Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende  
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 16 Jun 2008 01:30    Onderwerp: 3 Redenen om een PS3 te halen Reageren met citaat

Ik twijfel al een aardig tijdje om zo'n glimmend beest in huis te halen en zeker nadat ik hem had gezien bij een 2ehandswinkel voor maar 300 euro (40 gb versie) maar wat zijn nou echt goede redens om een PS3 te halen?

mijn top 3 is:
1. Metal Gear Solid 4
2. Gratis online gamen (of dat goed werkt weet ik niet maar als het net zo goed is als op de 360 en PC vind ik het goed zat)
3. Ongelofelijke mooie games (MGS4,LBP,KZ2 etc.)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 16 Jun 2008 01:35    Onderwerp: Reageren met citaat

1 Games
2 Blu-ray
3 Technisch beter dan zijn concurrenten
Terug naar boven
onno BerichtGeplaatst: 16 Jun 2008 01:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Ga is een leven zoekn

mijn top 3
1.Gebruikers vriendelijk/interface mooi design en overzichtelijk.
2.Gratis online gamen
3.God weet wat de Ps3 allemaal in petto voor ons heeft.
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 16 Jun 2008 02:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zou niet weten waarom, ik zoek aleen maar meer redenen om een PS3 te halen omdat ik zelf niet alles precies er over weet, Blue Ray is toch aleen voor dvd's kijken ?
Terug naar boven
onno BerichtGeplaatst: 16 Jun 2008 02:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Nee zo bedoel ik het niet maar het is wel een belachelijk laad tijdstip

maar waarschijnlijk heb je ook vakantie net zoals ik.>
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 16 Jun 2008 08:09    Onderwerp: Reageren met citaat

MarcianoNL schreef:
Ik zou niet weten waarom, ik zoek aleen maar meer redenen om een PS3 te halen omdat ik zelf niet alles precies er over weet, Blue Ray is toch aleen voor dvd's kijken ?

Nee, alle games worden ook op Blu-ray discs geleverd.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 16 Jun 2008 09:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

1. FF vs. XIII
2. FF XIII
3. Misschien de nieuwe Jak & Daxter...

Dat is al een pak anders dan vroeger waar Lair en Heavenly Sword nog ertussen stonden. Verder hoef ik Uncharted ook niet meer echt, ik zal hem wel eens 2de hands uit de bak plukken ergens...

Warhawk zou voor mij nog eventueel nog een goede reden kunnen zijn.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 16 Jun 2008 09:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

1. Blu-Ray geeft veel mogelijkheden voor games en is daarnaast de nieuwe standaard voor HD films. Je moet hierbij niet alleen kijken naar het heden, maar zeker ook naar wat er komen gaat.
2. Gratis online gamen, daar kun je later ook services als Home bij optellen, voor zover je dit ligt natuurlijk.
3. Natuurlijk het belangrijkste voor een console: de games. Er zijn al wat topgames uit gekomen, maar hier komen er zeker nog aardig wat bij. Maak voor jezelf eens een lijstje PS3 games die je interessant vindt en kijk of deze games genoeg reden zijn om de console aan te schaffen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Djierod BerichtGeplaatst: 16 Jun 2008 10:10    Onderwerp: Reageren met citaat

1. De controller, nothing beats the sixaxis.
2. De games, mgs4 is gewoon een heerlijke game die dan niet op de 360 komt en daar koop je dan een ps3 voor en andere games. Kijk Exclusives lijstje op het forum.
3. De service van Sony, Console kapot? eventjes bellen en je hebt je console weer binnen een paar dagen. (wel blijven doorzeuren )
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 16 Jun 2008 10:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Djierod schreef:
2. De games, mgs4 is gewoon een heerlijke game die dan niet op de 360 komt en daar koop je dan een ps3 voor en andere games. Kijk Exclusives lijstje op het forum.
3. De service van Sony, Console kapot? eventjes bellen en je hebt je console weer binnen een paar dagen. (wel blijven doorzeuren )

Ben het niet zo eens met deze lijst, nummer 1 is bijvoorbeeld een persoonlijk ding (zelf vind ik de Xbox 360 controller lekkerder in de hand liggen) en nummer 3 is bij Microsoft precies hetzelfde.
Terug naar boven
Niels BerichtGeplaatst: 16 Jun 2008 10:52    Onderwerp: Reageren met citaat

1) blu-ray (niet alleen films maar ook veel games)

2) beste hardware (GEEN geluidshinder en veel stabieler + regelmatige updates)

3) persoonlijk dan: exclusives als FF, god of War, metal gear solid ...
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 16 Jun 2008 11:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Rene Groen schreef:
Djierod schreef:

Ben het niet zo eens met deze lijst, nummer 1 is bijvoorbeeld een persoonlijk ding (zelf vind ik de Xbox 360 controller lekkerder in de hand liggen) en nummer 3 is bij Microsoft precies hetzelfde.

