Jouw favoriete Metal Gear Solid? |
Metal Gear Solid |
|
39% |
[ 9 ] |
Metal Gear Solid 2 |
|
8% |
[ 2 ] |
Metal Gear Solid 3 |
|
47% |
[ 11 ] |
Metal Gear Solid: Portable Ops |
|
4% |
[ 1 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 23 |
|
Auteur |
Bericht |
|
Kingsora |
Geplaatst: 07 Jun 2008 23:24 Onderwerp: Jouw favoriete Metal Gear Solid
| |

|
De vraag zegt over wat dit topic gaat: Wat vind jij de beste Metal Gear Solid game op dit moment.
Voor mij is dat zonder twijfel MGS3, een prachtgame met een prachtig verhaal, een fantastische soundtrack (het thema lied Snake Eater leek wel uit een James Bond film te komen) en epische baasfiguren zoals The End en The Boss. Ik krijg nu nog altijd rillingen als ik terug denk aan die momenten dat The End plotseling achter mij stond en ik mij kapotschrik.
Ik heb dan ook nog nooit zoveel voldoening gehaald in een game toen ik The End neersnipete.
Hopelijk overtreft MGS4 MGS3 ^^ |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 07 Jun 2008 23:45 Onderwerp:
| |

|
Kan niet kiezen tussen de eerste en de derde deel ><'... Ga toch maar voor de eerste, nostalgie  |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 08 Jun 2008 12:15 Onderwerp:
| |

|
Metal Gear Solid 1, by far. Eindbazen geniaal, verhaal geniaal, gameplay geniaal (voor die tijd), cutscenes werkelijk briljant. De ultiem meeslepende game. Deel 2 was een stuk minder: stomme keuze voor Raiden, saaie omgevingen, etc. Deel 3 daarna niet eens meer gespeeld.
Deeltje 4 mag me verrassen, al had de gameplay wel wat meer mogen evolueren als ik de gameplayvideo's zo zie. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 08 Jun 2008 15:41 Onderwerp:
| |

|
Je zou je moeten schamen dat je deeltje 3 heb geskipt roderick, na al die positieve commentaren moest je toch beseffen dat MGS3 heel wat beter is als MGS2
En wees nu eens eerlijk, is de enige reden dat jullie MGS2 niet zo goed vinden omdat Raiden het hoofdpersonage is?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Shino D |
Geplaatst: 08 Jun 2008 15:57 Onderwerp:
| |

|
Michaël_ schreef: |
En wees nu eens eerlijk, is de enige reden dat jullie MGS2 niet zo goed vinden omdat Raiden het hoofdpersonage is?  |
Ja, die gast is nog gayer dan Tingle uit Zelda en Raphael uit SC2 samen.
Ik vind MGS 1 het beste deel. Maar ik heb alleen de eerste 2 delen gespeeld, dus ik kan helaas niet oordelen over Snake Eater. |
|
Terug naar boven |
|
|
Valentino Aledda |
Geplaatst: 08 Jun 2008 17:33 Onderwerp:
| |

|
Voor mij is dat deel 1. Het spel niet voor niks 6x uitgespeeld. Ik vond het echt een geweldig spel en ze werd leuker als je de cloak-device had.
Metal Gear 2 vond ik oersaai, maar dat lag niet aan Raiden. Meer zelfs, ik vond Raiden helemaal zo slecht niet, snapte de kritiek niet die iedereen over hem had. Vond het spel gewoon flauwtjes. Ben dan ook blij dat Raiden in deel 4 zijn opwachting maakt en een vet personage lijkt te gaan worden.
Deel 3 was op zich ook goed, maar vond de camera niet goed voor de setting die er bij hoorde. Je kon niet goed zien waar de vijanden stonden dus moest je supertraag gaan en vaak naar first person switchen om het te kunnen zien.
soit, met Subsistence was het probleem blijkbaar opgelost.
anyway, deel 1 dus. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 08 Jun 2008 19:19 Onderwerp:
| |

|
Valentino lieg niet je hebt MGS3 amper een kans gegeven geef maar toe :P
Zat er in MGS2 ook een unieke bossbattle eigenlijk? Zoals je in MGS alleen een baas kon verslaan door van controllerpoort te switchen en zoals je in MGS3 The End kon laten sterven door ouderdom  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 08 Jun 2008 19:58 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Je had in MGS2 die baasgevechten die je niet kon winnen. Qua gameplay vind ik MGS2 trouwens de beste in de serie tot nu toe. Setting en story wise ga ik voor het origineel. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 09 Jun 2008 09:24 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
geniaal filmpje
___
ik moet eerlijk zeggen, mijn stem voor MGS3 is alleen zo omdat ik MGS1 wel 'ns geprobeerd heb, maar het was me toch allemaal te oud ... "^^ ik wilde nml ook wel 'ns wat van dat kloongedoe weten enz, maar ik heb dat dus opgegeven
MGS2 scheen zo slecht te zijn dat ik die helemaal niet geprobeerd heb, dus toen kwam ik uit bij Snake Eater ... en die was over-the-top geweldig, en verder heb ik Portable Ops gespeeld maar die kwam toch niet in de buurt natuurlijk
oh en ik heb een vraag die blijkt van mijn toch niet zo MGS fanheid :
speel je nou in MGS3 Solid of Big Boss? of is dat een kutvraag omdat hij niet klopt omdat ze TOCH dezelfde zijn ofzo?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 09 Jun 2008 11:36 Onderwerp:
| |

|
In MGS3 speel je met Big Boss he, wordt toch op het einde gezegd dat hij vanaf nu Big Boss noemt. Solid Snake bestond zelfs nog niet toen MGS3 zich afspeelde  |
|
Terug naar boven |
|
|
Valentino Aledda |
Geplaatst: 09 Jun 2008 14:43 Onderwerp:
| |

|
ze zijn hetzelfde omdat de een een kloon is vd ander (denk niet dat ik hier spoil, is toch algemene kennis voor elke MGS-fan) |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 09 Jun 2008 18:16 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Michaël_ schreef: | In MGS3 speel je met Big Boss he, wordt toch op het einde gezegd dat hij vanaf nu Big Boss noemt. Solid Snake bestond zelfs nog niet toen MGS3 zich afspeelde  |
okee dan kan ik Taw0n (zoals hij hier op Gamed heet ) lekker ownen met dat het wel zo is
thx  |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 13 Jul 2008 19:34 Onderwerp:
| |

|
Ventus schreef: | CRISIS CORE
oh.................het moet een mgs zijn....................
Euhm PORTABLE OPS natuurlijk. Gwn Masterlijk je kan met meer Characters spelen. EN wie wou nou niet met ocelot,eva,paramedic, major Zero en natuurlijk sokolov spelen. |
Ik ben weer verplicht te antwoorden.
Je ziet dat dit een topic is over de "Metal Gear Solid"-reeks, en toch nog komen de woorden 'Crisis' en 'Core' tevoorschijn. We weten dat je "Crisis Core: Final Fantasy VII" vet vind, maar dit hoef je niet in elk topic te zeggen...
En on-topic:
Ik kan helaas geen antwoord geven, aangezien ik de games die de keuzes vormen niet heb uitgespeeld. Qua stijl denk ik toch aan "Metal Gear Solid 3: Snake Eater". Maar dan wel de "Subsistence"-versie. |
|
Terug naar boven |
|
|
Djierod |
Geplaatst: 13 Jul 2008 20:12 Onderwerp:
| |

|
Mgs3, zeker de beste game van de afgelopen eeuw. Oh dit is mijn mening en ik doe het zeker niet op de manier van dictatortje ventus.
MGS3 heeft alles in huis om de beste mgs te zijn. Camouflage systeem is geweldig in beeld gebracht en alle bazen zijn gewoon prachtig om mee te vechten. Zeker the End, waarna je lekker in het gras verscholen lag, hij achter je stond en weer helemaal dat pokke stuk vanuit de gevangenis naar Sokrovenno moest lopen. Goed bedacht daar bij de mannen van Kojima. Ook de muziek die onder het spelen liep, als je een stuk moest klimmen of lopen was zeker prachtig. En het online gedeelte was zeker een van de beste online games ever. Lekker je eigen in de hoge bergen verstoppen of op de gebouwen in CUS liggen met je sniper. Ja de beste mgs spel in jaren. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|