Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 15 Jul 2008 22:48    Onderwerp: batllefield bad company demo Reageren met citaat

hee iedereen als ik bbc demo wil spelen stat er dat ik een ea online accaunt moet maken ofzo hoe doe ik dit?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 15 Jul 2008 22:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik had geen account hoeven maken hoor maar ik denk dat je efe naar EA.com moet gaan om efe te registreren en dan inloggen bij de demo en je kan spelen
Terug naar boven
Matesers BerichtGeplaatst: 16 Jul 2008 00:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Gaan we het niet hebben over de inhoud van de demo?
Dan begin ik wel(A): De humor was prima vond ik, de gameplay was niet prima maar goed.
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 16 Jul 2008 00:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Nee je vroeg wat dus denk ga er niet verder op in.
Maar ik heb de demo zelf ook gespeeld moet zeggen dat ik de singleplayer missie vetter vond dan de multiplayer omdat die toen best laggde en vol glithes zat. De graphics leken me heel erg goed toen de game werd aangekondigd maar zoals in de review van gamed als staat er zit een hele rare laag omheen. Het vernietigen van gebouwen is leuk maar niet echt heel vernieuwed als je vergelijken met Red Faction 3.
Ik heb ervoor gekozen de game nog niet te gaan halen hij lijkt me leuk maar niet meer dan dat.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: