|
Auteur |
Bericht |
|
Simon |
Geplaatst: 01 Mrt 2009 15:18 Onderwerp: De meest gedenkwaardige gamepersonages die jij kent
| |

|
In dit topic mag je vertellen over jouw meest gedenkwaardige personage uit een spel! Vertel er wat informatie bij, zoals wie het is, wat hij/zij doet en in welke game hij/zij zit.
Ik begin, en dat doe ik met Godot!
Godot is een personage uit het spel Phoenix Wright: Ace Attorney Trials and Tribulations. Phoenix Wright is een spel waarin jij advocaat speelt, en waarbij je dus personages moet beschermen tegen een vonnis. Sowieso zijn alle personages in de Phoenix Wright serie gedenkwaardig, maar Godot is toch wel de leukste.
Je zult hem altijd met een koffiemok in zijn handen zien, waarin zijn speciale 'blend' in zit.
Tevens heeft Godot een rood masker/helm op, waardoor je zijn ogen niet kan zien. Volgens mij was hier wel een reden voor, maar die ben ik vergeten.
Godot is een goeie aanklager, en anders dan de anderen die je al tegen gekomen zou zijn in het spel. Zo heb je vaak in de eerste zaak de aanklager ...(sorry, naam vergeten!), die nodig aan zijn pensioen toe is. Een oude en chagrijnig man dus. In deel twee was er ook een vrouw, en die sloeg jou als je bv. het te goed deed.
Anyway, allemaal leuke personages, maar Godot is toch wel de leukste. Hij is anders dan de rest, zoals ik al zei. Ik wil niet gaan spoilen (wie weet gaan jullie het nog spelen!), maar hij heeft tenminste ook wel humor...
Nou, dit is dan de eerste post in dit topic! Hopelijk komen jullie met veel andere leuke personages! |
|
Terug naar boven |
|
|
Jelle Havermans |
Geplaatst: 01 Mrt 2009 16:11 Onderwerp:
| |

|
Heather, (Silent Hill 3)
In Silent hill 3 word een meisje Heather genaamd,rustig etend in een burgertent, benaderd door een rechercheur die info heeft over haar verleden. Aangezien haar ouders nooit zo loslippig zijn geweest over het verleden van Heather, besluit ze de man te volgen.
Al snel raakt het arme kind verwikkeld in duister mysterie waarin realiteit en haar gruwelijke verleden samensmelten.
Heather is een van mijn favoriete gamepersonages door de realistische aanpak waarmee ze is neergezet. Ze is een vervelende puber, gaat met meer dan alleen haar vriendje naar bed, rookt en steelt. Ze is voor de verandering is geen standaard poeslief beauty-and-brains-meisje uit de meeste horrorfilms/games, en wist mij daarom meteen te boeien.
Het verhaal van Silent Hill 3 ontwikkeld het karakter van heather op briljante wijze naarmate de game vordert, en beantwoord al je vraagtekens over de hoofdpersoon, waardoor je, ondanks haar duistere kanten, erg gehecht raakt aan de dame. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 01 Mrt 2009 16:42 Onderwerp:
| |

|
Sonic the Hedgehog
Op een of andere manier vond de mannen van Sonic Team dat Sonic een nieuwe look nodig had om meer appeal te krijgen van de jeugd van tegenwoordig. Dus daarom maakte ze hem een halve meter groter, gaven hem een vreselijke stem en maakte vreselijke games met de meest vreselijkste soundtracks ooit. En dan nog niet te vergeten de vreselijke gameplay, nieuwe characters en het eindeloze oceaan van bugs.
Sonic is eigenlijk al dood maar nog steeds populair bij furry liefhebbers, fap matriaal en homoseksuele tieners op Deviantart. Ondanks de slechte games, lage verkoopcijfers en negatieve reacties over de hele aard kloot, blijft Sega maar kolen op het vuur gooien met nieuwe games als Sonic and the Black Knight. Sonic is eigenlijk nauwelijks de hoofd personage van de serie tegenwoordig omdat er altijd nieuwe inspiratieloze personages worden toegevoegd. Bijvoorbeeld Shadow the emo en Rouge the sluth. Ook qua gameplay gaat het zeer achteruit dan gaat Sonic op een Back to the Future skateboard of verandert hij in een weeregel.
Waarom zijn games zo goed voeger waren en de hele formule ondersteboven hebben gegooid blijft een raadsel tot vandaag. Elke fan smeekt weer om een originele game maar Sega houd ervan om mensen pissed of te maken en schijten voor hun deur. Neem mijn advies aan als er een nieuwe Sonic game komt negeer het! Kijk er niet naar en vooral speel het niet! Sonic is gewoon dood als een populaire rockster die diepgezonken is.
 |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum Je mag niet stemmen in polls in dit subforum
|