Auteur |
Bericht |
|
GekooktEi |
Geplaatst: 28 Aug 2008 21:24 Onderwerp: [PS2] SOCOM 3: US Navy SEALs
| |
Grammar Führer
![]()
|
Eehm, ik heb een beetje een noob vraag . Ik wil met me broertje snel nog even SOCOM 3 spelen nu, maar we hebben geen flauw idee hoe we in splitscreen modus komen "^^. Handleiding hebben we niet bij... Kan iemand me mss vertellen hoe het moet?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Urkie |
Geplaatst: 28 Aug 2008 21:38 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 28 Aug 2008 21:45 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Urkie schreef: | alá Warhawk? |
Ik weet niet precies wat je daarmee bedoelt, maar als je bedoelt splitscreen + online tegelijk, nee ik bedoel gewoon splitscreen... Er staat nergens iets duidelijks in het menu dat er ook maar op WIJST dat er splitscreen mogelijk is, maar ik weet toch dat het kan  |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 28 Aug 2008 23:20 Onderwerp:
| |

|
Misschien een idee, geen flauw benul of het gaat werken aangezien ik geen PS3 heb, Maar misschien moet je de 2e controller ook inloggen op een account wat bij sommige Xbox 360 games die ik heb wel moet voordat je splitscreen kan gaan spelen.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Urkie |
Geplaatst: 28 Aug 2008 23:23 Onderwerp:
| |

|
Citaat: | Ik weet niet precies wat je daarmee bedoelt, maar als je bedoelt splitscreen + online tegelijk, nee ik bedoel gewoon splitscreen... Er staat nergens iets duidelijks in het menu dat er ook maar op WIJST dat er splitscreen mogelijk is, maar ik weet toch dat het kan |
Daarmee bedoel ik, gewoon tijdens het spelen op start van de tweede controller drukken  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 29 Aug 2008 18:49 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Urkie schreef: | Citaat: | Ik weet niet precies wat je daarmee bedoelt, maar als je bedoelt splitscreen + online tegelijk, nee ik bedoel gewoon splitscreen... Er staat nergens iets duidelijks in het menu dat er ook maar op WIJST dat er splitscreen mogelijk is, maar ik weet toch dat het kan |
Daarmee bedoel ik, gewoon tijdens het spelen op start van de tweede controller drukken  |
dat probeerde ik al ^^
@ Marciano
Ik heb het over de PS2 ...
Daarmee zou het toch simpel moeten zijn... |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 29 Aug 2008 19:06 Onderwerp:
| |

|
Ok sorry, ben niet echt bekend met de SOCOM serie maar het is nooit telaat daarvoor. Hopelijk wordt je snel geholpen en alvast veel plezier ermee. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|