En eigenlijk valt 2 dan ook weg gezien de 360 toch ook aardig wat goede exclusives al heeft en er nog een aardig deel komen

Wel leuk dat ze deze generatie er op gelet hebben dat als je 'slechts' 1 console hebt, je echt wel enorm veel mist aan de andere kant. Daarmee dat ik me haast verplicht voel een PS3 erbij te halen dat ik er geen mis
Terug naar boven
Divine Rage BerichtGeplaatst: 16 Jun 2008 12:02    Onderwerp: Reageren met citaat

1. De games, van LittleBigPlanet tot Metal Gear Solid 4 en Grand turismo. Kan het beter?
2. De hardware is betrouwbaar, krachtig, en zwart.
3. Gratis online gameplay enzo... Ja LIVE is beter onderhouden enzo, maargoed, het is gratis.
Terug naar boven
Kingsora BerichtGeplaatst: 16 Jun 2008 12:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Metal Gear Solid 4 dat is reden genoeg, die game is 300 euro wel waard
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 16 Jun 2008 13:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Jammer dat de PS3 met MGS4 nog 430 euro kost....

Persoonlijk waren mijn redenen als volgt:

1) Uncharted (echt een wonder dat niemand die game nog genoemd heeft hier)
2) FFXIII
3) Opwelling

Ben je niet 100% hyped door MGS4 dan zeg ik voorlopig: hou het geld in je zak en wacht tot dit najaar. Sony belooft altijd een boel en er komt maar 20% van waar. Gezien de huidige prijsstelling van 400 euro biedt de PS3 nog niet genoeg en al helemaal niet als je al een 360 in bezit hebt. Ben je echter 100% hyped door MGS4, dan vraag ik me af waarom je er nog geen hebt
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 16 Jun 2008 13:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Infamous is voorlopig nog eentje die als reden kan tellen

MGS4 even gespeeld in de winkel maar ik was niet echt onder indruk. Speelt wel lekker en is wel leuk maar om nu te zeggen dat het dé reden is voor een PS3? Nou niet voor mij, dan kies ik liever Warhawk of Uncharted, maar ik zou MGS4 wel zeker uiteindelijk in huis halen...

Viel me trouwens op: Ik herinner me niks, maar ook absoluut niets van het verhaal
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 16 Jun 2008 16:18    Onderwerp: Reageren met citaat

De service van Sony is een stuk slechter dan die van Microsoft.
Ik was mijn PSP 4 MAANDEN kwijt.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 16 Jun 2008 19:50    Onderwerp: Reageren met citaat

De reden dat ik een PlayStation 3 heb aangeschaft is als volgt:

Ik heb in mijn leven de PlayStation als mijn thuishonk gezien. Op de PlayStation zijn veel games uitgekomen die ik graag speelde. Ik noem titels als Tekken 3, Gran Turismo, Xena: Warrior Princess, Final Fantasy, Dragon Ball Z: Ultimate Battle 22, Spyro the Dragon, Crash Bandicoot, Tomb Raider en Mortal Kombat Trilogy.

De stap was logisch... ik kocht een PlayStation 2. Deze console bracht mij nog meer toppers zoals Jak and Daxter: The Precursor Legacy, Ratchet & Clank, Final Fantasy X, Final Fantasy X-2, Final Fantasy XII, Shadow of Memories, Gran Turismo 3, Sly Raccoon, Onimusha: Warlords, Devil May Cry, Atelier Iris, .Hack en Tekken 5.

Als je zo tevreden bent over een console, en er word een opvolger aangekondigd en in 2007 heb je de kans die opvolger te kopen en te gaan gebruiken met functies als:

- Gratis online gamen
- Blu-Ray Disc voor games met ongekende grootte
- Een controller die je gewend bent
- PlayStation Home
- Een 'slick' design voor je dure console
- Je favoriete game-helen in een nieuw avontuur in HD op je nieuwe console
- Nieuwe series als Uncharted: Drake's Fortune, Heavenly Sword, Resistance en MotorStorm
- Unieke games als Folklore en LAIR

Voor deze redenen MOET je wel gewoon een PlayStation 3 aanschaffen...
Ook op het gebied van toekomst staat de PS3 heel goed. Ik noem de volgende punten:

- Blu-Ray Disc capaciteit is al groot en kan alleen maar groeien dus van ruimtegebrek is voorlopig geen sprake.
- De Cell Processor moet zijn ware kracht nog laten zien dus verwacht niet dat de games zo zullen blijven...
- Online gamen is gratis en Sony heeft ons al beloofd dat dit zo zal blijven.
- Services als "Home", functies als een In-game XMB en het Trophy-systeem moeten nog gelanceerd worden, maar als dit allemaal gerealiseerd is, dan kun je wel stellen dat Microsoft met een nieuw systeem moet komen...
- De PlayStation 3 heeft een levensverwachting van een dikke 10 jaar (2016/2017)
-------------------------------------------------------------------------------------

Begrijp me niet verkeerd, de XBOX 360 is ook een hele goeie en sterke console. Er zijn veel topgames waaronder Mass Effect, Forza MotorSport 2, Blue Dragon, Bioshock, Halo 3, Kameo: Elements of Power, Call of Duty 2, Dead or Alive 4, Saints Row, Crackdown, Gears of War, Eternal Sonata, Perfect Dark Zero, BulletWitch, Project Gotham Racing 3, Project Gotham Racing 4, Lost Odyssey en Ninja Gaiden II te krijgen. De online-functies van de XBOX 360 zitten erg goed in elkaar. XBOX Live is een sterke service en dat zal het ook blijven. Ook komen er nog genoeg games (waaronder veel RPG's) uit. Maar de XBOX 360 zal toch echt weg zijn tegen 2016... dan zal er al sprake zijn van een XBOX 3...

We moeten afwachten en zien wat die console gaat doen...

Een XBOX 360 kopen (mocht je die nog niet hebben) is dan ook een erg goed idee. Het is, zoals ik al eerder zei, ook een erg sterke console.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 18 Jun 2008 19:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

tyger1 schreef:
1 was al dat gelul op 360 moe op arcade games twas meer een chatbox

Paar honderd Euro uitgeven of je geluid uitzetten / headset af doen, dat is idd dé reden om een PS3 te kopen.
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 18 Jun 2008 19:46    Onderwerp: Reageren met citaat

argh van tyger wordt je ook zo moe tegenwoordig. Die gast wordt eerst gebanned omdat ie n 360 fanboy is en nu issie meer een 360 hater
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 18 Jun 2008 21:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Maar de XBOX 360 zal toch echt weg zijn tegen 2016... dan zal er al sprake zijn van een XBOX 3...

Ook wel erg logisch, dan is ie al meer dan 10 jaar oud, en het zou me verbazen moest de PS4 na 2013 komen.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 18 Jun 2008 22:13    Onderwerp: Reageren met citaat

im2duvi schreef:
Citaat:
Maar de XBOX 360 zal toch echt weg zijn tegen 2016... dan zal er al sprake zijn van een XBOX 3...

Ook wel erg logisch, dan is ie al meer dan 10 jaar oud, en het zou me verbazen moest de PS4 na 2013 komen.

Sony heeft aangekondigd dat de PlayStation 3 een levensverwachting van 10 jaar heeft... wat dus 2016 wordt.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 18 Jun 2008 22:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

De levensverwachting zegt echter niets over de release van de opvolger. PS1 was 10 jaar in productie, maar de PS2 verscheen toch echt in 2000 en niet in 2005. Ik verwacht de PS4 echter niet voor 2012.
Terug naar boven
Valentino Aledda BerichtGeplaatst: 18 Jun 2008 23:01    Onderwerp: Reageren met citaat

1) Final Fantasy XIII en vs. XIII
2)Metal Gear Solid 4
3) tis gewoon een mooi stukje hardware, niet alleen wat specs betreft, maar ook de look. Heb alle andere consoles in hun doos opgeborgen, omdat ze zo lelijk waren tov de PS3.
Terug naar boven
Donux BerichtGeplaatst: 19 Jun 2008 07:28    Onderwerp: Reageren met citaat

1.) Gratis online gamen
2.) Erg vette games
3.) Persoonlijk denk ik dat de PS3 wat meer tijdsbestand is
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 3

Ga naar: