Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
GekooktEi BerichtGeplaatst: 28 Aug 2008 21:24    Onderwerp: [PS2] SOCOM 3: US Navy SEALs Reageren met citaat
Grammar Führer

Eehm, ik heb een beetje een noob vraag . Ik wil met me broertje snel nog even SOCOM 3 spelen nu, maar we hebben geen flauw idee hoe we in splitscreen modus komen "^^. Handleiding hebben we niet bij... Kan iemand me mss vertellen hoe het moet?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Urkie BerichtGeplaatst: 28 Aug 2008 21:38    Onderwerp: Reageren met citaat

alá Warhawk?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GekooktEi BerichtGeplaatst: 28 Aug 2008 21:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Urkie schreef:
alá Warhawk?

Ik weet niet precies wat je daarmee bedoelt, maar als je bedoelt splitscreen + online tegelijk, nee ik bedoel gewoon splitscreen... Er staat nergens iets duidelijks in het menu dat er ook maar op WIJST dat er splitscreen mogelijk is, maar ik weet toch dat het kan
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 28 Aug 2008 23:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Misschien een idee, geen flauw benul of het gaat werken aangezien ik geen PS3 heb, Maar misschien moet je de 2e controller ook inloggen op een account wat bij sommige Xbox 360 games die ik heb wel moet voordat je splitscreen kan gaan spelen.
Terug naar boven
Urkie BerichtGeplaatst: 28 Aug 2008 23:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Ik weet niet precies wat je daarmee bedoelt, maar als je bedoelt splitscreen + online tegelijk, nee ik bedoel gewoon splitscreen... Er staat nergens iets duidelijks in het menu dat er ook maar op WIJST dat er splitscreen mogelijk is, maar ik weet toch dat het kan

Daarmee bedoel ik, gewoon tijdens het spelen op start van de tweede controller drukken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
GekooktEi BerichtGeplaatst: 29 Aug 2008 18:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Urkie schreef:
Citaat:

Daarmee bedoel ik, gewoon tijdens het spelen op start van de tweede controller drukken

dat probeerde ik al ^^

@ Marciano

Ik heb het over de PS2 ...
Daarmee zou het toch simpel moeten zijn...
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 29 Aug 2008 19:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Ok sorry, ben niet echt bekend met de SOCOM serie maar het is nooit telaat daarvoor. Hopelijk wordt je snel geholpen en alvast veel plezier ermee.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: