Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Asianator BerichtGeplaatst: 27 Jul 2008 22:28    Onderwerp: Max Payne (gamereeks) Reageren met citaat

Ik ga geen heel verhaal typen over de 2 games, en ook niet over de film. In plaats daarvan, zal ik de Wikipedia-links geven:

Max Payne:
http://en.wikipedia.org/wiki/Max_Payne

Max Payne 2: The Fall of Max Payne:
http://en.wikipedia.org/wiki/Max_Payne_2:_The_Fall_of_Max_Payne

Max Payne (aankomende film):
http://www.maxpaynethemovie.com/
http://en.wikipedia.org/wiki/Max_Payne_%28film%29
http://www.imdb.com/title/tt0467197/
-------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb de twee games een aantal dagen geleden gekocht en ik moet zeggen dat de reeks me erg aanspreekt. Deel 1 (waar ik nu mee bezig ben) is, ookal is het een wat ouder spel, toch nog een heel goed spel. Wat ik vooral tof vind is de stijl van het vertellen van het verhaal (stripformaat) en het feit dat je de eerste keer dat je het spel speelt, ook maar een enkele moeilijkheidsgraag tot je beschikking hebt. Door deze te voltooien, speel je de volgende moeilijkheidsgraad vrij, daarna de andere en dan de laatste. Een erg tof systeem...

Hopelijk speel ik deeltje 1 snel uit, zodat ik aan deel 2 kan beginnen. Hopelijk is die net zo goed

En ja, ook ik (sinds kort dus wel) zou een deel 3 wel zien zitten... Max Payne 3 klinkt namelijk niet slecht.

En de film, na de trailer gezien te hebben kan ik alleen maar zeggen: Laat maar komen!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
wackyprofessor BerichtGeplaatst: 28 Jul 2008 00:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Max Payne 2!

Deel 1 was oké enzo, maar deel 2 was écht geweldig. Vandaar dat ik nog hopeloos op een aankondiging wacht op deel 3.. maarja eerst Alan Wake nog dan maar.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 17 Aug 2008 19:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb vandaag weer even gespeeld (deel 1) en ik zit nu in Chapter 5 van Part I. Echt een vet spel, ookal is-ie verouderd. De sfeer ook is geweldig!

Weet iemand wanneer de Max Payne-film gaat draaien?
Terug naar boven
vinnie13 BerichtGeplaatst: 17 Aug 2008 19:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb liever een nieuwe GTA in een nieuwe Stad met een hele coole Character zoals Claude.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 17 Aug 2008 19:51    Onderwerp: Reageren met citaat

vinnie13 schreef:
Ik heb liever een nieuwe GTA in een nieuwe Stad met een hele coole Character zoals Claude.

Die mening hoort niet in het topic over de "Max Payne"-games thuis.
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 18 Aug 2008 20:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb pas nog Max Payne 2 uitgespeeld wat echt een enorm wreede titel blijft vooral het stukje dat je voor het eerst Mona bent en je Max uit een gebouw zie springen wat je in het vorige level zelf deed

Ik ga waarschijnlijk Max Payne 1 kopen voor de PS2 omdat ik niet zeker weet of die ook lekker gaat lopen op Vista
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 18 Aug 2008 20:27    Onderwerp: Reageren met citaat

MarcianoNL schreef:
Ik heb pas nog Max Payne 2 uitgespeeld wat echt een enorm wreede titel blijft vooral het stukje dat je voor het eerst Mona bent en je Max uit een gebouw zie springen wat je in het vorige level zelf deed

Ik ga waarschijnlijk Max Payne 1 kopen voor de PS2 omdat ik niet zeker weet of die ook lekker gaat lopen op Vista

Op de PS2 loopt-ie in elk geval goed. Zelfs als het op een PS3 wordt gespeeld

Ik ben echt blij dat ik de serie heb ontdekt
Deel 3...!!!
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 18 Aug 2008 22:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Lilyman schreef:
MarcianoNL schreef:

Op de PS2 loopt-ie in elk geval goed. Zelfs als het op een PS3 wordt gespeeld

Ik ben echt blij dat ik de serie heb ontdekt
Deel 3...!!!

Wist je niet dat ze toen uitkwamen? Schaam je
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: