Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 07 Jul 2008 11:54    Onderwerp: hele belangrijke onderwerp voor mij Reageren met citaat

hee iedereen ik heb een ps3 en ik mag van mij pa niet veel spellen kopen want hij vind ze te duur.
maar nu mag ik eindelijk weer een nieuw spel kopen
maar de probleem is:welk spel?!

ik heb nu assassin's creed maar dat is gewoon DE flop van 2007 en gta 4 (muahw..... gaat wel) zoals julie zien allebei free roaming spellen dus ik wil geen free roaming spel!

wat ik wel leuk vind is:
aktie.
avontuur.
fps een beetje.
geen race en voetbal spellen!!!
geen free roaming spellen!!!!!!

en wat ook best wel belangrijk is is dat er een online mode in moet zitten en dat de singleplayer lang duurt en niet binnen 10 uurtjes is uitgespeeld

en op de ps3 he niet vergeten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Devilly BerichtGeplaatst: 07 Jul 2008 12:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zou je Resistance: Fall of Man aanraden, maar vele anderen zullen zeggen dat die game tegenvalt. Het is een FPS, de singleplayer is in je eentje een beetje saai (ik heb hem niet uitgespeeld), maar in coöp erg leuk. Online heb ik ook niets te klagen.
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 07 Jul 2008 12:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Uncharted lijkt me zelf heel vet, als ik een PS3 zou hebben zou ik die halen, al is de speelduur is volgens mij niet heel lang.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 07 Jul 2008 12:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Joris schreef:
Uncharted lijkt me zelf heel vet, als ik een PS3 zou hebben zou ik die halen, al is de speelduur is volgens mij niet heel lang.
True, en natuurlijk ook geen multiplayer. In dat opzicht is het even korte Call of Duty 4 beter.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 07 Jul 2008 12:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Call of Duty 4 is idd de grootste aanrader. Briljante game in singleplayer en nog briljanter in multiplayer. Ben je gegarandeerd lang zoet mee.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Matesers BerichtGeplaatst: 07 Jul 2008 15:06    Onderwerp: Reageren met citaat

aktie, avontuur en shooter = uncharted.
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 07 Jul 2008 15:31    Onderwerp: Reageren met citaat

aktie,avontuur,FPS view= Metal Gear Solid 4
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 07 Jul 2008 18:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Dit spel heeft een korte single-player, maar online vinden veel mensen het eindeloos leuk:
Call of Duty 4: Modern Warfare

Deze spellen zijn wat langer dan de games in de volgende categorie. Deze games hebben geen online-modus, maar de single-player is zo goed, dat je die niet nodig hebt:
Uncharted: Drake's Fortune
The Elder Scrolls IV: Oblivion (ruim 200 uur)
Ninja Gaiden Sigma
Ratchet & Clank: Tools of Destruction

Deze spellen zijn erg goed, maar zijn in een uurtje of 7 uit te spelen. Ook is er geen online-modus aanwezig.
Heavenly Sword
Conan
Devil May Cry 4

Deze games hebben zowel een redelijk lange single-player modus, als een stevige online-modus:
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
The Orange Box (veel mensen vinden Portal het einde)
Terug naar boven
Niels BerichtGeplaatst: 07 Jul 2008 18:58    Onderwerp: Re: hele belangrijke onderwerp voor mij Reageren met citaat

no-ps3-no-living schreef:
hee iedereen ik heb een ps3 en ik mag van mij pa niet veel spellen kopen want hij vind ze te duur.

Ok, maar als je sinds AC maar 2 spellen hebt zit je wel aan een heel laag gemiddelde. *

Persoonlijk zou ik ook CoD 4 aanraden.

* waarom is er geen "pech voor jou" smiley? een lachend gezichtje is niet echt toepasselijk vond ik.
Terug naar boven
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 07 Jul 2008 20:11    Onderwerp: Re: hele belangrijke onderwerp voor mij Reageren met citaat

Niels schreef:

Ok, maar als je sinds AC maar 2 spellen hebt zit je wel aan een heel laag gemiddelde. *

* waarom is er geen "pech voor jou" smiley? een lachend gezichtje is niet echt toepasselijk vond ik.

die kon ook.
Terug naar boven
Matesers BerichtGeplaatst: 07 Jul 2008 23:12    Onderwerp: Reageren met citaat

MarcianoNL schreef:
aktie,avontuur,FPS view= Metal Gear Solid 4

Ja dat klopt:P. Maar van die franchise moet je houden. Uncharted is veel toegankelijker. Het is ook de eerste game in de Uncharted franchise. En in Uncharted zitten niet van die japanse humor en typische trekjes van de regiseur. Maar als je eerdere MGS spellen tof vond, dan is MGS 4 miss wel een aanrader.

En trouwens, als je op internet kijkt voor 2e hands games, kun je miss wel 2 games vinden voor de prijs van 1 nieuwe. Wel voorzichtig zijn met grote bedragen;).
Terug naar boven
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 07 Jul 2008 23:24    Onderwerp: Reageren met citaat

voor mij zijn Metal Gear Solid 4 en Uncharted de grootste aanraders, tevens omdat hij zegt "fps beetje".
Terug naar boven
Djierod BerichtGeplaatst: 08 Jul 2008 11:42    Onderwerp: Reageren met citaat

de single player van MGS4 is lang genoeg, zo kun je best binnen 60 uur het spel uitspelen.

Laatst aangepast door Djierod op 11 Jul 2008 17:50; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
consolegamert BerichtGeplaatst: 08 Jul 2008 13:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zou voor Oblivion gaan. Niet erg toegankelijk en alleen offline, maar het duurt echt eindeloos. Koop de Game of the Year edition, dan heb je er nog een uitbreiding bij, alles samen 40 euro.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 08 Jul 2008 18:49    Onderwerp: Reageren met citaat

consolegamert schreef:
Ik zou voor Oblivion gaan. Niet erg toegankelijk en alleen offline, maar het duurt echt eindeloos. Koop de Game of the Year edition, dan heb je er nog een uitbreiding bij, alles samen 40 euro.

Ik weet niet waar jij je spellen koopt, maar de "The Elder Scrolls IV: Oblivion - Game of the Year Edition" kost nog steeds €59,99.

De 'normale' "The Elder Scrolls IV: Oblivion" kost echter wel €39,99.
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 08 Jul 2008 20:38    Onderwerp: Reageren met citaat

So what, Oblivion is de 60 euro zeker waard! =D Heb op de PC (Xfire) zo'n 120 uur op de teller staan en ben er nu wel zo'n beetje op uit gekeken, maar die 50 euro voor 120 uur is toch lekker terugverdient.
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 08 Jul 2008 20:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb het gister efe nog gedaan en het is bijna niks meer aan waneer je alle questen hebt gedaan + alle downloadable content hebt gedaan maar het waren wel 150(? weet niet precies maar zoizo 150+) toffe gameuren. Echt een aanrader heb jammergenoeg nooit alle achievements kunnen halen mis er 1tje door een enorme fout in het spel (de achievment voor het hoogste rank in de thief's quild) maar je kan ook altijd nog Tomb Raider Legends halen voor een kleine 20 euro(?)

BTW: http://www.budgetgaming.nl/game-profile/elder+scrolls+4:+oblivion+game+of+the+year+edition_PS3.html
laagste prijs: €40.00
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 10 Jul 2008 21:56    Onderwerp: Re: hele belangrijke onderwerp voor mij Reageren met citaat

Niels schreef:

ten 1e bedankt voor je reactie ten 2e ik weet dat 2 spellen weing zijn maar ik kocht assassin's creed begin januari en toen vond ik geen 1 spel interessant en w8te ik op gta 4 en ik wou net een nieuw spel kopen en toen was me ps3 kapot dat duurde 2 maanden ik krijg hem volgendde week terug

ten 3:
ik heb gekozen voor cod4 kan iemand me een uitgebreide samenvatting geven (ik heb de review op gamed al gelezen)
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 18 Jul 2008 11:56    Onderwerp: Re: hele belangrijke onderwerp voor mij Reageren met citaat

ik mag van mij pa niet veel spellen kopen want hij vind ze te duur.

Als dat de enige reden is, waarom dan geen budget-games kopen. 2,3 of 4 voor de prijs van 1.

Voor hoeveel heb je Call of Duty 4 trouwens gekocht?
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 18 Jul 2008 12:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik koop lekker veel op marktplaats. Nieuwste games voor 30 euries.... (lost odyssey)
Terug naar boven
Master Killer BerichtGeplaatst: 19 Jul 2008 10:45    Onderwerp: Reageren met citaat

Kijk even op www.budgetgaming.nl dan kun je precies zien waar je online je games het goedkoopste kunt kopen.

Elder Scrolls 4: Oblivion Game Of The Year edition. 41,90 bij digitala

Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots 49,99 bij dimensionplus.nl
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: