdom hearts toch wel een 9, of misschien heb je nog niet leren tellen
http://ps2.ign.com/articles/371/371125p1.html

Zelfs de opmerkingen over elke FF die je zei Ventus, trekken op niet veel. Speel de game eens met je ogen open en ontdek hun waarden. FFIX om zijn sfeer, laat me niet lachen
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 12 Jul 2008 18:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik denk dat Dissidia trouwens erg vet gaat worden. Heeft zeer mooie graphics en het vechten geeft een lekkere Kingdom Hearts gevoel. En alle bad en good guys zitten er natuurlijk in Maar ik denk alleen dat je met de good guys kan spelen.
Hoop dat Sora en de personages van FF XIII inzitten. Het verhaal lijkt me trouwens ook erg gaaf. Ik kan niet wachten om dit te spelen Dit spel is een natte droom voor elke FF fan

Hellaas nog geen enkele beelden van Cloud, save the best for last?
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 12 Jul 2008 18:25    Onderwerp: Reageren met citaat

FFX is erg vet. Ben nu al zon 4 tot 5 uur bezig.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 12 Jul 2008 21:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Kurosaki01 schreef:
Mooi zo. Lekker blijven doorgamen!
Terug naar boven
Goof BerichtGeplaatst: 13 Jul 2008 00:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
Ik denk dat Dissidia trouwens erg vet gaat worden. Heeft zeer mooie graphics en het vechten geeft een lekkere Kingdom Hearts gevoel. En alle bad en good guys zitten er natuurlijk in Maar ik denk alleen dat je met de good guys kan spelen.
Hoop dat Sora en de personages van FF XIII inzitten. Het verhaal lijkt me trouwens ook erg gaaf. Ik kan niet wachten om dit te spelen Dit spel is een natte droom voor elke FF fan

Hellaas nog geen enkele beelden van Cloud, save the best for last?

Sora? Hoe kan Sora er nou in zitten? Hij is niet eens van final fantasy.
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 13 Jul 2008 01:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Lilyman schreef:
Kurosaki01 schreef:
Mooi zo. Lekker blijven doorgamen!

Yup
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 13 Jul 2008 01:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik hoop gewoon stiekem dat hij er inkomt maar heeft Disney dan alle rechten op Sora? Ik dacht dat Tetsuya Nomura/Suare-Enix daar de rechten op had.

Tetsuya Nomura werkt aan Dissidia dus ik denk dat er een kleine uitzondering kan zijn dat Sora heel meschien mee mag doen.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 13 Jul 2008 13:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat spel is alweer 10 jaar oud zowel graphics en gameplay en die mensen werken niet eens mee aan Dissidia. En dit is niet een fighting game zeiden de makers het is een action game.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 13 Jul 2008 13:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik denk idd dat als je gaat vechten dat je switch naar een arena maar dat was niet echt duidelijk in de trailer. Ik vetrouw Square-Enix eigenlijk blindelings en heb alle vetrouwen dat dit een topper word

Laatst aangepast door Lawliet op 13 Jul 2008 13:37; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Goof BerichtGeplaatst: 13 Jul 2008 13:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Ventus, niet te hard van stapel lopen. En Sora als secret character zou wel vet zijn, maar het lijkt me toch sterk dat hij voorkomt in Dissidia.
Ook ik heb wel vertrouwen dat deze game een topper wordt. Het kh team werkte eraan? De graphics zien er dan ook heel goed uit . Maar het psp spel met de beste graphics wordt denk ik toch KH:bbs.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 13 Jul 2008 13:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Ze geven eigenlijk bijna nooit vrij welke team aan wat werkt. Het KH team werkt al aan FF versus XIII, KH DS, PSP en de mobiel denk ik. Denk trouwens ook dat het KH team hier aan werkt Toch aardig veel games waar ze dan aan werken
Terug naar boven
Goof BerichtGeplaatst: 13 Jul 2008 13:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Ventus schreef:
MAAR Crisis CORE blijft de beste HANDHELD GAME OOIIIT GEMAAKT. En als je dat niet vind moet je het maar spelen of engels gaan leren.

Nee, ik had het over je stukje over die genesis game en niet over het stukje van crisis core.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Jul 2008 13:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Persoonlijk is Tetris de beste handheldgame ooit.
Terug naar boven
AlieNiZeD BerichtGeplaatst: 13 Jul 2008 14:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Ventus schreef:
MAAR Crisis CORE blijft de beste HANDHELD GAME OOIIIT GEMAAKT. En als je dat niet vind moet je het maar spelen of engels gaan leren.

Wat zever jij nu? Ga zelf engels gaan leren, want je opmerkingen over de vorige FF games, amai.. :p

't is een topic over Dissidia en het is een hele andere richting van FF games op de psp, dus stop nu eens met dat spel te vergelijken met andere games? Als je er zo al over praat, moet je zelf geen topic er over openen.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 3

Ga naar: