Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Opvolger Wii
2009
13%
 13%  [ 4 ]
2010 en later
86%
 86%  [ 26 ]
Totaal aantal stemmen : 30

Auteur Bericht   
Rene Groen BerichtGeplaatst: 19 Jul 2008 13:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Voorlopig nog lang niet. De Wii verkoopt nog altijd als een trein, er komt nog een nieuwe Zelda game op en families worden wild van een Wii, Nintendo heeft dus geen enkele reden om al aan een opvolger te denken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 19 Jul 2008 20:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Nog lang niet, de Wii verkoopt goed, de oude mensen blijven fit, iedereen aan het gamen, Nintendo producten verkopen goed, waarom iets nieuws uitbrengen als het oude nog niet aan vervanging toe is? Ik gok rond de release van de nieuwe PlayStation, dus richting 2012.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Shijiru BerichtGeplaatst: 20 Jul 2008 09:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Het is veel te vroeg om überhaupt al een opvolger te bedenken voor de Wii. De Wii is nog jong. Er zijn nog veel dingen die ermee gedaan kunnen worden. Dus voorlopig zitten we nog met de Wii.
Terug naar boven
Exodore BerichtGeplaatst: 02 Aug 2008 14:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Er moet gewoon een HDD bij komen ofzo, of een sterkere versie maar geen nieuwe, zou ik zeggen.
Terug naar boven
Niels BerichtGeplaatst: 02 Aug 2008 15:01    Onderwerp: Reageren met citaat

ja, een Wii Plus (met extra hard disk en andere gadgets) kan, maar de Wii2komt er nog lang niet.
Terug naar boven
Exodore BerichtGeplaatst: 02 Aug 2008 15:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Waarom zouden ze eigenlijk een opvolger maken als de échte topgames op één hand te tellen zijn...
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 02 Aug 2008 15:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Exodore schreef:
Waarom zouden ze eigenlijk een opvolger maken als de échte topgames op één hand te tellen zijn...

Dat geld voor de PS3 ook hoor. Bij de 360 heb je er wel twee nodig.
Terug naar boven
Exodore BerichtGeplaatst: 02 Aug 2008 22:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja das waar.
Het enige verschil is dat ik bij PS3 een écht next-gen gevoel heb, hetgeen bij Wii ontbreekt vind ik...
Terug naar boven
N-Sortin BerichtGeplaatst: 26 Aug 2008 20:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Wii wil see
Terug naar boven
vinnie13 BerichtGeplaatst: 29 Aug 2008 20:55    Onderwerp: Reageren met citaat

PS3 heeft Lair, Heavenly Swords, UNCHARTED, RC Future, RC BOoty, Tekken DARK RESSURECTION, Motorstorm, Resistence, NG SIGMA.

WII heeft Opoona, WII SPORTS, No More Heroes, FF CC MY life as as a KING, MARIOkart, SUPER MARIO GALAXY, SC LEGENDS

360: FF ripoff, DQ ripoff, Killzone ripoff, GTA ripoff, GT ripoff.
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 29 Aug 2008 21:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Sorry hoor Vinnie13 maar de Xbox 360 bied veel meer dan dat, zo noem jij een Killzone ripoff maar er zijn zoveel shooters hoe zou je dan een fps een ripoff kunnen noemen.

Ik denk dat de opvolger van de Wii een jaartje of 2 later uitkomt dan de opvolger voor de PS3 en Xbox360 als je kijkt wat dingen ze nog kunnen doen met de Wii Balance Board en de Wii motion plus.
Terug naar boven
JasperCLA BerichtGeplaatst: 29 Aug 2008 21:56    Onderwerp: Reageren met citaat

vinnie13 schreef:
PS3 heeft Lair, Heavenly Swords, UNCHARTED, RC Future, RC BOoty, Tekken DARK RESSURECTION, Motorstorm, Resistence, NG SIGMA.

WII heeft Opoona, WII SPORTS, No More Heroes, FF CC MY life as as a KING, MARIOkart, SUPER MARIO GALAXY, SC LEGENDS

360: FF ripoff, DQ ripoff, Killzone ripoff, GTA ripoff, GT ripoff.

Wat lul je? GTA ripoff, Saints Row is GVDME betr dan GTA San andreas!!!
en deeltje 2 gaat ook beter zijn als GTA IV...

De 360 is een geweldige console dat kan je niet ontkennen
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 29 Aug 2008 22:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Hou er rekening mee, Vinnie13 = Ventus. Ventus = lastig!
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 29 Aug 2008 22:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Wie is dan die andere Ventus, of heeft meneer meerdere acounts?
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 29 Aug 2008 22:03    Onderwerp: Reageren met citaat

MarcianoNL schreef:
Wie is dan die andere Ventus, of heeft meneer meerdere acounts?

Het meest logische is dat Ventus een nieuw account heeft aangemaakt (Vinnie13) om weer te kunnen zeiken onder een andere naam.
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 30 Aug 2008 02:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Exodore schreef:
Ja das waar.
Het enige verschil is dat ik bij PS3 een écht next-gen gevoel heb, hetgeen bij Wii ontbreekt vind ik...
Sja hangt af wat voor jou next gen is. Voor sommige zijn betere graphics next gen anderen gameplay.

Ik hoorde vroeger bij graphics maar deze generatie boeit me dat toch allemaal niet zo meer. Alhoewel GeoW, Assasin's Creed, GTA IV en Uncharted zo mooi zijn ik bleef toch met een leeg gevoel achter. Ik snap waarom mensen die leuk vinden maar ik vond er allemaal niet zoveel aan.

Nee geef mij nu maar gameplay zoals SMG en Metroid dankzij de wii remote controls geeft toch een ervaring op die ik niet heb mogen missen en ik ben als laatste verrast door Castle Crashers een game die wrs mogelijk was op PS One geeft me zoveel plezier dat ik zo'n projecten alleen maar hoop meer te zien.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: