Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 31 Jul 2008 23:01    Onderwerp: Xbox 360 probleem Reageren met citaat

Ik heb sinds 1.5 week een probleem met me Xbox 360 eerst dacht ik dat het wel over ging maar nu ik het nog heb maak ik er efe een Topic over zodat misschien iemand me kan helpen

Waar ik last van heb is Happeringen/Framedrops in games, en (heeeel)soms kan me Xbox 360 de DVD niet lezen waardoor ik hem moet uit-aan doen en dan wel het spel kan spelen.
Wat mijn gedachte hier over is is dat de Xbox 360 onder stof zit of dat de Lezer kapot is, en me 3e gedachte is een 2e RROD.

Heeft iemand een idee of heeft dit eerder gedaan geef me alsjeblieft antwoord want nu kan ik aleen maar hopen op een RROD zodat ik weet wat het probleem was. (BTW me Xbox 360 wordt freaking heet soms maar ik denk dat dat logisch is als je op zolder slaapt en af en toe gamed met deze hitte)

Alvast bedankt en trouwens nog 1 vraag: Hoe haal ik de bovenkant van me Xbox 360 eraf de voorkant lukt makkelijk maar de bovenkant niet en ik wil ook niet als een debiel er aan gaan trekken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
FloriX BerichtGeplaatst: 31 Jul 2008 23:24    Onderwerp: Reageren met citaat

1. Maak je 360 nooit open, dan kan je dag dag tegen je garantie zeggen.
2. Probeer eerst eens je Cache te legen.
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 31 Jul 2008 23:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja wou ik vanmiddag proberen maar weet je misschien de code die was ik toen vergeten .
Als ik eerlijk ben denk ik niet dat dat een verschil gaat maken maar je weet maar nooit(heb er trouwens geen last van bij bijvoorbeeld DBZ Burst Limit, heb er meestal last van bij FPS games zoals Bad Company)
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 01 Aug 2008 08:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

In principe mag je alleen cache legen als de Microsoft support dat zegt, even bellen zou ik zeggen
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 01 Aug 2008 10:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Joni Philips schreef:
In principe mag je alleen cache legen als de Microsoft support dat zegt, even bellen zou ik zeggen

Oops O.O

Had het frequent gedaan bij Oblivion (niet dat het een moer scheelde...)

In ieder geval zou ik best eens bellen met xbox support, misschien dat ze zeggen dat je hem moet opsturen om wat onderdelen te vervangen.

Ik heb alleen last van haperingen bij Ninja Gaiden 2 en dat ligt aan de game want op de 1ste 2 moeilijkheidsgraden heb ik er zelden last van.
Terug naar boven
Zokun90 BerichtGeplaatst: 01 Aug 2008 11:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Tja, had je maar een PS3 moeten kopen hè
Spoiler: Just kidding!
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 01 Aug 2008 14:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Als het maar bij enkele games is ligt het niet bij de hardware volgens mij.
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 01 Aug 2008 14:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zeg, leeg je cache, daar doe je 100% zeker geen schade mee hoor.
Terug naar boven
Master Killer BerichtGeplaatst: 01 Aug 2008 14:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zou 0800 023 3895 bellen en dan ruilen tegen een nieuwe 360. Je houdt dan gewoon je hardeschijf en je stuurd dan je oude kale 360 op zonder kabels of spellen in de dvd lade. Dan krijg je een nieuwe binnen 7 dagen en dan zal die wel lekker normaal doen.
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 01 Aug 2008 14:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Go to the system blade and then memory. Press Y on either the HDD or a MU and then press X, X, Left Bumper, Right Bumper, X, X. Once you do this a blade will pop up saying: This will perform maintenance on your Xbox 360 storage devices. Do you want to continue? Select yes or no
Terug naar boven
Magnum Delta BerichtGeplaatst: 09 Aug 2008 09:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Zit je op Xbox Live als je speelt?
En zo ook, ben je aangemeld op Messenger?
Ik heb de mijne terug gekregen na een RROD en hij loopt vast als ik ingelogd ben op msn.
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 09 Aug 2008 12:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Sorry voor de late reactie maar het probleem schijnt verholpen te zijn dit kan liggen aan:
Cashe legen
Update Xbox 360
Update Battlefield Bad Company
Geluidoptie verandert naar Stereo

Het is ook weg bij Rainbow Six Vegas 2 behalve als ik iets van 4 granaten gooi en ze allemaal wel raak gaan achter elkaar.
Bedankt voor de MSN tip weet ik dat ik die er zoizo ook vanaf ga gooien.
Thanks iedereen
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: