| Zijn fighting games nog in of al uit? |
| In |
|
66% |
[ 18 ] |
| Uit |
|
33% |
[ 9 ] |
|
| Totaal aantal stemmen : 27 |
|
| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2, 3 Volgende
|
| MarcianoNL |
Geplaatst: 19 Jul 2008 19:19 Onderwerp: Fighting Games
| |

|
Omdat Soul Calibur IV bijna uitkomt zou ik wel willen weten of veel mensen dit nog gaan kopen. Veel mensen vinden dat de Fight games uit zijn en meer veranderingen met zich mee moeten brengen. Ik ben iemand die erg geniet van een leuke fight game met een paar vrienden erbij. Dit jaar hebben we zover ik weet niet echt veel fighting games voor de 360,Wii en PS3 in 2008 (de games die ik weet zijn DC vs MK, DBZ BL, SC 4, SC, SSBB(?) Dus is dit voor mij de fighting game van het jaar.
Laatst aangepast door MarcianoNL op 05 Aug 2008 13:16; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Exodore |
Geplaatst: 22 Jul 2008 18:27 Onderwerp:
| |

|
Soul Calibur IV lijkt inderdaad wel machtig,
maar ik denk dat ik die 60-70 euro aan iets anders ga spenderen... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Niels |
Geplaatst: 22 Jul 2008 19:09 Onderwerp:
| |

|
| Het leuke aan soulCalibur is dat je het unieke van ieder personage voelt. Als je met een personage niet getraind bent kan je er ook niet mee overweg ongeacht hoe vaak je met andere personages speelde. Ik ga het zeker kopen denk ik. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 22 Jul 2008 21:24 Onderwerp:
| |

|
| Vechtgames blijven altijd in! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 22 Jul 2008 21:56 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Ik kan een vechtgame op zijn tijd wel waarderen, echter is dat voor af en toe een potje en daarvoor vind ik het de aanschaf niet waard. Vast een leuke game, vast goed uitgewerkt en vast erg tof in elkaar gezet, maar het geeft mij simpelweg te weinig speelwaarde om het al bij de lancering te kopen, daarvoor heb ik ook nog genoeg games in mijn backlog die de voorkeur genieten. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Primitive |
Geplaatst: 22 Jul 2008 23:33 Onderwerp:
| |

|
Ik ga em zeer zeker halen. Ken veel mensen die graag Soul Calibur spelen en hopelijk is de online mode goed, zodat er redelijk wat avondjes geknokt kan worden. Hoop dat Talim terug wat opgewaardeerd is ten opzichte van SC3, Kilik zal waarschijnlijk wel in grote lijnen hetzelfde gebleven zijn en Ivy is en blijft zalig wanneer je haar gemasterd hebt. Waarschijnlijk nog eens zien hoe Hilde uitvalt is naar het schijnt ook meer een personage voor meer getrainde spelers, maar kijk er al naar uit.
Maar inderdaad waarschijnlijk ook de beste fighting game van het jaar, BlazBlue zal hoogst waarschijnlijk pas voor volgend jaar zijn dus wat mij betreft is dan al onmiddellijk de grootste concurent weg gevallen, hoewel ze natuurlijk in een andere categorie vallen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nash |
Geplaatst: 29 Jul 2008 12:30 Onderwerp:
| |

|
Fighting games zijn altijd in. Vooral met Street Fighter IV en HD Remix dit jaar waarvan de eerste imho de beste van het jaar is.
Since Battle Arena Toshindan, Bloody Roar en daarna de SF EX series speel ik geen 3d vechtspellen meer. Tekken, SC, MK heb ik even gedaan maar niet langer dan 10 minuten.
Beste vechtspellen imho tot nu toe zijn voor mij SF Zero, SF EX 2, CapcomVSSnk 2 en SF 3rd strike. (Hint: allemaal SF games ) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| banned_glenn |
Geplaatst: 29 Jul 2008 14:39 Onderwerp:
| |

|
kan er iemand me vertellen uitgebreid die create mode is om zelf characters te maken?
is het bv mogelijk om een kratos of snake te maken via die mode?
Btw SC heeft goed cijfer gekregen van IGN nl 8.7/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 29 Jul 2008 19:34 Onderwerp:
| |

|
SoulCalibur IV is een erg goed spel. Yoda is niet echt mijn personage, trouwens. Hij is klein, lastig te besturen en ik vond dat-ie geen goede moves heeft. Darth Vader daarentegen is wel erg vet. Hij heeft een aantal Force Powers die erg goed van pas kunnen komen tijdens een gevecht...
De PS3-versie heeft, mochten jullie het niet weten, net als sommige andere games een optionele installatie. Het is dus niet verplicht het spel te installeren (ik zou aanraden het niet te doen, aangezien de laadtijden kort genoeg zijn).
The Apprentice heeft, naar wat ik gezien heb (ik heb nog niet met hem gespeeld, nadat ik het spel kocht heb ik vandaag maar eventjes de mogelijkheid gehad het te spelen), erg goede (en acrobatische) moves.
Er zijn een aantal vechters (waaroner Lizardman) die je moet kopen in "Character Creation". Deze spelers kosten 4000 Gold per stuk en het zijn er, als ik het me goed herinner, een stuk of 11...
Het online-gedeelte van het spel zit erg goed in elkaar. Ik heb geen last gehad van lags (dat was bij Dragon Ball Z: Bust Limit wel anders) en dat is enkel een dik pluspunt. Verwacht dus niet dat je geen match kunt vinden
Verder kan ik jullie vertellen, en dat zullen jullie ookal weten, dat het spel er erg goed uitziet. Als Tekken 6 nog een tandje hoger zit kan ik het alleen maar tof vinden...
Op dit moment schiet me niets anders tebinnen. Een echte aanrader is het overigens wel! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MarcianoNL |
Geplaatst: 29 Jul 2008 21:56 Onderwerp:
| |

|
Thanks voor de info Lilyman ik koop hem waarschijnlijk overmorgen kijk er al erg naar uit. Heb net 4 review's gezien op youtube waar ze aardig enthosiast waren behalve over Yoda hij schijnt te cheap zijn en oneerlijk.
Er zitten dacht ik 33 personage's in de game dus in het begin heb je er 22 en de andere 11 moet je unlocken of zit het anders?
Ben blij dat er geen lagg is Dead Or Alive 4 en Burst Limit hadden daar best last van Virtual Fighter 5 echter niet aleen vond ik die niet heel erg boeiend.
En heb je nou de PS3 en Xbox 360 versie gekocht?
En Nash ik heb gehoord dat Street Fighter IV begin 2009 uitkomt en niet dit jaar meer Street Fighter II HD Turbo komt dacht ik wel dit jaar nog uit
De Vampire mod voor Max Payne 2 is trouwens erg wreed kan je met zwaarden vechten enzo er is ook een Street Fighter mod die ik nu aan ut downloaden ben, ben benieuwd |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 29 Jul 2008 22:08 Onderwerp:
| |

|
| MarcianoNL schreef: | Thanks voor de info Lilyman ik koop hem waarschijnlijk overmorgen kijk er al erg naar uit. Heb net 4 review's gezien op youtube waar ze aardig enthosiast waren behalve over Yoda hij schijnt te cheap zijn en oneerlijk.
Er zitten dacht ik 33 personage's in de game dus in het begin heb je er 22 en de andere 11 moet je unlocken of zit het anders?
Ben blij dat er geen lagg is Dead Or Alive 4 en Burst Limit hadden daar best last van Virtual Fighter 5 echter niet aleen vond ik die niet heel erg boeiend.
En heb je nou de PS3 en Xbox 360 versie gekocht?
En Nash ik heb gehoord dat Street Fighter IV begin 2009 uitkomt en niet dit jaar meer Street Fighter II HD Turbo komt dacht ik wel dit jaar nog uit
De Vampire mod voor Max Payne 2 is trouwens erg wreed kan je met zwaarden vechten enzo er is ook een Street Fighter mod die ik nu aan ut downloaden ben, ben benieuwd |
Als je het over mij hebt kan ik je vertellen dat ik de PS3-versie heb gekocht. De XBOX 360-versie heeft Yoda, en die wilde ik niet
En ten tweede vind ik de PS3-controller voor vechtgames VEEL fijner dan die van de XBOX 360 (slecht D-pad, naar mijn mening). En ja... met het D-pad speel je doorgaans vechtgames, niet? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MarcianoNL |
Geplaatst: 29 Jul 2008 22:12 Onderwerp:
| |

|
| Toen je zei dat Yoda slecht bestuurde en slechte aanvallen had dacht ik efe dat je beiden had gekocht. Ach gelukkig komt er een DLC voor Darth Vader voor de 360, nu maar hopen dat het gratis is |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 29 Jul 2008 22:13 Onderwerp:
| |

|
| MarcianoNL schreef: | | Toen je zei dat Yoda slecht bestuurde en slechte aanvallen had dacht ik efe dat je beiden had gekocht. Ach gelukkig komt er een DLC voor Darth Vader voor de 360, nu maar hopen dat het gratis is |
Dat lijkt me niet... ik hoop eerlijk gezegd dat die download er niet komt. Een beetje exclusiviteit moet er zijn, toch?  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MarcianoNL |
Geplaatst: 29 Jul 2008 22:14 Onderwerp:
| |

|
| Lilyman schreef: | | MarcianoNL schreef: | | Toen je zei dat Yoda slecht bestuurde en slechte aanvallen had dacht ik efe dat je beiden had gekocht. Ach gelukkig komt er een DLC voor Darth Vader voor de 360, nu maar hopen dat het gratis is |
Dat lijkt me niet... ik hoop eerlijk gezegd dat die download er niet komt. Een beetje exclusiviteit moet er zijn, toch?  |
Er moet toch een reden zijn waarom er een gameplayfilmpje was met Yoda vs Darth Vader  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 29 Jul 2008 22:22 Onderwerp:
| |

|
| MarcianoNL schreef: | | Lilyman schreef: | | MarcianoNL schreef: | | Toen je zei dat Yoda slecht bestuurde en slechte aanvallen had dacht ik efe dat je beiden had gekocht. Ach gelukkig komt er een DLC voor Darth Vader voor de 360, nu maar hopen dat het gratis is |
Er moet toch een reden zijn waarom er een gameplayfilmpje was met Yoda vs Darth Vader  |
Filmpje? Is zo te editen
Misschien was een in-house actie van Namco-Bandai  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MarcianoNL |
Geplaatst: 29 Jul 2008 22:27 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| Primitive |
Geplaatst: 02 Aug 2008 16:44 Onderwerp:
| |

|
Just love it.
Vandaag wat online zitten spelen en Jezus het is echt weer de XBOX Live community op zijn best. Vier berichten aangekregen met "you suck", "l2p", "fuck you button masher" en "just luck noob",...
Dan zitten ze niks anders te doen dan Yoda te nemen, ok heel simpel oplossing voor, Mitsurugi en 5B spammen, gemakkelijk om em iedere keer uit de lucht te plukken. Dan nog een andere die met Raphael, gewoon rond probeerde te lopen en langs achter te grappelen, ok dat lukt één keer, maar als je dan niks anders probeert is het mijn probleem niet dat ze niet kunnen winnen. Voor het overig ja, als ik merk dat ze niet low kunnen blocken, maak ik daar veel misbruik van met low pokes en ander low moves. En ja er zijn veel mensen die online met Kilik spelen, maar ik weet verdomd goed wat ik er mee doe.
Gelukkig zijn er nog ander mensen en een redelijke sympathieke Zweed, met een vrij goede Cassie leren kennen. Zeker leuk online, maar zoals gewoonlijk loopt het weer bol van de slechte verliezers... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 02 Aug 2008 17:19 Onderwerp:
| |

|
| Primitive schreef: | Just love it.
Vandaag wat online zitten spelen en Jezus het is echt weer de XBOX Live community op zijn best. Vier berichten aangekregen met "you suck", "l2p", "fuck you button masher" en "just luck noob",...
Dan zitten ze niks anders te doen dan Yoda te nemen, ok heel simpel oplossing voor, Mitsurugi en 5B spammen, gemakkelijk om em iedere keer uit de lucht te plukken. Dan nog een andere die met Raphael, gewoon rond probeerde te lopen en langs achter te grappelen, ok dat lukt één keer, maar als je dan niks anders probeert is het mijn probleem niet dat ze niet kunnen winnen. Voor het overig ja, als ik merk dat ze niet low kunnen blocken, maak ik daar veel misbruik van met low pokes en ander low moves. En ja er zijn veel mensen die online met Kilik spelen, maar ik weet verdomd goed wat ik er mee doe.
Gelukkig zijn er nog ander mensen en een redelijke sympathieke Zweed, met een vrij goede Cassie leren kennen. Zeker leuk online, maar zoals gewoonlijk loopt het weer bol van de slechte verliezers... |
Die dikgedrukte zin snap ik even niet... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 02 Aug 2008 17:21 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Hij heeft een Zweed leren kennen die goed met Cassandra kon spelen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 02 Aug 2008 17:24 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | Hij heeft een Zweed leren kennen die goed met Cassandra kon spelen. |
Oh.... dat snap ik wel! "Cassie"... ik wist niet dat zij een nickname heeft gekregen  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Exodore |
Geplaatst: 02 Aug 2008 23:37 Onderwerp:
| |

|
| Jah tuurlijk! Verder speelt hij ook graag met Yodie, en als hij op de PS3 bij z'n maat speelt, natuurlijk met Darth Vadie! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 03 Aug 2008 00:58 Onderwerp:
| |

|
Ik heb "The Apprentice" inmiddels. En die vrouwelijke kloon van Cervantes waarvan ik de naam kwijt ben...
Ook heb ik ff met Cassandra gespeeld. En ik heb haar ook gecustomized. Ik moet eerlijk zeggen dat ze best lekker speelt! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MarcianoNL |
Geplaatst: 05 Aug 2008 13:16 Onderwerp:
| |

|
The Apprentice lijkt me zo lekker spelen, elke keer als ik aan Soul Calibur IV denk wil ik een keer met hem spelen.
Trouwens:
| MarcianoNL schreef: | Slaapt iederen nou al weer?
Ik ben nogal verslaafd aan me M.U.G.E.N dus was wakker geleven misschien leuk voor de mensen die er geinterseerd in zijn:
Dit is wat ik vanavond heb gedaan de heletijd, ik moest voor me nieuwe screenpack alle poppetjes er weer in gooien (nog niet klaar dit zijn aleen me DBZ poppetjes) en ik moest inplaats van avatars spirits gebruiken zodat die mooi in het gras staan (zoals de gohan op het plaatje)
Mochten er mensen geintreseerd zijn in het al 6 jaar oude vechtengine programma waar nog steeds dagelijkt poppetje en levels voor uitgebracht
worden moeten het maar zeggen dan kan ik altijd een Topic aanmaken en wat korte tutorials schrijven |
Mocht er dus iemand geintreseerd zijn in een 2D (High-res of Low-res) fighting game op zijn laptop of pc kan het melden en ik post hier wat links en info.
Heb de naam van het Topic verandert in Fighting Games omdat Soul Calibur IV al enige tijd uit is  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| deathtanz matisk |
Geplaatst: 05 Aug 2008 17:06 Onderwerp:
| |

|
| MarcianoNL schreef: | Slaapt iederen nou al weer?
Ik ben nogal verslaafd aan me M.U.G.E.N dus was wakker geleven misschien leuk voor de mensen die er geinterseerd in zijn:
Dit is wat ik vanavond heb gedaan de heletijd, ik moest voor me nieuwe screenpack alle poppetjes er weer in gooien (nog niet klaar dit zijn aleen me DBZ poppetjes) en ik moest inplaats van avatars spirits gebruiken zodat die mooi in het gras staan (zoals de gohan op het plaatje)
Mochten er mensen geintreseerd zijn in het al 6 jaar oude vechtengine programma waar nog steeds dagelijkt poppetje en levels voor uitgebracht
worden moeten het maar zeggen dan kan ik altijd een Topic aanmaken en wat korte tutorials schrijven |
Mocht er dus iemand geintreseerd zijn in een 2D (High-res of Low-res) fighting game op zijn laptop of pc kan het melden en ik post hier wat links en info.
quote]
mijn kleinste character roster.
tja, het 2D fighting genre is een van mijn favorieten.
maar tegenwoordig komen er niet zoveel goede 2D fighting games meer uit, dus doe ik maar mugen als ik zoiets wil gaan spelen.
(*wacht tot street fighter 4 *) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MarcianoNL |
Geplaatst: 05 Aug 2008 17:15 Onderwerp:
| |

|
Mooi om te zien dat er toch nog andere zijn die it spelen ondanks dat de meeste site's dood gaan. Ik had eerst ook zo'n pack met 1000 poppetjes maar heb besloten het meer op me eigen manier te doen en meer de goede poppetjes uit te kiezen er zijn echt heel veel poppetjes met 100kb ofzo alle poppetjes van mij zijn zoizo boven de 2.5mb. Ben nu klaar met alle Marvel/DC en Streetfighter poppetjes. Nu heb ik echter geen idee meer wat ik er verder in kan doen behalve wat SNK poppetjes
EDIT: Ik zie trouwens aardig wat lege plekken bij jou, waarom fix je dat niet met wat DBZ poppetjes van Choijin of Stig87 (maak ze wel iets kleiner zodat ze bij de andere DBZ poppetjes passen, maak die dan weer iets groter)
En ik bedoel trouwens niet al die vraagtekens maar tussne de poppetjes in |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina 1, 2, 3 Volgende |