Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende  
Devilly BerichtGeplaatst: 04 Apr 2008 12:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2484

Kurosaki01 schreef:
Citaat:
En laatst zag ik op het nieuws dat Japan bezig is met het maken van robots waar je seks mee kunt krijgen.


Lol had ik ook gezien op Reportage toch? Tja je moet er maar van houden.


Als 't al zo moet, dan kies ik toch voor de opblaaspop
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 04 Apr 2008 12:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Alleen in Japan? Dit is niet Japan dat weird en ziekelijk is, dit is een wereldevolutie op technologisch gebied, een gebied waarin zij marktleider zijn. Natuurlijk is Japan ziekelijk, het racisme is schandalig bijvoorbeeld, maar niet om deze redenen.

Fok schreef:
Seks met een robot is over enkele jaren de normaalste zaak van de wereld. Dat blijkt uit een onderzoek van de Britse wetenschapper David Levy. Hij stelt dat dit een logisch gevolg is van de individualisering en het controlegedrag van de moderne mens.


Fok schreef:
"Mensen betalen al lang duizenden dollars voor primitieve soorten seksrobots. Vooral in Japan, Zuid-Korea en de Verenigde Staten neemt de populariteit toe. In Duitsland is een pop te koop die net zo warm is als het menselijk lichaam. Met koude voeten, net als een echte vrouw", aldus Levy.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/82291
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Devilly BerichtGeplaatst: 04 Apr 2008 12:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2484

Leuke toekomst...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 04 Apr 2008 12:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Domo arigatou misses robotto =p.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 04 Apr 2008 13:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

konnichiwa schreef:
Domo arigatou misses robotto =p.


Waar komt dit van? (als het al ergens van komt )

Het klinkt zoooo bekend maar ik kan er mijn vinger niet opleggen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 04 Apr 2008 13:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Sasuke schreef:
konnichiwa schreef:
Domo arigatou misses robotto =p.


Waar komt dit van? (als het al ergens van komt )

Het klinkt zoooo bekend maar ik kan er mijn vinger niet opleggen...


Van de song Domo arigatou mr robotto.

Maakte er hier nauurlijk misses van om bij het onderwerp te blijven .

Mss ken je het van GTA spel ofzo...Ik weet dat het ook ergens in een game vorkwam :s. Of gewoon van de radio..

http://nl.youtube.com/watch?v=vOp-rkN3mJ0&feature=related
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Zokun90 BerichtGeplaatst: 04 Apr 2008 14:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jan 2008
Berichten: 393

Kurosaki01 schreef:
Citaat:
En laatst zag ik op het nieuws dat Japan bezig is met het maken van robots waar je seks mee kunt krijgen.


Lol had ik ook gezien op Reportage toch? Tja je moet er maar van houden.

Op het RTL nieuws
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 04 Apr 2008 15:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Citaat:
Natuurlijk is Japan ziekelijk, het racisme is schandalig bijvoorbeeld


Hoe bedoel je lijkt me niet dat Japanners racistisch zijn?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 04 Apr 2008 15:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Kurosaki01 schreef:
Hoe bedoel je lijkt me niet dat Japanners racistisch zijn?

Bron
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
marino BerichtGeplaatst: 04 Apr 2008 16:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Okt 2006
Berichten: 16777215

ja, als je daar in een taxi stapt kan je er meteen weer uit heb ik gehoord
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Zokun90 BerichtGeplaatst: 04 Apr 2008 18:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jan 2008
Berichten: 393

Joni Philips schreef:
Kurosaki01 schreef:
Hoe bedoel je lijkt me niet dat Japanners racistisch zijn?

Bron

.... Wat valt er nog meer negatiefs over Japan te vermelden?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 04 Apr 2008 18:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Ik vind het maar gek want ik ken mensen die in Japan op vakantie zijn geweest en die zeggen dat ze nog nooit zo'n vriendelijke mensen hebben gezien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 04 Apr 2008 19:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Kurosaki01 schreef:
Ik vind het maar gek want ik ken mensen die in Japan op vakantie zijn geweest en die zeggen dat ze nog nooit zo'n vriendelijke mensen hebben gezien.


Ik vind dat mensen dat vaak zeggen over een plaats waar ze zijn geweest .

Maar dat mensen vriendelijk zijn in je gezicht maakt ze natuurlijk niet racist/niet racist.

Het zijn verschillende andere punten dat het land heel extreem maakt.

Als je er woon/werkt zul je dat pas merken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 04 Apr 2008 19:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

konnichiwa schreef:
Als je er woon/werkt zul je dat pas merken.
Idd, de kans is bijvoorbeeld klein dat die vakantiegangers Japans sproken en dat is iets wat ze daar bijvoorbeeld totaal niet kunnen uitstaan in de werkomgeving.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
skink79 BerichtGeplaatst: 06 Apr 2008 18:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Aug 2006
Berichten: 73

ben zelf 3 jaar naar tokyo geweest en vind dat de mensen daar echt heel sociaal en vriendelijk zijn...

de meesten kunnen geen woord engels uitspreken, maar probeer je echt te helpen:
zo was er een keer dat ik met een vriend aan een japans paar met (mijn gebrekkig japans) vroeg waar de postkantoor was. ze wisten het zelf ook niet, dus wij bedankten ze toch voor de moeite en liepen weer verder...
ongeveer 5 minuten later kwam de man (rennend!) ons weer opzoeken, omdat ze aan een politieagent de weg hadden gevraagd en bracht ons persoonlijk daarheen

verhalen over racisme heb ik ook vaak gehoord, op de podcast van kojima productions vertelde ryan payton (de assistent producer) ook dat hij wekelijks in roppongi word gecontroleerd (omdat hij een 'gaijin' is).

en het schijnt ook dat alle buitenlanders (hoelang je daar ook woont, of hoeveelste generatie je ook bent) altijd een 'alien registration card' bij je moet hebben.

http://kotaku.com/gaming/night-note/but-im-not-japanese-329062.php



maar ja, naar mijn ervaring als toerist is het in ieder geval top om in japan te zijn
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 06 Apr 2008 20:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

en het schijnt ook dat alle buitenlanders (hoelang je daar ook woont, of hoeveelste generatie je ook bent) altijd een 'alien registration card' bij je moet hebben.

yups.

Ik dacht dat vanaf derde generatie je als japanner word bezien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
skink79 BerichtGeplaatst: 07 Apr 2008 00:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Aug 2006
Berichten: 73

"Ik dacht dat vanaf derde generatie je als japanner word bezien."

heb juist gelezen dat je (bijna) nooit word gezien als jappanner, de enige buitenlander die echt word gezien als japanner is die hawaiiaanse sumo worstelaar.(ben zijn naam vergeten)

had t in een boek gelezen voor mijn scriptie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 07 Apr 2008 00:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Sorry bedoelde eigenlijk officieel.

Als je met een Japanse trouwt zal je kind nooit als een Japans kind worden bezien door de staat maar als buitenlander...Jouw kleinkind zal ook zo worden bezien;...Jouw kleinkind kind zou dan wel officieel Japanner worden.


Maar ik denk wel dat je het beter weet, het is iets dat ik ooit heb gelezen maar niet met zekerheid meer kan zeggen =p.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
skink79 BerichtGeplaatst: 07 Apr 2008 01:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Aug 2006
Berichten: 73

aha, dat bedoel je dus


trouwens heb toch wel een nare ervaring meegemaakt in tokyo, weet niet of het racisme te maken heeft:
in een arcadehal in roppongi zaten er ongeveer 2x4 rijen virtuafighter 4 kasten. allen onbezet, dus ik zat daar als enige te spelen. plotseling werd ik uitgedaagd door een speler, (spelers kan je bijna niet zien, omdat ze aan de overkant van je spelen) hij woopte mijn ass met akira binnen no-time, maar het lompe ervan is dat hij daarna door mag spelen, maar het niet doet tegen de computer sprong hij 3x ringout zodat het game over is...

dus ik dacht van die gast heeft haast ofzo om weg te gaan, en ging de kast daarnaast spelen. dezelfde gast daagde mij weer uit, versloeg me binnen no -time en ging daarna weer de ring afspringen!

dus ik ging aan de andere kant kijken wie het was, bleek een of andere gast met een 'Gackt/Cloud' kapsel te zijn met geel haar. hij keek me niet aan en had hem voor de rest ook niet aangesproken ofzo...

ik ging daarna weer verder spelen, werd gelukkig niet meer uitgedaagd, maar die vriend van mij ging het ook spelen (hij heeft nog nooit VF gespeeld) en plotseling werd hij ook uitgedaagd en afgemaakt


ik weet dus niet of dit met racisme te maken zal hebben...dat hij ons weg wilt hebben uit de arcade of dat hij wilt laten zien hoe goed hij wel/niet was of die gast wilt items/punten verzamelen voor zijn akira personage (japanse arcade hallen speel je met zo een kaart, waar je je gegevens kunt bewaren) die je alleen kunt verzamelen tegen andere spelers.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 07 Apr 2008 12:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

=p Lijkt me gewoon een geval van...'Ik ben de beste en dat zal ik bewijzen'.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
skink79 BerichtGeplaatst: 07 Apr 2008 21:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Aug 2006
Berichten: 73

hehe..nou hij had er 300 yen ervoor betaald, zonder dat er een publiek aanwezig was, hoop dat ie het waard vond
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
L!nk BerichtGeplaatst: 09 Okt 2008 09:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 1609

sorry, ben al een tijd niet op het forum geweest.

konnichiwa schreef:


@Link hoe was China en waar ben je geweest?


china is cool, maar niet te vergelijken met japan. ben er nu 2x geweest, ben in shanghai, beijing, xi'an, nanjing en hang'zhou geweest. het is allebei de keren heel erg bevallen en shanghai is een van de tofste steden waar ik geweest ben. chinezen vind ik alleen niet zo super cool, maar dat komt misschien ook omdat ik de taal niet spreek.

P-Bwoy schreef:
Ik zit nu in Japan(Hirakata, tussen Osaka en Kyoto) en leer ook Japans.


volgens mij ken ik jou

marino schreef:
ja, als je daar in een taxi stapt kan je er meteen weer uit heb ik gehoord


bullshit. ergste wat ik heb meegemaakt was mn onderbuurman die 2x de politie heeft gebeld over geluidsoverlast van mij (eerste keer was ik niet thuis, tweede keer lag ik te slapen...). ik ben in mn tijd hier 1x lastiggevallen door een japanner, hij was een japanse vriendin voor gaijin hoer aan het uitmaken. maar ja, die kerel was ook niet helemaal 100 ;P
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mano89 BerichtGeplaatst: 15 Okt 2008 09:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Okt 2008
Berichten: 8

Ik studeer ook TMA alleen dan de nederlands talige versie in Rotterdam, echt dope maar ook al studeer je met zow opleiding af.. werk vinden in Japan is nog steeds zeer laag aangezien je toch buitenlander bent.. misschien als je goede connecties maakt tijdens je stage

Voor de 4e jaars of afgestudeerden ik zou graag willen horen of jullie nog mogelijkheden hebben om te werken in japan! ..of doorleren, een master volgen daar lijkt me ook vet
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
L!nk BerichtGeplaatst: 15 Okt 2008 10:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 1609

Ik doe zelf ook TMA in R'dam. Ben je eerstejaars? Het is iig goed te zien dat je je realiseert dat het lastig wordt om een baan te vinden in Japan, je Japans is nml echt niet zo goed als je van TMA afkomt. Zijn wel wat alumni die in Japan werken, dus het is wel een mogelijkheid. Zelf wil ik hier waarschijnlijk ook voor een langere periode blijven, dus ben alle mogelijkheden aan het uitzoeken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mano89 BerichtGeplaatst: 15 Okt 2008 11:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Okt 2008
Berichten: 8

Yup ben eerstejaars. ben jij 3e of 4e jaars? Wordt inderdaad moelijk om er te werken maar misschien ontwikkel je wat uit je stage in het 4e jaar. Ik zou het graag willen horen als je wat geregelt heb. Mvr inoue zei ook al dat een baan vinden moeilijk is vooral op een jonge leeftijd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 4 van 6

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group